wie zegt dat? SHO, maar weet je ik post niet overalquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou, je komt niet veel buiten PUB.
Ik welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou, je komt niet veel buiten PUB.
SEX niet?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wie zegt dat? SHO, maar weet je ik post niet overalIk lees wel veel
Oh en GC, KLB, ONZ, SES, EXA, WOW, WK2006
In mijn eigen index kom ik het meeste
neequote:
WOW en SES kom ik zelden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wie zegt dat? SHO, maar weet je ik post niet overalIk lees wel veel
Oh en GC, KLB, ONZ, SES, EXA, WOW, WK2006
In mijn eigen index kom ik het meeste
das niet waarquote:
SES nog wel geregeld, maar WOW ook niet zo heel veelquote:
Dankquote:
WOW is best wel een bagger forum eigenlijkquote:
Shit man.. jij zit echt de hele avond te F5'en hè? Ik werd doorgestuurd na m'n post, kwam terug en jij had alweer een antwoord.. Zieke mensen die niet-noobsquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
WOW is best wel een bagger forum eigenlijk
F5'en is goed voor je WhatPulse Keycountquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Shit man.. jij zit echt de hele avond te F5'en hè? Ik werd doorgestuurd na m'n post, kwam terug en jij had alweer een antwoord.. Zieke mensen die niet-noobs
nee hoor, af en toequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Shit man.. jij zit echt de hele avond te F5'en hè? Ik werd doorgestuurd na m'n post, kwam terug en jij had alweer een antwoord.. Zieke mensen die niet-noobs
En net als PUB een tijdelijk -lentegevoel-subforum.quote:
dankje welquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ga nu maar lekker F5'en in je boekje..
wat je zegtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
F5'en is goed voor je WhatPulse Keycount
Je zoekt mijn posts wel uit he?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee hoor, af en toeen dan zoek ik ff de posts op waar ik op wil reageren
ik afgelopen nachtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb 2 dagen terug ook voor het eerst in POL gepost
Ik kom ook op FOKquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef dennistd het volgende:
Ik kom in:FB MED BUG PUB DIG FOK SPO DEV
jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Je zoekt mijn posts wel uit he?
PUB leeft meer dan ooitquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef VASND het volgende:
[..]
En net als PUB een tijdelijk -lentegevoel-subforum.
Maar PUB prevails
met het debatquote:
FOK is het algemene crewforumquote:
Op het moment dat veel van de oude garde weg ging (ik noem een Imberr) Zijn marly en ik, en later Carmiie erbij gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |