maar dat was niet hierom.....quote:
Dan moeten ze je nog een keer bannenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
maar dat was niet hierom.....
dat was omdat voor dat ik ging slapen tegen iedereen weltrusten zei
quote:
BANAANVRAAG!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dan moeten ze je nog een keer bannen
maar het wordt niet gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Niettes
Ik vroeg nergens om, ik zei dat het zou moeten
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zie ik daar een Enzyme logo
Ons Bier
ik ookquote:
Hoiquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik ga ook naar bed, kwart voor vijf gaat de wekker weer
Wat een reis op de late avond zegquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 53! Dokkum
hoiquote:
yoquote:
Klopt, en ze moeten niet wagen om te zeggen dat ik mijn best niet heb gedaan want dan neem ik wraakquote:
hier hetzelfde dusquote:
Biologie. gaat goedkomenquote:
Wacht maar op wiskunde/scheikunde/natuurkundequote:
Absoluut niet, ik moet zo naar mijn werkquote:
Dat zijn inderdaad de vakken die ik van 5,2, 5,4 en 5,2 op moet halenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wacht maar op wiskunde/scheikunde/natuurkunde![]()
Nope.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef hollander76 het volgende:
Absoluut niet, ik moet zo naar mijn werk
Zoals nog 4 andere dagen in de weekDus het is wel degelijk verstandig om een opleiding te gaan doen na je examens
![]()
powerpoint! en natuurlijk goed uit je duim zuigen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Renesite het volgende:
Nope.
Eerder hoe maak ik atm. 2 presentaties klaar.
ik iig nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
Hallowie doet er dit jaar allemaal eindexamen van jullie?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
Het is meer dat ik met twee vingers in m'n neus dat vwo diploma heb gehaald en dat ik nu een jaar later werk als...... fulltime vakkenvullerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Sloffie het volgende:
[..]
herkenbaar2 jaar terug examens gedaan, in totaal een half uurtje geleerd en de rest van de dagen (en middagen na het examen) alleen maar gewerkt
![]()
ditoquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:04 schreef Canisfire het volgende:
Mooi ik heb he ook vorige jaar al afgewerkt
tell me why.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik met twee vingers in m'n neus dat vwo diploma heb gehaald en dat ik nu een jaar later werk als...... fulltime vakkenvuller![]()
Is dat voor een 5/6 of 7? Ik neem aan een 6, maar dat is goed te doen dusquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de vakken die ik van 5,2, 5,4 en 5,2 op moet halen.
* dennistdquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:05 schreef hollander76 het volgende:
Het is meer dat ik met twee vingers in m'n neus dat vwo diploma heb gehaald en dat ik nu een jaar later werk als...... fulltime vakkenvuller![]()
suc6 dan!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef dennistd het volgende:
* dennistd
havo, vandaag dus m&o, en morgen wi B1,2
bedanktquote:
Omdat ik gestopt ben met m'n opleiding en dus een halfjaar moet vol krijgen..... dus maak je van je bijbaan je fulltime-baan. Gelukkig zijn zij tevreden, en ik ook...... anders had ik niet +/- 45 uur in de week gewerktquote:
Vackken fullehn is veul tovverquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:10 schreef Sloffie het volgende:
[..]
moet je ook wel een vervolgopleiding gaan doen
![]()
alvast gefeliciteerd, anders vergeet ik het weerquote:
Daar moet op gedronken wordenquote:
maakt niet uit, dat weet ik zaterdag toch niet meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
alvast gefeliciteerd, anders vergeet ik het weer
Zeker tof! Beetje ouwehoeren met de chauffeur die de vracht komt lossen, beetje leiding geven, bestellen, rondjes lopen (quote:
Toch nog vullen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zeker tof! Beetje ouwehoeren met de chauffeur die de vracht komt lossen, beetje leiding geven, bestellen, rondjes lopen () .... jaja, moet serieus als alle scholieren langskomen.... en nog wat vullen zo af en toe.
gewoon....quote:
zekers!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef hollander76 het volgende:
Daar moet op gedronken worden![]()
Tis dat ik nog moet werken, maar ik zou er toch wel eentje lusten![]()
Beetje bier/fris en toetjes, koekjes soms nog maar dat is het wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |