die lui rijden ook in hun eigen auto´s, maar met een magneetbord erop van selektvrachtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef About2Break het volgende:
Ik had de optie aangevinkt dat ze een doos zouden meenemen maar dat die die gast(die trouwens gewoon in een normale auto kwam aan toeren) dus mooi niet bij zich![]()
pakketje nemen ze gewoon zo mee, doos ligt in auto. bij tenminste ging het zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef About2Break het volgende:
Ik had de optie aangevinkt dat ze een doos zouden meenemen maar dat die die gast(die trouwens gewoon in een normale auto kwam aan toeren) dus mooi niet bij zich![]()
Hier komt ook een wit vierkantquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
De site doet het niet bij mij... Naam + mail ingevoerd, dan verstuur en dan opent alleen een pagina met een wit vierkant... verder niks.
Meerdere computers geprobeerd.
Nee, ik dus ook nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:40 schreef Paauwtje het volgende:
Ook hier alleen een wit vak als hij naar de volgende pagina gaat.
Krijg tevens geen actiecode gestuurt via email.
Lol, ik had hetzelfde probleem, je moet niet helemaal onderaan die button aanklikken maar de button halverwege de paginaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Knekwurst het volgende:
Vul de gegevens in en klik op Adres aanvullen. Links verschijnt het complete adres. Klopt het adres niet, wijzig dan de ingevoerde gegevens.
* Geen geldig adres. Wijzig de postcode en/of huisnummer en vul het adres opnieuw aan.
.. wel goed ingevoerd, godverdomme
Ik heb meerdere pakketjes verstuurd inmiddels, maar bij geen enkel mailadres krijg ik spam.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets minder enthousiast ben ik over het feit dat ik sinds de code-aanvraag eventjes heeeeeeel wat meer spam krijg dan daarvoor. Waar ik bij gmail gemiddeld 2 a 3 spammailtjes per week krijg, krijg ik er nu >50... en ik heb m'n gmailadres verder niet gebruikt.
Probeer selectvracht bij pollder stip nl eens voor me anders? Thanksquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef Nachtdier het volgende:
Stuur je mail maar even door. Zal ik er een dezer dagen wel eentje voor je aanvragen. Lukte me eerst ook, dus moet nu ook wel lukken dan. (Hoop ik dan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |