ondergewichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef BazzoS het volgende:
Alex, ben jij nog niet zo rond als een tonnetje?
vaker poepenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Als ik elke dag 3 frikandelletjes en kroketten eet, word ik zo rond als 't maar kan
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
Jij bent net zo ontkennend over de slechte kant van je eetegewoontes als ik met roken was
[afbeelding]
hoe pauperesquer de buurt (mits autochtone bevolking) hoe mer oranje versiering.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
En wanneer begint dat WK/EKIn Zuilen is het weer helemaal oranje
Oranje vlaggetjesslingers verbinden complete straten met elkaar
![]()
En jij wilde kinderen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.
midden juni geloof ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Hugster het volgende:
En wanneer begint dat WK/EKIn Zuilen is het weer helemaal oranje
Oranje vlaggetjesslingers verbinden complete straten met elkaar
![]()
Ik eet genoeg lekker eten hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
LIever een kort leven en genieten dan een lang leven zonder elkker eten.
*ahum.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe pauperesquer de buurt (mits autochtone bevolking) hoe mer oranje versiering.
das zeker nu ook helemaal oranje?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:37 schreef BazzoS het volgende:
quatrebras.
"schat de deur mag niet open, mn raam staat open dan gaan er katten doorheen"quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En toen kreeg ie een dreun op zijn kop
en de mac? Beetje afwisseling mag wel hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind bijna niks lekker. groot probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |