ondergewichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef BazzoS het volgende:
Alex, ben jij nog niet zo rond als een tonnetje?
vaker poepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als ik elke dag 3 frikandelletjes en kroketten eet, word ik zo rond als 't maar kan
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
Jij bent net zo ontkennend over de slechte kant van je eetegewoontes als ik met roken was
[afbeelding]
hoe pauperesquer de buurt (mits autochtone bevolking) hoe mer oranje versiering.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
En wanneer begint dat WK/EKIn Zuilen is het weer helemaal oranje
Oranje vlaggetjesslingers verbinden complete straten met elkaar
![]()
En jij wilde kinderen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.
midden juni geloof ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
En wanneer begint dat WK/EKIn Zuilen is het weer helemaal oranje
Oranje vlaggetjesslingers verbinden complete straten met elkaar
![]()
Ik eet genoeg lekker eten hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.
*ahum.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe pauperesquer de buurt (mits autochtone bevolking) hoe mer oranje versiering.
das zeker nu ook helemaal oranje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef BazzoS het volgende:
quatrebras.
"schat de deur mag niet open, mn raam staat open dan gaan er katten doorheen"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En toen kreeg ie een dreun op zijn kop
en de mac? Beetje afwisseling mag wel hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind bijna niks lekker. groot probleem
Zat vroeger een Porsche/BMW/Mercedes handelaar.... Mn zus heeft daar een katje weg gehaald.. was wel leuk, echt zon witwashandelaar... allemaal mensen met porsches s klasses en zo.. en ik en mn zus kwamen dara in een stokoude Altoquote:
McKroket is lekker, friet en shake matig de rest is goorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en de mac? Beetje afwisseling mag wel hoor.
Dat snap ik echt niet. Dat zit voor het grootste deel tussen je oren volgens mij.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind bijna niks lekker. groot probleem
En dat terwijl er in de eerste 100meter bij jullie huis misschien maximaal 3 auto's per uur komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"schat de deur mag niet open, mn raam staat open dan gaan er katten doorheen"
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat terwijl er in de eerste 100meter bij jullie huis misschien maximaal 3 auto's per uur komen![]()
Ik ben het met Sandra eens, loslaten die katten![]()
Wennen ze vanzelf aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]er was zonet een voetbalwedstrijd. afgelopen uur zijn er minstens 100 auto's langs gereden.
Ze blijven binnen totdat er een kattenren isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wennen ze vanzelf aan![]()
onze katten hebben 14 jaar langs een van de drukste wegen van Doetinchem gelopen, en over gestoken, beide zijn ze nog nooit aangereden (wel vanaf jongs af aan buiten gelopen).
Cornjum hooligans for life!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]er was zonet een voetbalwedstrijd. afgelopen uur zijn er minstens 100 auto's langs gereden.
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze blijven binnen totdat er een kattenren is
Ik heb me bij mn vroige kat ook om laten praten, en die was binnen de kortste keren doodgereden. Dat overkomt me niet nog een keer.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkKatten kijken heus wel uit hoor.
ik zou maar niet aan kinderen beginnen danquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb me bij mn vroige kat ook om laten praten, en die was binnen de kortste keren doodgereden. Dat overkomt me niet nog een keer.
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 19
Ja. Ik vermoed dat ze denkt dat ik nu onder een kloon vreemdgaan bekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supermooi jaZe weet dat jij Dangel bent neem ik aan
[afbeelding]
PM aan Sandra op BB aan het typen nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Ik vermoed dat ze denkt dat ik nu onder een kloon vreemdgaan beken
VM? Neh, dnek het niet ... eerder aan mij, wanneer we elkaar eindleijk eens gaan ontmoeten of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
PM aan Sandra op BB aan het typen nu
[afbeelding]
Ze wil ook?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VM? Neh, dnek het niet ... eerder aan mij, wanneer we elkaar eindleijk eens gaan ontmoeten of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |