Mooi goedkoop pleepapierquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inschrijfformulieren voor m'n fanclub na afloop afhalen in de kantine.
[afbeelding]
ABS oefeningen, wat valt daar nou aan te oefenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, 7e of zo. Had een andere rijsinstructeur als anders.... Leuk detail: hij dronk koffie tijdens de ABS oefeningen... duidelijk niet in zn eigen auto dus
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag het nou godver wel of niet![]()
Heb je wat aan aan zo'n cd
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook bij mijn ANWB CD, bij een kruising met fietspad had de fietser voorrang omdat ie van een gelijkwaardige weg en rechts afkwam... even later zelfde lokatie van de kant van de fietser - heeft de auto voorrang omdat ie op een fietspad zit
heb je m al gelezen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ook een CD
Dan doen we de delletjes in de panquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe het gaat zaterdag regenen
[afbeelding]
Ik ga vanaf nu niets meer etenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doen we de delletjes in de pan
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niets meer eten
Komt die lange janus ook of niet...?
[afbeelding]
Moet je ze nu uit de tuin plukken en invriezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan doen we de delletjes in de pan
[afbeelding]
ringsleutelquote:
Bedoel je daar mij mee?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niets meer eten
Komt die lange janus ook of niet...?
[afbeelding]
Je moet het vooral zien als oefening, en wat common sense gebruiken... je hoeft er echt niet 50 goed te hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]nou lekker dan
mag hopen dat ze bij CBR dit soort vragen eruit halen zodat er geen misverstanden kunnen zijn.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bedoel je daar mij mee?
[afbeelding]
Ik kanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop het
WTF, championsleague is meesterlijk
[afbeelding]
Ik ook, maar het is een meesterlijke potquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan![]()
En ik haat voetbal
[afbeelding]
quote:
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HOE KOM JE ERBIJ![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vraag me af wat er met jou gebeurt als je fatsoenlijk te eten krijgtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag twee dellen gehad vor ontbijt en 1 del en 1 kroket voor avondeten...
en dat op een dag dat ik me ziek voel
frituurverslaafdequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag twee dellen gehad vor ontbijt en 1 del en 1 kroket voor avondeten...
en dat op een dag dat ik me ziek voel
ik heb gister bij mn ouders gegetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met jou gebeurt als je fatsoenlijk te eten krijgt
[afbeelding]
Best ernstig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister bij mn ouders gegeten![]()
dus wat er gebeurt:
ik ben de dag na de tijd ziek.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best ernstig.
Opzich
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |