quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:22 schreef -Marlii- het volgende:
Hoi trouwens
Ben bezig met PO economie die we pas over 3 weken hoeven in te leveren en ik viel net niet in slaap tijdens luistertoets engels net
ja nja, ik moet engels een voldoende halen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
goed bezig! en... iedereen moet toch een keer slapen!
neem xs4allquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:33 schreef Renesite het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)lheden-verhogen.html
nbulte van die vrolijke poppegies
jij klopt geld uit mijn portemoneequote:
| 1 2 | ADSL Lite KPN 3000/512 ¤ 39,95 gratis Draadloos Veel extra`s inbegrepen! |
| 1 2 | Regelmatig 2000 @HOME [s]2000/400[/s] 4000/600 ¤ 29,95 Nu 2 maanden proberen voor ¤35 |
nu kijk je alleen naar snelheid/prijs, ik wil ook service/betrouwbaarheid/nieuwsgroepen(quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:39 schreef Renesite het volgende:
jij klopt geld uit mijn portemonee![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
bij xs4all en nog heel veel meer. ook is bij @home vaak storing en hebben ze ontiegelijke polecy's
a heb ik, en een stabiele verbindingquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:43 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nu kijk je alleen naar snelheid/prijs, ik wil ook niet persé service/betrouwbaarheid/nieuwsgroepen([afbeelding]bij xs4all en nog heel veel meer. ook is bij @home vaak storing en hebben ze ontiegelijke polecy's![]()
uitzondering bevestigd de regelquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
a heb ik, en een stabiele verbinding
b Nooit storingen
c Geen last van omdat we iig het komende jaar niet meer overstappen en al 7 jaar @home klant zijn.
Ik doet veel torrents nogsteeds.quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:49 schreef Sloffie het volgende:
[..]
uitzondering bevestigd de regel![]()
nee, ik heb meerdere malen zeer slechte ervaring gehad met @home, en xs4all eigenlijk nog nooit.... en zij leveren mij mijn mooie films/muziek en overige via hun nieuwsgroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |