abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39074074
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag komen ze bij me deur om iets op te halen. Wel leuk dat je ook een gratis doos kunt bestellen .

Hopelijk krijg je er luchtkussentjes bij.. Anders moet ik naar de buren kranten vragen
Als het dezelfde was als bij mij, is het maar een simpele kartonnen doos...
Pak je spullen zelf dus goed in...
pi_39090913
Ik vind het maar niets... Ik heb ruim een week geleden een afspraak gemaakt voor vanavond (tussen 18:00 en 21:00 uur) en ik heb de hele avond thuis zitten wachten maar niemand is op komen dagen. Ik breng mijn pakje morgen maar naar het postkantoor om het via TPG post te versturen...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39093162
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:17 schreef dahei het volgende:
Ik vind het maar niets... Ik heb ruim een week geleden een afspraak gemaakt voor vanavond (tussen 18:00 en 21:00 uur) en ik heb de hele avond thuis zitten wachten maar niemand is op komen dagen. Ik breng mijn pakje morgen maar naar het postkantoor om het via TPG post te versturen...
Jep, bij mij precies hetzelfde!
Vorige week afspraak gemaakt, ze zouden hem gister op komen halen.. maar.. niemand langs geweest..
pi_39097791
Slecht hé! Zo promoot je het nieuwe product niet. Hebben zo er nog wat aan gedaan vandaag?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_39149724
Geweldig, bedankt!!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:59:05 #131
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_39149952
Vraag me af of de personen hierboven dan in een klein gat wonen ofzo.

Ik heb nu een paar pakjes met ze verstuurd, en ging allemaal prima volgens afspraak. Service was goed...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_39163176
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Nachtdier het volgende:

Ik heb nu een paar pakjes met ze verstuurd, en ging allemaal prima volgens afspraak. Service was goed...
Als je Den Haag een klein gat kan noemen...Volgens het profiel van Nevje woont ze in Rotterdam, ook al zo'n klein dorpje
pi_39163224
Inmiddels wel een reactie op mijn klacht gehad:

"Dit gebeurd anders nooit hoor!"

pi_39166417
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:59 schreef Nachtdier het volgende:

Ik heb dezelfde ervaring. 2x perfect gegaan.
pi_39173573
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde ervaring. 2x perfect gegaan.
Dat verwacht ik ook wel hoor. Ik baal er alleen van. Ik heb met TPG post alleen maar positieve ervaringen maar met selectpost alleen maar negatieve. Een tijdje terug had ik weer iets besteld. Ze proberen het officieel 5x opnieuw te bezorgen. De eerste keer lag er een briefje in de bus dat ze voor de 3e keer langs waren geweest. Ze zouden de volgende donderdagavond weer komen, helaas weer niemand gezien, de hele avond niet. Een dag later lag er, nadat ik thuis kwam van het werk een briefje in de bus dat ze het 5x hadden geprobeerd, en dat ze het pakket terug zouden sturen naar de leverancier. Die heeft het uiteindelijk (na uitleg van mij) weer naar mij toegestuurd via TPG Post. Toen kwam het binnen één dag binnen.
Ik vrees dat wij hier gewoon een luie bezorger hebben...
pi_39185253
Hier zijn ze geweest om de pakjes op te halen, er was gezegd, tussen 18.00 en 21.00 geloof ik,netjes om 18.30 stond er iemand aan de deur,Heeft de pakjes meegenomen en donderdag zijn ze gewoon overdag bezorgd bij de personen voor wie ze waren... ( inderdaad, met gewoon een sticker erop, haha)Niks te klagen!
  zaterdag 24 juni 2006 @ 19:45:09 #137
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39185797
Een vrouw kwam afgelopen woensdag aan me deur.. Ze had geen doos in haar handen ("die zijn zo groot en onhandig te vouwen), maar ze verzekerde mij dat ze zelf mijn item zou inpakken.

2 dagen later kwam het item in een buy 'n Send doos bij de ontvanger

Goede service!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39298592
Van de week ook maar eens proberen dan
pi_39349781
Heb zelf iets gekocht en dat laten versturen door DHL. Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden) enige nadeel is dat ze minder snel zijn dan de TPG.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_39446094
Ik heb dus al een keertje met succes een pakje verstuurd.
Weet iemand toevallig of ik door middel een ander emailadres te gebruiken nog een pakje kan versturen of controleren ze het adres?
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden)
Onze TPG postbode wel
  maandag 3 juli 2006 @ 15:48:07 #142
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_39476631
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb dus al een keertje met succes een pakje verstuurd.
Weet iemand toevallig of ik door middel een ander emailadres te gebruiken nog een pakje kan versturen of controleren ze het adres?
[..]

Onze TPG postbode wel
Yep, dat kan!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

pi_39477559
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:42 schreef Keffo het volgende:
Heb zelf iets gekocht en dat laten versturen door DHL. Alles prima geregeld, netjes briefjes in de bus dat het pakje bij de buren staat (iets dat TPG zn beetje NOOIT doet en ik dus de hele straat af moet om mn pakje terug te vinden) enige nadeel is dat ze minder snel zijn dan de TPG.
Wat een asso postbode bij ons altijd een briefje waar je hem kan ophalen.

(wij hebben nog steeds een pakje van een buurvrouw die naar het vermoeden op vakantie is... )
  maandag 3 juli 2006 @ 21:11:54 #144
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_39485806
Werkt dit wel,
gratis een pakje versturen is leuk maar dan moet het ook wel aankomen !
veni vidi gebanned
pi_39494730
Ik laat een baby-boekje (zo-genaamd punt en el) op naam bezorgen bij een nichtje van ons, gratis
Het wordt wo-avond gehaald, en vrijdag middag bezorgd... ben benieuwd
pi_39497150
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Werkt dit wel,
gratis een pakje versturen is leuk maar dan moet het ook wel aankomen !
Natuurlijk het namelijk gewoon selectie vracht die het doet.... betrouwbaar bedrijf
pi_39498789
quote:
Er is een fout opgetreden. Probeer opnieuw.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:48:20 #148
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_39520089
ik wil ook een pakje versturen, heb de code en alles.. maar moet ik nou op de button "klik hier drukken? daar moet ik weer mn adres gegevens invullen, maar dat lijkt meer op een hele registratie

en heb gezegd dat ik het morgen op de post zou doen, maar komen de mensen van Buy N Send dan ook echt morgen?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:11:04 #149
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_39520864
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 10:02 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Heb ik eerst ook gehad. Het emailadres dat je gebruikt is dan al bekend. Die heb je mogelijk dus al gebruikt voor verzending.

Oplossing >>> code met andere emailadres aanvragen.

pi_39542652
Ik wacht al sinds zaterdag op een pakketje....is dit normaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')