Ach, ik ben in ieder geval niet zo'n kneus als jijquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent idd geen haar beter
[afbeelding]
Voor jou welquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg herban wil jij wat voor me uitzoeken aangezien ik het te druk heb met mijn spelletje solitaire en geen zin heb om te zoeken?![]()
Daar wil ik nog wel een stief kwartiertje met je over discussierenquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, ik ben in ieder geval niet zo'n kneus als jij
Alsof ik die nodig hebquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Och ja, je vrindjes zijn er niet.
Uhuhquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof ik die nodig heb![]()
Ik ben op m'n stage.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhuh
Slechte smoes. Maar ik ben er vandoor
jepquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
info over hypotheken?je gaat een huis kopen?
![]()
komt goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hey ja, Joer, hoe doe je dat?
Om een hypotheek te krijgen moet je toch inkomsten hebben op papier?
Nope ... heb dit huis grotendeels zelf betaald en de rest (minder dan de helft) is hypotheek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:57 schreef Youp het volgende:
dat is aardig betaalbaarzal ook wel niet zo'n hoge zijn neem ik aan
quote:
heb je je email van Siteground bekeken Googol?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ghallo
167 is nix maar gelukkig compenseert het hebben van een eigen bedrijf de maandlasten aardig
als ik jou was zou ik niet naar de la luna gaan. Daar hangen je flyers alleen maar op de wcquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]ghallo
167 is nix maar gelukkig compenseert het hebben van een eigen bedrijf de maandlasten aardig
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik niet naar de la luna gaan. Daar hangen je flyers alleen maar op de wc
Sta ik met zo een gast te lullen van. Ja lekker veel nut he die flyers hier ophangen. After moods in la luna. Nu kan ik me vergissen he..... MAAR WE ZIJN AL IN DE LA LUNA!!!![]()
errrrr mail?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb je je email van Siteground bekeken Googol?![]()
ik krijg die 12 gig al niet vol![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik ontwerp ze ... als ze daarna als pleepapier gebruikt worden veeg je iig je kont in stijl af
ik weet niets eens hoe ik die 24 Gig legaal moet vullenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
# FREE Domain
# 24,000 MB Web Space
# 800 GB Traffic
whehehehe
verdubbeld dus ... dat doen ze vaker
toen ik twee jaar geleden begon bij SiteGround was het "maar" 5 Gig
http://www.autobanden.nl ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
hoe heet die site ook alweer waar je autobanden kan vergelijken?
quote:
http://www.autobandenmarkt.nl/start.html die?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
hoe heet die site ook alweer waar je autobanden kan vergelijken?
Ik zou idd ook bij God niet weten hoe dat vol te krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet niets eens hoe ik die 24 Gig legaal moet vullen![]()
Denk dat ik maar een videocamera ga kopen en filmpjes ga hosten ofzo![]()
Dank jequote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef M5 het volgende:
[..]
http://www.autobandenmarkt.nl/start.html die?
Oh dat is mooi, want mn foto's worden gejat door Supras.nlquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
# FREE Domain
# 24,000 MB Web Space
# 800 GB Traffic
whehehehe
verdubbeld dus ... dat doen ze vaker
toen ik twee jaar geleden begon bij SiteGround was het "maar" 5 Gig
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
denk je trouwens dat het nog steeds gaat lukken? Je siteground account vullen met BB-foto's that is.
En ik op een feestje, half buitenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat meen je nietik zit dan in de Amsterdamse havens.... buiten
quote:
ik weet dat het kan ja, is inderdaad iets wat ik overweegquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]volle kalender
btw : je weet dat je met cpanel FTP-accounts kunt aanmaken voor trouwe uploaders?
ja heerlijk, ik denk dat ik alle foto's die ik destijds resized heb om binnen mijn 1 gb hosting te houden weer gewoon neer ga pleuren op vol formaatquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zou idd ook bij God niet weten hoe dat vol te krijgenmaar wel fijn om te weten dat het er is (luxe-probleem)
ik heb geen idee, ik heb hem nooit met klote weer gebruiktquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, hoe goed kan mn camera tegen kloteweer?
bij mn vorige Canon stond dat ik m niet in de regen mocht gebruikenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik heb hem nooit met klote weer gebruikt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |