PUB leeft meer dan ooitquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:33 schreef VASND het volgende:
[..]
En net als PUB een tijdelijk -lentegevoel-subforum.
Maar PUB prevails
met het debatquote:
FOK is het algemene crewforumquote:
Op het moment dat veel van de oude garde weg ging (ik noem een Imberr) Zijn marly en ik, en later Carmiie erbij gekomenquote:
Daar heb ik nog een stukje van gezienquote:
ik heb nog tot 1.30u gekeken, toen gingen ze plaspauze houden tot 2u en ben ik maar naar bed gegaan.......quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een stukje van gezien
Maar toen kwam de Fractievoorzitter van de VVD aan he woord die de hele tijd ehmm, ehmm zei en slaapwverwekkend was
Toen werd het pas echt leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Op het moment dat veel van de oude garde weg ging (ik noem een Imberr) Zijn marly en ik, en later Carmiie erbij gekomen
uhhuquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Jij voelt je wel heel snel aangesproken of niet?
wil je dat ik ga lekken?quote:
D_A en wiwi moeten weer actief zijnquote:
D_A is hier nooit langer dan een paar minutenquote:
quote:
of ik iets moet vertellen uit het crewforumquote:
Wiwi die zit ook nergens anders ofzo, die komt gewoon 1x in de maand terug om een keertje mee te chatten en dan issie weer van FOK! wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
D_A is hier nooit langer dan een paar minuten
En wiwi, tja, geen idee
Waarom zou ik willen weten wanneer de crew weer eens één van z'n orgies heeft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
of ik iets moet vertellen uit het crewforum
Dennis kan er wat van man.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen weten wanneer de crew weer eens één van z'n orgies heeft?
Kijk eens bij de Bquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
*bed zoekt
quote:
de b van boek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Renesite het volgende:
*bed zoekt
Mischien heeft ie zijn leven gevondenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Wiwi die zit ook nergens anders ofzo, die komt gewoon 1x in de maand terug om een keertje mee te chatten en dan issie weer van FOK! weg![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien heeft ie zijn leven gevonden
quote:
hoi zuenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef Zuen het volgende:
Hallo met zijn allen. Alles goed met iedereen?
Nietwaar, niet met iedereen!quote:
Deze quote was mijn reactie op het woord bierquote:
Hoiquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef Zuen het volgende:
Hallo met zijn allen. Alles goed met iedereen?
pietje preciesquote:
Ah ok.. dat kan hè...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Svensational wil dat graag eten, vind ie geil.
Ze zouden je moeten bannenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
Deze quote was mijn reactie op het woord bier
Ja ook goed hoor, heb alleen net 5-1 verloren met voetbal, maar voor de rest gaat het hier goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi
JaHuiswerk aan de kant gedonderd, geeft altijd een opgelucht gevoel
Met jou?
dan hebben ze al eens gedaan in de crewchatquote:
En terecht dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef dennistd het volgende:
[..]
dan hebben ze al eens gedaan in de crewchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |