Dacht ik ook! Kwam er bij toeval achter nadat ik een advertentie op marktplaats plaatste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef TeleluvR het volgende:
Lijkt mij een prima topic voor hier in de V&A. Ik zou em zelfs graag sticky zien!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
Zit er ook nog een gewichtslimiet aan? moet eig nog een "pakje" van 151 kilo versturen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:38 schreef Nachtdier het volgende:
Hier komt Selektvracht/DHL het dus bij de verkoper ophalen. En, ook nog eens tot 10 kilootjes.
Dat gaat nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
Zit er ook nog een gewichtslimiet aan? moet eig nog een "pakje" van 151 kilo versturen.
je schoonmoeder?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
quote:
Heb je gezopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
En ik vond de paupers die vinden dat verzonden maar ¤5,50 mag kosten al erg
Ongetwijfeld!quote:
Nee.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:26 schreef Nachtdier het volgende:
Nee, het is geen verkooptopic, maar in Vraag en aanbod is ie wel het meest van toepassing.
Dus ik had 'm lekker in V&A laten staan, voor direct succes.
Je moet idd niet aan het einde van de week je pakketje wegbrengen. Aan de andere kant, het scheelt jouw knaken en zolang het pakketje ook daadwerkelijk bezorgd wordt, is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar Selektvracht![]()
Nee ik betaal liever wat extra verzendkosten om te laten bezorgen via de TPG dan die klote Selektvracht die gratis is maar waar je 4 weken moet wachten op je pakje![]()
zoietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef VASND het volgende:
TietenVervoerenPlease
quote:
Nee, ik luister hier naar de naam Nachtdier. Maar je mag me ook Richard noemen...quote:
p.s Outcast_within is een held ^_^quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Nachtdier het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar ik doe het toch.
Selectvracht/DHL heeft momenteel een actie lopen, waarmee je eenmalig en helemaal gratis een pakketje binnen Nederland kan versturen.
Interessant voor de verkopers op Fok!; zij kunnen elk bod incl verzenden dan zien als bod excl. verzenden!
Voor de kopers op Fok!, die kunnen erop wijzen dat het pakketje gratis verzonden kan worden, en hun bod dus gezien kan worden als bod incl. verzenden.
Meer informatie, en de mogelijkheid om een actiecode aan te vragen vind je op de site www.buynsend.nl onder acties, of onder www.gratispakjeversturen.nl
Geldig vanaf 1 mei tot en met eind september, dus voorlopig nog wel interessant.
PS: wel een emailadres gebruiken waar evt spam aanvaardbaar is.
Peet!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:41 schreef petre86 het volgende:
ik maak 8 spam-emailadressen aan en verstuur mezelf in stukjes van 10 kilo!
dan stuur ik 8 kadootjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Peet!!.. niet jezelf in stukjes snijden
.
Thnx Godlike02quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:37 schreef Godlike02 het volgende:
In goed overleg achter de schermen en met users gaan jullie dit topic heel goed gebruiken in V&A![]()
Ik denk zomaar dat ze niet helemaal achterlijk zijn, dus zal het vast op afzenderadres gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:13 schreef Werewolf het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk geprobeerd?
Kan je met meerdere emailadressen meer malen gratis verzenden of gaat het op afzendadres?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:09 schreef The_Tankgirl het volgende:
het gaat op e-mailadres, ik kan het weten, heb net 2 pakketten op laten halen!![]()
het is gratisquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef Milkmannetje het volgende:
BAGGER!!! Vet slechte service.
Gaan ze het bij je ophalen... Wachten ze maar 10 seconden bij je deur en rijden weer door.
Ik moest er achteraan rennen om hem nog te bereiken!!!
Dan word mijn pakketje nog 2 dagen te laat bezorgd...
Oftewel, een zeer slechte eerste indruk.
Maargoed, suc6 iedereen!
jaquote:
En duurquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef Vava het volgende:
[..]
jaen TPG heeft bij mij ook niet de allerbeste naam
bij hun is 2 dagen te laat nog snel
![]()
Ik trek er al een vrije middag voor uit om een pakket op het postkantoor te krijgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef brighton het volgende:
Wordt het pakketje bij je opgehaald. Hoe relaxed, hoef je er niet voor in de rij te staan. Doorgaans staan bij het postkantoor enorme rijen.
Jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En duurMet hun toffe prijsverhogingen
.
lijkt mij welquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Kun je dit ook als koper gebruiken, dat je als koper je aanmeld en het adres van verkoper opgeeft als ophaaladres?
Even zippen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
quote:TPG pakkettarief van 5,50 verdwijnt
Uitgegeven: 1 juni 2006 16:55
Laatst gewijzigd: 1 juni 2006 17:07
AMSTERDAM - Vanaf donderdag 1 juni is het niet meer mogelijk een pakketje te verzenden voor 5,50. TPG heeft de gewichtsklasse 0-5 kg voor pakketten geschrapt, waardoor men automatisch in de categorie 0-10 kg van 6,20 terecht komt. Ook enkele andere tarieven zijn gewijzigd.
De gewichtsklassen 10-20 kg en 20-30 kg zijn samengevoegd, zodat er in totaal nog maar twee verschillende gewichtsklassen zijn. Volgens een woordvoerder van TPG zijn de wijzigingen doorgevoerd om het de klant eenvoudiger te maken.
Overigens is de klant niet per se duurder uit door de wijzigingen. Wie vanaf donderdag een pakketje van boven de 5 kg naar het postkantoor brengt, betaalt volgens TPG altijd minder dan voorheen.
Wie nog pakketzegels van 5,50 in huis heeft hoeft niets te vrezen. Die zijn volgens de woordvoerder ook nog na 1 juni te gebruiken
Ja, liep ook al topic over: Tarieven TPGquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:10 schreef pmensink het volgende:
Iemand dit bericht al gelezen op nu.nl
[..]
Ben blij dat ik net 4 pakketjes heb verstuurd met minder dan 5 kilo erinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, liep ook al topic over: Tarieven TPG
Ik vul voortaan mijn pakketten gewoon aan met bakstenen. Sjouwen zullen zequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef pmensink het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net 4 pakketjes heb verstuurd met minder dan 5 kilo erin1 was iets zwaarder als een kilo.. de rest eronder.. ZO DOM!
En na enig gooi en smijtwerk de rest van de inhoud aan gort.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vul voortaan mijn pakketten gewoon aan met bakstenen. Sjouwen zullen ze.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
TerugVindPakketje
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dit is twijfelachtig:quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:11 schreef Prowl het volgende:
En wat zijn de ervaringen tot nu toe??
Oftewel ik heb een andere naam en andere code gekregen! Privacy wat doe je met me...quote:Vergeet u niet een pakket te versturen met Buy-N-Send?
Beste marten,
U heeft via de actiesite van Buy-N-Send, “www.gratispakjeversturen.nl”, een code opgevraagd waarmee u gratis een pakket kunt versturen. Deze code is bruikbaar tot 1 september 2006, zorg daarom dat u er snel bij bent!
enz.
op je eerste vraag JAquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:55 schreef Nachtdier het volgende:
Even vraagje nog, daar ik er zelf nog geen gebruik van heb gemaakt.
Krijg je nog iets van een bewijsje, dat je het pakketje hebt meegegeven aan de bezorgers?
Track-trace mogelijk?
Ja, ik heb gister een code aangevraagd, en gekregen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:55 schreef Nachtdier het volgende:
Grr, de site geeft steeds een foutmelding bij het aanvragen van een nieuwe code en dat is al 2 dagen zo minimaal...
Iemand nog een code kunnen aanvragen gisteren of vandaag?
zeker de verzendkosten berekenen en gratis versturen hequote:Op maandag 19 juni 2006 10:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben eens benieuwd, ik heb gisteren ook twee codes aangevraagd en ik heb twee pakketjes al klaarstaan.Wat ik eigelijk zou willen weten, of degene aan wie het pakje bezorgd word, te zien krijgt dat jij een "gratis"pakje hebt verstuurdof komt er geen sticker of weet ik veel op...
Nee, een pakje van ebay dat ik te licht had ingeschat, en dat bleek 10,5 kilo te zijn terwijl tpg maar tot 10 kilo verzend.Toen heb ik het in twee pakjes verdeeld,Eentje met pakketpost en eentje met dat "gratis pakje versturen" omdat die ook maar tot 10 kilo gaan , En toen heb ik een tweede pakje voor iemand anders ( een vriendin) beloofd te versturen en die heeft idd degene die het bij haar gekocht heeft, Verzendkosten laten betalenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:57 schreef MaceNL het volgende:
[..]
zeker de verzendkosten berekenen en gratis versturen he![]()
Nee, dat zien ze niet. Je betaalt online, dus een postzegel ofzo wordt er niet op het pakketje geplakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben eens benieuwd, ik heb gisteren ook twee codes aangevraagd en ik heb twee pakketjes al klaarstaan.Wat ik eigelijk zou willen weten, of degene aan wie het pakje bezorgd word, te zien krijgt dat jij een "gratis"pakje hebt verstuurdof komt er geen sticker of weet ik veel op...
Zeg eens hoe het is gelukt aub? ik heb namelijk hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef Nevje het volgende:
[..]
Ja, ik heb gister een code aangevraagd, en gekregen..
Maar..
Vandaag probeerde ik dus een pakje te versturen via de site van Buy-N-Send.. maar.. alles gaat goed.. alleen komt er nergens de vraag naar die actiecode (die ik wel gekregen heb op m'n emailadres).. en komt er gewoon te staan dat de kosten 7,50 euro zijn..
Kan iemand mij helpen?![]()
Edit: het is me al gelukt..![]()
Gratis doos? Daar heb ik overheen gekeken en is volgens mij 50% tijdelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag komen ze bij me deur om iets op te halen. Wel leuk dat je ook een gratis doos kunt bestellen.
Hopelijk krijg je er luchtkussentjes bij.. Anders moet ik naar de buren kranten vragen
Als het dezelfde was als bij mij, is het maar een simpele kartonnen doos...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag komen ze bij me deur om iets op te halen. Wel leuk dat je ook een gratis doos kunt bestellen.
Hopelijk krijg je er luchtkussentjes bij.. Anders moet ik naar de buren kranten vragen
Jep, bij mij precies hetzelfde!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef dahei het volgende:
Ik vind het maar niets... Ik heb ruim een week geleden een afspraak gemaakt voor vanavond (tussen 18:00 en 21:00 uur) en ik heb de hele avond thuis zitten wachten maar niemand is op komen dagen. Ik breng mijn pakje morgen maar naar het postkantoor om het via TPG post te versturen...
Als je Den Haag een klein gat kan noemen...Volgens het profiel van Nevje woont ze in Rotterdam, ook al zo'n klein dorpjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Nachtdier het volgende:
Vraag me af of de personen hierboven dan in een klein gat wonen ofzo.
Ik heb nu een paar pakjes met ze verstuurd, en ging allemaal prima volgens afspraak. Service was goed...
Ik heb dezelfde ervaring.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Nachtdier het volgende:
Vraag me af of de personen hierboven dan in een klein gat wonen ofzo.
Ik heb nu een paar pakjes met ze verstuurd, en ging allemaal prima volgens afspraak. Service was goed...
Dat verwacht ik ook wel hoor. Ik baal er alleen van. Ik heb met TPG post alleen maar positieve ervaringen maar met selectpost alleen maar negatieve. Een tijdje terug had ik weer iets besteld. Ze proberen het officieel 5x opnieuw te bezorgen. De eerste keer lag er een briefje in de bus dat ze voor de 3e keer langs waren geweest. Ze zouden de volgende donderdagavond weer komen, helaas weer niemand gezien, de hele avond niet. Een dag later lag er, nadat ik thuis kwam van het werk een briefje in de bus dat ze het 5x hadden geprobeerd, en dat ze het pakket terug zouden sturen naar de leverancier. Die heeft het uiteindelijk (na uitleg van mij) weer naar mij toegestuurd via TPG Post. Toen kwam het binnen één dag binnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ervaring.2x perfect gegaan.
![]()
Onze TPG postbode welquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden)
Yep, dat kan!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb dus al een keertje met succes een pakje verstuurd.
Weet iemand toevallig of ik door middel een ander emailadres te gebruiken nog een pakje kan versturen of controleren ze het adres?
[..]
Onze TPG postbode wel
Wat een asso postbode bij ons altijd een briefje waar je hem kan ophalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Heb zelf iets gekocht en dat laten versturen door DHL. Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden) enige nadeel is dat ze minder snel zijn dan de TPG.
Natuurlijk het namelijk gewoon selectie vracht die het doet.... betrouwbaar bedrijfquote:Op maandag 3 juli 2006 21:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Werkt dit wel,
gratis een pakje versturen is leuk maar dan moet het ook wel aankomen !
Heb ik eerst ook gehad. Het emailadres dat je gebruikt is dan al bekend. Die heb je mogelijk dus al gebruikt voor verzending.quote:
Donderdag opgehaald en nog steeds ontvangen.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef Nachtdier het volgende:
Ja, dat is normaal. Maandag en dinsdag bezorgen ze geen pakketjes.
Om half 12 is het pakketje opgehaald! Je zou maar alleen 's middags thuis zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Vanmiddag wordt mijn pakketje opgehaald! Bezorging op zaterdag (1 euro extra, maar ook gratis met deze code)!
Als je hem hebt verzonden natuurlijk, dan krijg je 3S code. Maar is nu toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Nachtdier het volgende:
Het is geen tracktrace-code !
De code die je krijgt, vul je in om korting te krijgen. Nadat je de code in hebt gevuld, zul je zien dat het bedrag dat je moet betalen verandert in 0 euro.
Is copy/paste werkelijk te moeilijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:33 schreef Innisdemon het volgende:
Let er donders goed op dat je die code goed invoert. Lukt dat niet, dan gaat men gewoon incasseren, en daar is dan volgens de Klanten'service' niets aan te doen.
stelletje flikkers![]()
Hihihi...!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is copy/paste werkelijk te moeilijk?
Nope, lukt mij hier momenteel niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:41 schreef Neverending het volgende:
[..]
Hihihi...!
Maar goed, lukt het andere nog wel om een code te verkrijgen??
Wat verwacht je dan? Dat je een code krijgt en daarna met typefouten je eigen code mag verzinnen??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
zelfs met code ging het dus fijn mis op hun site !!!!!!!!
Het is een goedbedoelde waarschuwing, jammer dat tossers als jij dat weer moeten verneuken RemcoDelft.
Je kunt ook een doos bestellen. Deze is ook gratis... Maar wel aan de grote kant.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef kibber het volgende:
Ikmoet dus zelf voor het pakket zorgen neem ik aan?
Mag je ook van die enveloppen met luchtzakjes gebruiken?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
jammer dat tossers als jij dat weer moeten verneuken RemcoDelft.
... Tossers...quote:
en als je niet wilt dat ze bij de buren bezorgen, bel je naar het selektvracht depot bij je in de buurt en verteld ze dat pakketjes bestemd voor [insert je adres] niet bij de buren bezorg mogen wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Heb zelf iets gekocht en dat laten versturen door DHL. Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden) enige nadeel is dat ze minder snel zijn dan de TPG.
ja het wil nog weleens lukken dat de sorteermachine niet helemaal goed zijn werk doet.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Drifter__ het volgende:
Pakketje kwijtLigt helemaal ergens anders in een depot...zucht.
Ik heb het idee dat die bezorgers gewoon te beroerd zijn om een behoorlijke parkeerplaats te vinden in hartje centrum... of dat ze geen zin hebben om te wachten tot iemand van hoog naar beneden is komen lopen om het pakketje af te geven..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef dahei het volgende:
[..]
Als je Den Haag een klein gat kan noemen...Volgens het profiel van Nevje woont ze in Rotterdam, ook al zo'n klein dorpje![]()
Vandaaag heeft iemand een pakketje bij mij laten ophalen,Kan je gewoon invoeren volgens mij, dat je wil dat er daar-en-daar een pakje gehaald moet worden, ik weet niet meer precies hoe maar volgens mij was dat gewoon heel simpel , zij kreeg een mailtje met "je hebt ons de opdracht gegeven een pakje op te halen bij ****** "en ze zouden tussen zes en negen komen, om kwart voor zeven ging de bel en werd het pakje opgehaald..Nu alleen nog benieuwd of ie aankomt zaterdagquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef maduropa het volgende:
ook code aangevraagd, heb nog geen pakketje om te sturen.
Zou ik ook omgedraaid pakketjes kunnen laten ophalen die ik zelf bestel?
Dus het ontvangst-adres en naam is van mij, de verzender is dan de verkoper.
Zag trouwens een linkje in de mail met mijn code,
nog een gratis code, klik hier.
Dan kan ik drie man op de hoogte brengen en krijg ik nog een code.
Zeker, mazzelaarquote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Tammymara het volgende:
En ja, het pakje is gisteren onbeschadigd en op de juiste tijd afgegeven, op het juiste adres
Misschien heb ik geluk gehad ( omdat ik toch best veel negatieve dingen zie) maar bij mij is het dus met alle pakjes goed gegaan!
Centrum zeker??quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef Werewolf het volgende:
Gisteren had ergens in Amsterdam een pakketje opgehaald moeten worden, maar kreeg net een mailtje dat er niemand is langsgeweest
Na twee succesvolle versturingen toch een tegenvallen...
Heb antwoord...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef Werewolf het volgende:
Gisteren had ergens in Amsterdam een pakketje opgehaald moeten worden, maar kreeg net een mailtje dat er niemand is langsgeweest
Na twee succesvolle versturingen toch een tegenvallen...
Het is allemaal goedgegaanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of het pakje afgelopen vrijdag goed aangekomen is, maar ik heb net gemaild.
Ben benieuwd
het hoeft niet, dus waarom zou je. ze hebben een voorgeprinte sticker bij zich.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Nachtdier het volgende:
Tss, is het zo moeilijk om even een adresje op de doos te zetten?
die lui rijden ook in hun eigen auto´s, maar met een magneetbord erop van selektvrachtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef About2Break het volgende:
Ik had de optie aangevinkt dat ze een doos zouden meenemen maar dat die die gast(die trouwens gewoon in een normale auto kwam aan toeren) dus mooi niet bij zich![]()
pakketje nemen ze gewoon zo mee, doos ligt in auto. bij tenminste ging het zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef About2Break het volgende:
Ik had de optie aangevinkt dat ze een doos zouden meenemen maar dat die die gast(die trouwens gewoon in een normale auto kwam aan toeren) dus mooi niet bij zich![]()
Hier komt ook een wit vierkantquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
De site doet het niet bij mij... Naam + mail ingevoerd, dan verstuur en dan opent alleen een pagina met een wit vierkant... verder niks.
Meerdere computers geprobeerd.
Nee, ik dus ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Paauwtje het volgende:
Ook hier alleen een wit vak als hij naar de volgende pagina gaat.
Krijg tevens geen actiecode gestuurt via email.
Lol, ik had hetzelfde probleem, je moet niet helemaal onderaan die button aanklikken maar de button halverwege de paginaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Knekwurst het volgende:
Vul de gegevens in en klik op Adres aanvullen. Links verschijnt het complete adres. Klopt het adres niet, wijzig dan de ingevoerde gegevens.
* Geen geldig adres. Wijzig de postcode en/of huisnummer en vul het adres opnieuw aan.
.. wel goed ingevoerd, godverdomme
Ik heb meerdere pakketjes verstuurd inmiddels, maar bij geen enkel mailadres krijg ik spam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets minder enthousiast ben ik over het feit dat ik sinds de code-aanvraag eventjes heeeeeeel wat meer spam krijg dan daarvoor. Waar ik bij gmail gemiddeld 2 a 3 spammailtjes per week krijg, krijg ik er nu >50... en ik heb m'n gmailadres verder niet gebruikt.
Probeer selectvracht bij pollder stip nl eens voor me anders? Thanksquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef Nachtdier het volgende:
Stuur je mail maar even door. Zal ik er een dezer dagen wel eentje voor je aanvragen. Lukte me eerst ook, dus moet nu ook wel lukken dan. (Hoop ik dan...)
Een PC is al snel te zwaar. Gewicht mag maar tot 10 kg.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:01 schreef Xevor het volgende:
Denken jullie dat het ook mogelijk is om een PC op te sturen?
je zou wel 3 pakketjes kunnen makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een PC is al snel te zwaar. Gewicht mag maar tot 10 kg.
Ze letten niet echt op gewicht. Heb ook keer pakket verstuurd dat iets meer dan 10 kilo woog.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:02 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een PC is al snel te zwaar. Gewicht mag maar tot 10 kg.
bij zich niet, maar op het depot hebben ze er wel 1. Ena ls ze echt denken dat ie zwaarder is dan 10kg gaan ze wel wegen hoor, maar bij 10,1 KG niet nee.....quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Ze letten niet echt op gewicht. Heb ook keer pakket verstuurd dat iets meer dan 10 kilo woog.
Hebben z echt niet gewogen. Denk eraan dat het in feite particulieren zijn die de pakketten verzorgen in dr eigen auto. Die hebben echt geen weegschaal bij zich.
ik krijg niet eens een foutmelding,enkel een wit framequote:De foutmelding 'er is een fout opgetreden'. Probeer opnieuw ' geeft aan dat op het IP-adres al drie codes zijn aangevraagd.
Wellicht dat uw collega's of familie al codes hebben aangevraagd op uw IP-adres.
Moet je de code wel invullen, dan valt het bedrag weg...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:19 schreef Zwaffel het volgende:niet dus. Moet ipc 8,50 oid 6 euro betalen. Naja,het zij zo
Kost het via tpg ook
Gedaan,doet nietquote:Op woensdag 20 september 2006 10:27 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Moet je de code wel invullen, dan valt het bedrag weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |