Donderdag opgehaald en nog steeds ontvangen.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef Nachtdier het volgende:
Ja, dat is normaal. Maandag en dinsdag bezorgen ze geen pakketjes.
Om half 12 is het pakketje opgehaald! Je zou maar alleen 's middags thuis zijn...quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Vanmiddag wordt mijn pakketje opgehaald! Bezorging op zaterdag (1 euro extra, maar ook gratis met deze code)!
Als je hem hebt verzonden natuurlijk, dan krijg je 3S code. Maar is nu toch niet meer nodig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Nachtdier het volgende:
Het is geen tracktrace-code !
De code die je krijgt, vul je in om korting te krijgen. Nadat je de code in hebt gevuld, zul je zien dat het bedrag dat je moet betalen verandert in 0 euro.
Is copy/paste werkelijk te moeilijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:33 schreef Innisdemon het volgende:
Let er donders goed op dat je die code goed invoert. Lukt dat niet, dan gaat men gewoon incasseren, en daar is dan volgens de Klanten'service' niets aan te doen.
stelletje flikkers![]()
Hihihi...!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Is copy/paste werkelijk te moeilijk?
Nope, lukt mij hier momenteel niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:41 schreef Neverending het volgende:
[..]
Hihihi...!
Maar goed, lukt het andere nog wel om een code te verkrijgen??
Wat verwacht je dan? Dat je een code krijgt en daarna met typefouten je eigen code mag verzinnen??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
zelfs met code ging het dus fijn mis op hun site !!!!!!!!
Het is een goedbedoelde waarschuwing, jammer dat tossers als jij dat weer moeten verneuken RemcoDelft.
Je kunt ook een doos bestellen. Deze is ook gratis... Maar wel aan de grote kant.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:07 schreef kibber het volgende:
Ikmoet dus zelf voor het pakket zorgen neem ik aan?
Mag je ook van die enveloppen met luchtzakjes gebruiken?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Innisdemon het volgende:
jammer dat tossers als jij dat weer moeten verneuken RemcoDelft.
... Tossers...quote:
en als je niet wilt dat ze bij de buren bezorgen, bel je naar het selektvracht depot bij je in de buurt en verteld ze dat pakketjes bestemd voor [insert je adres] niet bij de buren bezorg mogen wordenquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Heb zelf iets gekocht en dat laten versturen door DHL. Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden) enige nadeel is dat ze minder snel zijn dan de TPG.
ja het wil nog weleens lukken dat de sorteermachine niet helemaal goed zijn werk doet.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Drifter__ het volgende:
Pakketje kwijtLigt helemaal ergens anders in een depot...zucht.
Ik heb het idee dat die bezorgers gewoon te beroerd zijn om een behoorlijke parkeerplaats te vinden in hartje centrum... of dat ze geen zin hebben om te wachten tot iemand van hoog naar beneden is komen lopen om het pakketje af te geven..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:22 schreef dahei het volgende:
[..]
Als je Den Haag een klein gat kan noemen...Volgens het profiel van Nevje woont ze in Rotterdam, ook al zo'n klein dorpje![]()
Vandaaag heeft iemand een pakketje bij mij laten ophalen,Kan je gewoon invoeren volgens mij, dat je wil dat er daar-en-daar een pakje gehaald moet worden, ik weet niet meer precies hoe maar volgens mij was dat gewoon heel simpel , zij kreeg een mailtje met "je hebt ons de opdracht gegeven een pakje op te halen bij ****** "en ze zouden tussen zes en negen komen, om kwart voor zeven ging de bel en werd het pakje opgehaald..Nu alleen nog benieuwd of ie aankomt zaterdagquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef maduropa het volgende:
ook code aangevraagd, heb nog geen pakketje om te sturen.
Zou ik ook omgedraaid pakketjes kunnen laten ophalen die ik zelf bestel?
Dus het ontvangst-adres en naam is van mij, de verzender is dan de verkoper.
Zag trouwens een linkje in de mail met mijn code,
nog een gratis code, klik hier.
Dan kan ik drie man op de hoogte brengen en krijg ik nog een code.
Zeker, mazzelaarquote:Op zondag 16 juli 2006 12:58 schreef Tammymara het volgende:
En ja, het pakje is gisteren onbeschadigd en op de juiste tijd afgegeven, op het juiste adres
Misschien heb ik geluk gehad ( omdat ik toch best veel negatieve dingen zie) maar bij mij is het dus met alle pakjes goed gegaan!
Centrum zeker??quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef Werewolf het volgende:
Gisteren had ergens in Amsterdam een pakketje opgehaald moeten worden, maar kreeg net een mailtje dat er niemand is langsgeweest
Na twee succesvolle versturingen toch een tegenvallen...
Heb antwoord...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:44 schreef Werewolf het volgende:
Gisteren had ergens in Amsterdam een pakketje opgehaald moeten worden, maar kreeg net een mailtje dat er niemand is langsgeweest
Na twee succesvolle versturingen toch een tegenvallen...
Het is allemaal goedgegaanquote:Op maandag 10 juli 2006 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of het pakje afgelopen vrijdag goed aangekomen is, maar ik heb net gemaild.
Ben benieuwd
het hoeft niet, dus waarom zou je. ze hebben een voorgeprinte sticker bij zich.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:12 schreef Nachtdier het volgende:
Tss, is het zo moeilijk om even een adresje op de doos te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |