Als het dezelfde was als bij mij, is het maar een simpele kartonnen doos...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag komen ze bij me deur om iets op te halen. Wel leuk dat je ook een gratis doos kunt bestellen.
Hopelijk krijg je er luchtkussentjes bij.. Anders moet ik naar de buren kranten vragen
Jep, bij mij precies hetzelfde!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef dahei het volgende:
Ik vind het maar niets... Ik heb ruim een week geleden een afspraak gemaakt voor vanavond (tussen 18:00 en 21:00 uur) en ik heb de hele avond thuis zitten wachten maar niemand is op komen dagen. Ik breng mijn pakje morgen maar naar het postkantoor om het via TPG post te versturen...
Als je Den Haag een klein gat kan noemen...Volgens het profiel van Nevje woont ze in Rotterdam, ook al zo'n klein dorpjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Nachtdier het volgende:
Vraag me af of de personen hierboven dan in een klein gat wonen ofzo.
Ik heb nu een paar pakjes met ze verstuurd, en ging allemaal prima volgens afspraak. Service was goed...
Ik heb dezelfde ervaring.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Nachtdier het volgende:
Vraag me af of de personen hierboven dan in een klein gat wonen ofzo.
Ik heb nu een paar pakjes met ze verstuurd, en ging allemaal prima volgens afspraak. Service was goed...
Dat verwacht ik ook wel hoor. Ik baal er alleen van. Ik heb met TPG post alleen maar positieve ervaringen maar met selectpost alleen maar negatieve. Een tijdje terug had ik weer iets besteld. Ze proberen het officieel 5x opnieuw te bezorgen. De eerste keer lag er een briefje in de bus dat ze voor de 3e keer langs waren geweest. Ze zouden de volgende donderdagavond weer komen, helaas weer niemand gezien, de hele avond niet. Een dag later lag er, nadat ik thuis kwam van het werk een briefje in de bus dat ze het 5x hadden geprobeerd, en dat ze het pakket terug zouden sturen naar de leverancier. Die heeft het uiteindelijk (na uitleg van mij) weer naar mij toegestuurd via TPG Post. Toen kwam het binnen één dag binnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ervaring.2x perfect gegaan.
![]()
Onze TPG postbode welquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden)
Yep, dat kan!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb dus al een keertje met succes een pakje verstuurd.
Weet iemand toevallig of ik door middel een ander emailadres te gebruiken nog een pakje kan versturen of controleren ze het adres?
[..]
Onze TPG postbode wel
Wat een asso postbode bij ons altijd een briefje waar je hem kan ophalen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Heb zelf iets gekocht en dat laten versturen door DHL. Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden) enige nadeel is dat ze minder snel zijn dan de TPG.
Natuurlijk het namelijk gewoon selectie vracht die het doet.... betrouwbaar bedrijfquote:Op maandag 3 juli 2006 21:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Werkt dit wel,
gratis een pakje versturen is leuk maar dan moet het ook wel aankomen !
Heb ik eerst ook gehad. Het emailadres dat je gebruikt is dan al bekend. Die heb je mogelijk dus al gebruikt voor verzending.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |