Als je dronken ben durf je meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Het lullige was nog dat hij niet wist hoe eruit te komen toen hij nuchter wakker werd. Als je er dronken in komt, moet het toch zeker lukken er nuchter uit te komen? Scheiterd die vent
Why?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nu maar hoepn dat de modjes de TT hier niet gaan veranderen
het vorige topic had er een stuk of 10 gehad
Meen je dat nu?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je dronken ben durf je meer![]()
Onenigheid over Frieslandquote:
nog wel meer hoor, zeker 15 ofzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
fipo is leuk, sepo gaat maar daar blijft het ook bijquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef VASND het volgende:
kutinternet, ik ga ervandoor klotetyfusfokplanet dat mijn internet zit te slopen
doe mij ook zo'n schoolquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv krijgt binnenkort salaris van zijn school.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef VASND het volgende:
kutinternet, ik ga ervandoor klotetyfusfok dat mijn internet zit te slopen
wat was de origineel tt dan?quote:
Salaris van school? Waarvoor?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv krijgt binnenkort salaris van zijn school.
Ik ga workshops verzorgen voor 2e klassers.quote:
heel gunstig!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ga workshops verzorgen voor 2e klassers.
¤7 per uur
Praten over Frieslandquote:
zoiets kun je bij mij ook verdienen op school, maar dan bij het boekenfondsquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
¤7 per uur
Mooi bedragquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
¤7 per uur
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Praten over Friesland![]()
Het vorige Topic heeft in ieder geval een record meeste TT's ooit in een PUB SC topic
Guinness Book of Puber-Records vermelding waard![]()
![]()
Hou eens opquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef FritsFluitketel het volgende:
Twepo
Snelste Topic: 17 minutenquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Praten over Friesland![]()
Het vorige Topic heeft in ieder geval een record meeste TT's ooit in een PUB SC topic
Guinness Book of Records vermelding waard![]()
![]()
nee, voor altijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef FritsFluitketel het volgende:
Voor deze keer
Het langzaamste topic? uitgezonderd downtime zeker 3 dagen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Snelste Topic: 17 minuten
Meeste TT's in Topic: 15
nog meer?
lees een paar samenvattingen zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
Eigenlijk moet ik mn boek voor Nederlands nog een x lezen, ik snapte er niet veel vanEn heb morgen boekopdracht
Kun je beter een paar samenvattingen doorlezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
Eigenlijk moet ik mn boek voor Nederlands nog een x lezen, ik snapte er niet veel vanEn heb morgen boekopdracht
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je beter een paar samenvattingen doorlezen
Ik moet morgen mijn programma afhebben
Maar het werkt voor geen meterEn ik kom er ook niet meer uit vandaag
Die ben ik al aan het printen, en daar staat ook nog es de helft van de opdracht in die we morgen moeten makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
lees een paar samenvattingen zou ik zeggen
Euhm, noob zijn ligt niet aan je postcountquote:
dat je niks meer met die oneindige verre po doetquote:
en waaraan dan wel volgens jou?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Euhm, noob zijn ligt niet aan je postcount
Boek van Marga Minco toevallig?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Die ben ik al aan het printen, en daar staat ook nog es de helft van de opdracht in die we morgen moeten maken
Maar het boek is niet zo dik, iets meer dan 100 blz
Nee, het instituut van Vincent Bijloquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Boek van Marga Minco toevallig?
Maak je er een topic over?quote:
Hoe je je gedraagt (en registratiedatum)quote:
quote:
ohquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, het instituut van Vincent Bijlo
quote:
Hoe meer posts hoe meer ervaring -> dus beter gedrag = minder n00b.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe je je gedraagt (en registratiedatum)
ik moet nog even tot de 10000quote:
Veel SC'en en je bent erzoquote:
Fi-po?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat je niks meer met die oneindige verre po doet
Uiteraardquote:
Neem nou eens Conflict.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe meer posts hoe meer ervaring -> dus beter gedrag = minder n00b.
Dus postcount telt wel mee
je bent geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ben veel langer geregistreerd dan marlii. Ik heb een leven
Als er modjes zijn hebben we mischien wel een nieuw record:quote:
nou en en, ben ik n00b?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe je je gedraagt (en registratiedatum)
Ik vind van nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou en en, ben ik n00b?Nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als er modjes zijn hebben we mischien wel een nieuw record:
Snelst gesloten topic in PUB
das mooiquote:
Vind ik ook, maar modjes denken andersquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]het mag toch wel ff gevierd worden?
Nou, je komt niet veel buiten PUB.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou en en, ben ik n00b?Nu ben ik nieuwsgierig
wie zegt dat? SHO, maar weet je ik post niet overalquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou, je komt niet veel buiten PUB.
Ik welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou, je komt niet veel buiten PUB.
SEX niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wie zegt dat? SHO, maar weet je ik post niet overalIk lees wel veel
Oh en GC, KLB, ONZ, SES, EXA, WOW, WK2006
In mijn eigen index kom ik het meeste
neequote:
WOW en SES kom ik zelden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wie zegt dat? SHO, maar weet je ik post niet overalIk lees wel veel
Oh en GC, KLB, ONZ, SES, EXA, WOW, WK2006
In mijn eigen index kom ik het meeste
das niet waarquote:
SES nog wel geregeld, maar WOW ook niet zo heel veelquote:
Dankquote:
WOW is best wel een bagger forum eigenlijkquote:
Shit man.. jij zit echt de hele avond te F5'en hè? Ik werd doorgestuurd na m'n post, kwam terug en jij had alweer een antwoord.. Zieke mensen die niet-noobsquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
WOW is best wel een bagger forum eigenlijk
F5'en is goed voor je WhatPulse Keycountquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Shit man.. jij zit echt de hele avond te F5'en hè? Ik werd doorgestuurd na m'n post, kwam terug en jij had alweer een antwoord.. Zieke mensen die niet-noobs
nee hoor, af en toequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Shit man.. jij zit echt de hele avond te F5'en hè? Ik werd doorgestuurd na m'n post, kwam terug en jij had alweer een antwoord.. Zieke mensen die niet-noobs
En net als PUB een tijdelijk -lentegevoel-subforum.quote:
dankje welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ga nu maar lekker F5'en in je boekje..
wat je zegtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
F5'en is goed voor je WhatPulse Keycount
Je zoekt mijn posts wel uit he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee hoor, af en toeen dan zoek ik ff de posts op waar ik op wil reageren
ik afgelopen nachtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb 2 dagen terug ook voor het eerst in POL gepost
Ik kom ook op FOKquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef dennistd het volgende:
Ik kom in:FB MED BUG PUB DIG FOK SPO DEV
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je zoekt mijn posts wel uit he?
PUB leeft meer dan ooitquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef VASND het volgende:
[..]
En net als PUB een tijdelijk -lentegevoel-subforum.
Maar PUB prevails
met het debatquote:
FOK is het algemene crewforumquote:
Op het moment dat veel van de oude garde weg ging (ik noem een Imberr) Zijn marly en ik, en later Carmiie erbij gekomenquote:
Daar heb ik nog een stukje van gezienquote:
ik heb nog tot 1.30u gekeken, toen gingen ze plaspauze houden tot 2u en ben ik maar naar bed gegaan.......quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een stukje van gezien
Maar toen kwam de Fractievoorzitter van de VVD aan he woord die de hele tijd ehmm, ehmm zei en slaapwverwekkend was
Toen werd het pas echt leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Op het moment dat veel van de oude garde weg ging (ik noem een Imberr) Zijn marly en ik, en later Carmiie erbij gekomen
uhhuquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Jij voelt je wel heel snel aangesproken of niet?
wil je dat ik ga lekken?quote:
D_A en wiwi moeten weer actief zijnquote:
D_A is hier nooit langer dan een paar minutenquote:
quote:
of ik iets moet vertellen uit het crewforumquote:
Wiwi die zit ook nergens anders ofzo, die komt gewoon 1x in de maand terug om een keertje mee te chatten en dan issie weer van FOK! wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
D_A is hier nooit langer dan een paar minuten
En wiwi, tja, geen idee
Waarom zou ik willen weten wanneer de crew weer eens één van z'n orgies heeft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
of ik iets moet vertellen uit het crewforum
Dennis kan er wat van man.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen weten wanneer de crew weer eens één van z'n orgies heeft?
Kijk eens bij de Bquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
*bed zoekt
quote:
de b van boek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
*bed zoekt
Mischien heeft ie zijn leven gevondenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Wiwi die zit ook nergens anders ofzo, die komt gewoon 1x in de maand terug om een keertje mee te chatten en dan issie weer van FOK! weg![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien heeft ie zijn leven gevonden
quote:
hoi zuenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef Zuen het volgende:
Hallo met zijn allen. Alles goed met iedereen?
Nietwaar, niet met iedereen!quote:
Deze quote was mijn reactie op het woord bierquote:
Hoiquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef Zuen het volgende:
Hallo met zijn allen. Alles goed met iedereen?
pietje preciesquote:
Ah ok.. dat kan hè...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Svensational wil dat graag eten, vind ie geil.
Ze zouden je moeten bannenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Deze quote was mijn reactie op het woord bier
Ja ook goed hoor, heb alleen net 5-1 verloren met voetbal, maar voor de rest gaat het hier goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi
JaHuiswerk aan de kant gedonderd, geeft altijd een opgelucht gevoel
Met jou?
dan hebben ze al eens gedaan in de crewchatquote:
En terecht dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
dan hebben ze al eens gedaan in de crewchat
wat hij zegtquote:
maar dat was niet hierom.....quote:
Dan moeten ze je nog een keer bannenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
maar dat was niet hierom.....
dat was omdat voor dat ik ging slapen tegen iedereen weltrusten zei
quote:
BANAANVRAAG!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dan moeten ze je nog een keer bannen
maar het wordt niet gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Niettes
Ik vroeg nergens om, ik zei dat het zou moeten
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zie ik daar een Enzyme logo
Ons Bier
ik ookquote:
Hoiquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik ga ook naar bed, kwart voor vijf gaat de wekker weer
Wat een reis op de late avond zegquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 53! Dokkum
hoiquote:
yoquote:
Klopt, en ze moeten niet wagen om te zeggen dat ik mijn best niet heb gedaan want dan neem ik wraakquote:
hier hetzelfde dusquote:
Biologie. gaat goedkomenquote:
Wacht maar op wiskunde/scheikunde/natuurkundequote:
Absoluut niet, ik moet zo naar mijn werkquote:
Dat zijn inderdaad de vakken die ik van 5,2, 5,4 en 5,2 op moet halenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wacht maar op wiskunde/scheikunde/natuurkunde![]()
Nope.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef hollander76 het volgende:
Absoluut niet, ik moet zo naar mijn werk
Zoals nog 4 andere dagen in de weekDus het is wel degelijk verstandig om een opleiding te gaan doen na je examens
![]()
powerpoint! en natuurlijk goed uit je duim zuigen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Renesite het volgende:
Nope.
Eerder hoe maak ik atm. 2 presentaties klaar.
ik iig nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
Hallowie doet er dit jaar allemaal eindexamen van jullie?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
Het is meer dat ik met twee vingers in m'n neus dat vwo diploma heb gehaald en dat ik nu een jaar later werk als...... fulltime vakkenvullerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Sloffie het volgende:
[..]
herkenbaar2 jaar terug examens gedaan, in totaal een half uurtje geleerd en de rest van de dagen (en middagen na het examen) alleen maar gewerkt
![]()
ditoquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:04 schreef Canisfire het volgende:
Mooi ik heb he ook vorige jaar al afgewerkt
tell me why.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik met twee vingers in m'n neus dat vwo diploma heb gehaald en dat ik nu een jaar later werk als...... fulltime vakkenvuller![]()
Is dat voor een 5/6 of 7? Ik neem aan een 6, maar dat is goed te doen dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de vakken die ik van 5,2, 5,4 en 5,2 op moet halen.
* dennistdquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:05 schreef hollander76 het volgende:
Het is meer dat ik met twee vingers in m'n neus dat vwo diploma heb gehaald en dat ik nu een jaar later werk als...... fulltime vakkenvuller![]()
suc6 dan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef dennistd het volgende:
* dennistd
havo, vandaag dus m&o, en morgen wi B1,2
bedanktquote:
Omdat ik gestopt ben met m'n opleiding en dus een halfjaar moet vol krijgen..... dus maak je van je bijbaan je fulltime-baan. Gelukkig zijn zij tevreden, en ik ook...... anders had ik niet +/- 45 uur in de week gewerktquote:
Vackken fullehn is veul tovverquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Sloffie het volgende:
[..]
moet je ook wel een vervolgopleiding gaan doen
![]()
alvast gefeliciteerd, anders vergeet ik het weerquote:
Daar moet op gedronken wordenquote:
maakt niet uit, dat weet ik zaterdag toch niet meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd, anders vergeet ik het weer
Zeker tof! Beetje ouwehoeren met de chauffeur die de vracht komt lossen, beetje leiding geven, bestellen, rondjes lopen (quote:
Toch nog vullen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zeker tof! Beetje ouwehoeren met de chauffeur die de vracht komt lossen, beetje leiding geven, bestellen, rondjes lopen () .... jaja, moet serieus als alle scholieren langskomen.... en nog wat vullen zo af en toe.
gewoon....quote:
zekers!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef hollander76 het volgende:
Daar moet op gedronken worden![]()
Tis dat ik nog moet werken, maar ik zou er toch wel eentje lusten![]()
Beetje bier/fris en toetjes, koekjes soms nog maar dat is het wel hoorquote:
Alvast Gefeliciteerd voor morgen .quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:19 schreef Sloffie het volgende:
[..]
gewoon....
[..]
zekers!alleen nu? kheb nog een zere kop/droge keel van gister
![]()
ja, het feli topic staat er al achter de schermenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:19 schreef VASND het volgende:
freiss is toch jarig vandaag?
Ja..quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:19 schreef VASND het volgende:
freiss is toch jarig vandaag?
Het kliekjesgehalte op en top "achter de schermen"quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja, het feli topic staat er al achter de schermen
Gaef he 14.gifquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het kliekjesgehalte op en top "achter de schermen"![]()
Jij liever dan ikquote:
DIE PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
quote:
Achter de schermen zijn er juist eigenlijk geen kliekjesquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:23 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het kliekjesgehalte op en top "achter de schermen"![]()
Ik kan bijvoorbeeld mensen van SPO niet uitstaanquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Achter de schermen zijn er juist eigenlijk geen kliekjes
Het is gewoon 1 groot kliekjequote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Achter de schermen zijn er juist eigenlijk geen kliekjes
Dat was wel mijn punt jaquote:
jup, iemand geslaagd voor auto, daar moet dan maar op gedronken worden héquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:21 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Op woensdag
Maar ik zou wel een lekker koud biertje lusten.... of 2 en meer![]()
kallem an doen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat was wel mijn punt ja
Maar ik ben ff eten en daarna werken, toedels.....![]()
Veel SpaBquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat was wel mijn punt ja
Maar ik ben ff eten en daarna werken, toedels.....![]()
thx!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:36 schreef Sloffie het volgende:
touwens... VASND, tof icoontje!!
[insert veel flame x 200.000 users]quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:40 schreef Sloffie het volgende:
[..]
morgenavond bij mij(stiekem zit ik dan wel aan de colaberenburg
)
Mijn ideaalbeeld, wat doe je?!quote:
er zijn er nog geen 150.000, en daar moeten de klonen ook nog vanafquote:
Ja sorry, wat de boer vind stinken naar zeik drinkt ie niet.quote:
Ik schakel Partyflock en Sugababes inquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
er zijn er nog geen 150.000, en daar moeten de klonen ook nog vanaf
je houdt er dus zo'n 100.000 over, waarvan driekwart niet meer op fok komt
max 25.000 x flame dus......
mag ik ff lachen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik schakel Partyflock en Sugababes in![]()
Beerenburgquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:42 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik ook niet zo super, berenburg daar in tegen* heel veel
Dat mag.quote:
Jeweetsquote:
Ik weet hetquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik weet het.
superdudes dan?[afbeelding]
sorryquote:
Ik zou zelf de hele sportcrew er bij halen....quote:
Is goed. waar?quote:
plastic zakken?quote:
maikuuutquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:47 schreef dennistd het volgende:
zolang je maikuuul er maar niet bij haalt, want die rijdt me zo onder met z'n hendig sjiek gepwnde brommer
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:55 schreef VASND het volgende:
Ik ga ff lunchen en dan ben ik weg van FOK!
tot rond half 5 half 6![]()
volgens mij wel jaquote:
kallem an doen!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:55 schreef VASND het volgende:
Ik ga ff lunchen en dan ben ik weg van FOK!
tot rond half 5 half 6![]()
Zakkenwasserquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef dennistd het volgende:
zak·ken·was·ser (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] sufferd
quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi trouwens
Ben bezig met PO economie die we pas over 3 weken hoeven in te leveren en ik viel net niet in slaap tijdens luistertoets engels net
ja nja, ik moet engels een voldoende halen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
goed bezig! en... iedereen moet toch een keer slapen!
neem xs4allquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:33 schreef Renesite het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)lheden-verhogen.html
nbulte van die vrolijke poppegies
jij klopt geld uit mijn portemoneequote:
1 2 | ADSL Lite KPN 3000/512 ¤ 39,95 gratis Draadloos Veel extra`s inbegrepen! |
1 2 | Regelmatig 2000 @HOME [s]2000/400[/s] 4000/600 ¤ 29,95 Nu 2 maanden proberen voor ¤35 |
nu kijk je alleen naar snelheid/prijs, ik wil ook service/betrouwbaarheid/nieuwsgroepen(quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:39 schreef Renesite het volgende:
jij klopt geld uit mijn portemonee![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
a heb ik, en een stabiele verbindingquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nu kijk je alleen naar snelheid/prijs, ik wil ook niet persé service/betrouwbaarheid/nieuwsgroepen([afbeelding]bij xs4all en nog heel veel meer. ook is bij @home vaak storing en hebben ze ontiegelijke polecy's![]()
uitzondering bevestigd de regelquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
a heb ik, en een stabiele verbinding
b Nooit storingen
c Geen last van omdat we iig het komende jaar niet meer overstappen en al 7 jaar @home klant zijn.
Ik doet veel torrents nogsteeds.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
uitzondering bevestigd de regel![]()
nee, ik heb meerdere malen zeer slechte ervaring gehad met @home, en xs4all eigenlijk nog nooit.... en zij leveren mij mijn mooie films/muziek en overige via hun nieuwsgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |