lees een paar samenvattingen zou ik zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
Eigenlijk moet ik mn boek voor Nederlands nog een x lezen, ik snapte er niet veel vanEn heb morgen boekopdracht
Kun je beter een paar samenvattingen doorlezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
Eigenlijk moet ik mn boek voor Nederlands nog een x lezen, ik snapte er niet veel vanEn heb morgen boekopdracht
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je beter een paar samenvattingen doorlezen
Ik moet morgen mijn programma afhebben
Maar het werkt voor geen meterEn ik kom er ook niet meer uit vandaag
Die ben ik al aan het printen, en daar staat ook nog es de helft van de opdracht in die we morgen moeten makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
lees een paar samenvattingen zou ik zeggen
Euhm, noob zijn ligt niet aan je postcountquote:
dat je niks meer met die oneindige verre po doetquote:
en waaraan dan wel volgens jou?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Euhm, noob zijn ligt niet aan je postcount
Boek van Marga Minco toevallig?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Die ben ik al aan het printen, en daar staat ook nog es de helft van de opdracht in die we morgen moeten maken
Maar het boek is niet zo dik, iets meer dan 100 blz
Nee, het instituut van Vincent Bijloquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Boek van Marga Minco toevallig?
Maak je er een topic over?quote:
Hoe je je gedraagt (en registratiedatum)quote:
quote:
ohquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, het instituut van Vincent Bijlo
quote:
Hoe meer posts hoe meer ervaring -> dus beter gedrag = minder n00b.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe je je gedraagt (en registratiedatum)
ik moet nog even tot de 10000quote:
Veel SC'en en je bent erzoquote:
Fi-po?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat je niks meer met die oneindige verre po doet
Uiteraardquote:
Neem nou eens Conflict.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe meer posts hoe meer ervaring -> dus beter gedrag = minder n00b.
Dus postcount telt wel mee
je bent geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:27 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ben veel langer geregistreerd dan marlii. Ik heb een leven
Als er modjes zijn hebben we mischien wel een nieuw record:quote:
nou en en, ben ik n00b?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe je je gedraagt (en registratiedatum)
Ik vind van nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou en en, ben ik n00b?Nu ben ik nieuwsgierig
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als er modjes zijn hebben we mischien wel een nieuw record:
Snelst gesloten topic in PUB
das mooiquote:
Vind ik ook, maar modjes denken andersquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]het mag toch wel ff gevierd worden?
Nou, je komt niet veel buiten PUB.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou en en, ben ik n00b?Nu ben ik nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |