alles word duurder meester oplichters daarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef boyv het volgende:
Heeft dat ook nog een reden?
Nou, volgens mij hebben ze nog nooit zulke goede zaken gedaan als nu met al die webwinkelsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Raphaelo29 het volgende:
het postvolume daalt, dus duwen ze de prijzen omhoog
We hebben nog altijd Nedpak.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Dus internetwinkelen gaat dan zeker ook duurder worden??![]()
Daar werken niet alle winkels mee...quote:
SelektVrachtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Ja, maar ik bedoel gewoon niewe spullen. DVD's, CD's... Dat soort meukquote:
Ik hoop van niet, dat zou een domper zijn voor het elektronisch shoppen van de (nederlandse) consumentquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk, jij kijkt verder dan je neus lang isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef gargamel het volgende:
Even een prijs correctie:
Pakketpost gaat idd 6,20 kosten maarrrrr, er kan dan tot 10 kilo verzonden worden. De pakketpost tot 10 kilo (voorheen 7,25) wordt dus goedkoper.
Waarschijnlijk heeft de TPG gekeken naar aantallen pakketjes:quote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, jij kijkt verder dan je neus lang is
Of de getallen helemaal kloppen weet ik niet, maar het komt daar wel in de buurt inderdaad. Zelf werk ik ook op een Business Point van TPG en mag dus ook de hogere tarieven gaan rekenen. Ik weet nu al dat ik daar heel veel commentaar op ga krijgen...quote:Op zondag 4 juni 2006 21:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de TPG gekeken naar aantallen pakketjes:
0-5 kg: 98% van de pakketjes (ik gok maar wat)
5-10 kg: 1,5% van de pakketjes
Een doekje voor het bloeden noemen ze zoiets toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, jij kijkt verder dan je neus lang is
Oh je mag dus kiezen? Dan doe je toch gewoon lekker die oude tarieven?quote:Op zondag 4 juni 2006 22:31 schreef Carport het volgende:
mag dus ook de hogere tarieven gaan rekenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |