Ja, ik heb me laten ombouwen tot een 20 jarige turkquote:
alleen je voorhuid er afgeknipt dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, ik heb me laten ombouwen tot een 20 jarige turk
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen je voorhuid er afgeknipt dus
Alleen de stok hoop ik, je gaat de Fryske vlag toch niet bevuilen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooi zo beloofd. En als je het voor de tijd nog niet hebt gedaan ram ik in Rotterdam een Fryske vlag in je aars.
Die hebben we ook nogquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Postbus will do.
Is goedkoper dan een huis![]()
Ze zijn al goedkoop, en dan ook nog met gratis darmspoelingquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een aldi kroket hgehad, drie dagen diarree gegarandeerd
als ie in dr reekt steekt wappert ie niet, dus daar is geen lol anquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen de stok hoop ik, je gaat de Fryske vlag toch niet bevuilen?
www.tinypic.comquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Paladijn het volgende:
euj, een kikker.
Nieuwe GTA spionage foto?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef Paladijn het volgende:
oh, en voor de alfa fapperts:
[afbeelding]
heb'm al ff elders geupload, stond er ff niet bij stil dat't een imageshack gehost plaatje wasquote:
Tuning prollyquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef PeuRac het volgende:
Nieuwe GTA spionage foto?of een of ander tunings object?
Rij je dan in je familibak met stalen velgen en zonder aircoquote:
Peu jouw velgen passen bij deze Opel-met-plaatje-op-de-motorkapquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij je dan in je familibak met stalen velgen en zonder aircoop een Astra/Kadett is zoiets al kansloos, maar dit slaat alles
En hij lust wel een vliegje als ontbijtquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij heeft wel airco, kijk maar naar de ruitenwissers en de plaatsing van de knipperlichten
is daar verschil in? Dit is een comfort uitvoering, die heeft standaard geen airco.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij heeft wel airco, kijk maar naar de ruitenwissers en de plaatsing van de knipperlichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |