Donderdag opgehaald en nog steeds ontvangen.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef Nachtdier het volgende:
Ja, dat is normaal. Maandag en dinsdag bezorgen ze geen pakketjes.
Om half 12 is het pakketje opgehaald! Je zou maar alleen 's middags thuis zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Vanmiddag wordt mijn pakketje opgehaald! Bezorging op zaterdag (1 euro extra, maar ook gratis met deze code)!
Als je hem hebt verzonden natuurlijk, dan krijg je 3S code. Maar is nu toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Nachtdier het volgende:
Het is geen tracktrace-code !
De code die je krijgt, vul je in om korting te krijgen. Nadat je de code in hebt gevuld, zul je zien dat het bedrag dat je moet betalen verandert in 0 euro.
Is copy/paste werkelijk te moeilijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:33 schreef Innisdemon het volgende:
Let er donders goed op dat je die code goed invoert. Lukt dat niet, dan gaat men gewoon incasseren, en daar is dan volgens de Klanten'service' niets aan te doen.
stelletje flikkers![]()
Hihihi...!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is copy/paste werkelijk te moeilijk?
Nope, lukt mij hier momenteel niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:41 schreef Neverending het volgende:
[..]
Hihihi...!
Maar goed, lukt het andere nog wel om een code te verkrijgen??
Wat verwacht je dan? Dat je een code krijgt en daarna met typefouten je eigen code mag verzinnen??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
zelfs met code ging het dus fijn mis op hun site !!!!!!!!
Het is een goedbedoelde waarschuwing, jammer dat tossers als jij dat weer moeten verneuken RemcoDelft.
Je kunt ook een doos bestellen. Deze is ook gratis... Maar wel aan de grote kant.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef kibber het volgende:
Ikmoet dus zelf voor het pakket zorgen neem ik aan?
Mag je ook van die enveloppen met luchtzakjes gebruiken?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
jammer dat tossers als jij dat weer moeten verneuken RemcoDelft.
... Tossers...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |