maar dat was niet hierom.....quote:
Dan moeten ze je nog een keer bannenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
maar dat was niet hierom.....
dat was omdat voor dat ik ging slapen tegen iedereen weltrusten zei
quote:
BANAANVRAAG!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dan moeten ze je nog een keer bannen
maar het wordt niet gedaanquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Niettes
Ik vroeg nergens om, ik zei dat het zou moeten
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zie ik daar een Enzyme logo
Ons Bier
ik ookquote:
Hoiquote:
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik ga ook naar bed, kwart voor vijf gaat de wekker weer
Wat een reis op de late avond zegquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
FOK!stok door Nederland-spel deel 53! Dokkum
hoiquote:
yoquote:
Klopt, en ze moeten niet wagen om te zeggen dat ik mijn best niet heb gedaan want dan neem ik wraakquote:
hier hetzelfde dusquote:
Biologie. gaat goedkomenquote:
Wacht maar op wiskunde/scheikunde/natuurkundequote:
Absoluut niet, ik moet zo naar mijn werkquote:
Dat zijn inderdaad de vakken die ik van 5,2, 5,4 en 5,2 op moet halenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wacht maar op wiskunde/scheikunde/natuurkunde![]()
Nope.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:00 schreef hollander76 het volgende:
Absoluut niet, ik moet zo naar mijn werk
Zoals nog 4 andere dagen in de weekDus het is wel degelijk verstandig om een opleiding te gaan doen na je examens
![]()
powerpoint! en natuurlijk goed uit je duim zuigen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Renesite het volgende:
Nope.
Eerder hoe maak ik atm. 2 presentaties klaar.
ik iig nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:02 schreef Canisfire het volgende:
Hallowie doet er dit jaar allemaal eindexamen van jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |