op je eerste vraag JAquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:55 schreef Nachtdier het volgende:
Even vraagje nog, daar ik er zelf nog geen gebruik van heb gemaakt.
Krijg je nog iets van een bewijsje, dat je het pakketje hebt meegegeven aan de bezorgers?
Track-trace mogelijk?
Ja, ik heb gister een code aangevraagd, en gekregen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:55 schreef Nachtdier het volgende:
Grr, de site geeft steeds een foutmelding bij het aanvragen van een nieuwe code en dat is al 2 dagen zo minimaal...
Iemand nog een code kunnen aanvragen gisteren of vandaag?
zeker de verzendkosten berekenen en gratis versturen hequote:Op maandag 19 juni 2006 10:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben eens benieuwd, ik heb gisteren ook twee codes aangevraagd en ik heb twee pakketjes al klaarstaan.Wat ik eigelijk zou willen weten, of degene aan wie het pakje bezorgd word, te zien krijgt dat jij een "gratis"pakje hebt verstuurdof komt er geen sticker of weet ik veel op...
Nee, een pakje van ebay dat ik te licht had ingeschat, en dat bleek 10,5 kilo te zijn terwijl tpg maar tot 10 kilo verzend.Toen heb ik het in twee pakjes verdeeld,Eentje met pakketpost en eentje met dat "gratis pakje versturen" omdat die ook maar tot 10 kilo gaan , En toen heb ik een tweede pakje voor iemand anders ( een vriendin) beloofd te versturen en die heeft idd degene die het bij haar gekocht heeft, Verzendkosten laten betalenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:57 schreef MaceNL het volgende:
[..]
zeker de verzendkosten berekenen en gratis versturen he![]()
Nee, dat zien ze niet. Je betaalt online, dus een postzegel ofzo wordt er niet op het pakketje geplakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:45 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben eens benieuwd, ik heb gisteren ook twee codes aangevraagd en ik heb twee pakketjes al klaarstaan.Wat ik eigelijk zou willen weten, of degene aan wie het pakje bezorgd word, te zien krijgt dat jij een "gratis"pakje hebt verstuurdof komt er geen sticker of weet ik veel op...
Zeg eens hoe het is gelukt aub? ik heb namelijk hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:38 schreef Nevje het volgende:
[..]
Ja, ik heb gister een code aangevraagd, en gekregen..
Maar..
Vandaag probeerde ik dus een pakje te versturen via de site van Buy-N-Send.. maar.. alles gaat goed.. alleen komt er nergens de vraag naar die actiecode (die ik wel gekregen heb op m'n emailadres).. en komt er gewoon te staan dat de kosten 7,50 euro zijn..
Kan iemand mij helpen?![]()
Edit: het is me al gelukt..![]()
Gratis doos? Daar heb ik overheen gekeken en is volgens mij 50% tijdelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Vandaag komen ze bij me deur om iets op te halen. Wel leuk dat je ook een gratis doos kunt bestellen.
Hopelijk krijg je er luchtkussentjes bij.. Anders moet ik naar de buren kranten vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |