ringsleutelquote:
Bedoel je daar mij mee?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu niets meer eten
Komt die lange janus ook of niet...?
[afbeelding]
Je moet het vooral zien als oefening, en wat common sense gebruiken... je hoeft er echt niet 50 goed te hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]nou lekker dan
mag hopen dat ze bij CBR dit soort vragen eruit halen zodat er geen misverstanden kunnen zijn.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bedoel je daar mij mee?
[afbeelding]
Ik kanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop het
WTF, championsleague is meesterlijk
[afbeelding]
Ik ook, maar het is een meesterlijke potquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan![]()
En ik haat voetbal
[afbeelding]
quote:
Ik zal er zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HOE KOM JE ERBIJ![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vraag me af wat er met jou gebeurt als je fatsoenlijk te eten krijgtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag twee dellen gehad vor ontbijt en 1 del en 1 kroket voor avondeten...
en dat op een dag dat ik me ziek voel
frituurverslaafdequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb vandaag twee dellen gehad vor ontbijt en 1 del en 1 kroket voor avondeten...
en dat op een dag dat ik me ziek voel
ik heb gister bij mn ouders gegetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met jou gebeurt als je fatsoenlijk te eten krijgt
[afbeelding]
Best ernstig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb gister bij mn ouders gegeten![]()
dus wat er gebeurt:
ik ben de dag na de tijd ziek.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best ernstig.
Opzich
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |