Dacht ik ook! Kwam er bij toeval achter nadat ik een advertentie op marktplaats plaatste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef TeleluvR het volgende:
Lijkt mij een prima topic voor hier in de V&A. Ik zou em zelfs graag sticky zien!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
Zit er ook nog een gewichtslimiet aan? moet eig nog een "pakje" van 151 kilo versturen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:38 schreef Nachtdier het volgende:
Hier komt Selektvracht/DHL het dus bij de verkoper ophalen. En, ook nog eens tot 10 kilootjes.
Dat gaat nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
Zit er ook nog een gewichtslimiet aan? moet eig nog een "pakje" van 151 kilo versturen.
je schoonmoeder?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
quote:
Heb je gezopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
En ik vond de paupers die vinden dat verzonden maar ¤5,50 mag kosten al erg
Ongetwijfeld!quote:
Nee.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:26 schreef Nachtdier het volgende:
Nee, het is geen verkooptopic, maar in Vraag en aanbod is ie wel het meest van toepassing.
Dus ik had 'm lekker in V&A laten staan, voor direct succes.
Je moet idd niet aan het einde van de week je pakketje wegbrengen. Aan de andere kant, het scheelt jouw knaken en zolang het pakketje ook daadwerkelijk bezorgd wordt, is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar Selektvracht![]()
Nee ik betaal liever wat extra verzendkosten om te laten bezorgen via de TPG dan die klote Selektvracht die gratis is maar waar je 4 weken moet wachten op je pakje![]()
zoietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef VASND het volgende:
TietenVervoerenPlease
quote:
Nee, ik luister hier naar de naam Nachtdier. Maar je mag me ook Richard noemen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |