Dacht ik ook! Kwam er bij toeval achter nadat ik een advertentie op marktplaats plaatste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:32 schreef TeleluvR het volgende:
Lijkt mij een prima topic voor hier in de V&A. Ik zou em zelfs graag sticky zien!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
Zit er ook nog een gewichtslimiet aan? moet eig nog een "pakje" van 151 kilo versturen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:38 schreef Nachtdier het volgende:
Hier komt Selektvracht/DHL het dus bij de verkoper ophalen. En, ook nog eens tot 10 kilootjes.
Dat gaat nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
Zit er ook nog een gewichtslimiet aan? moet eig nog een "pakje" van 151 kilo versturen.
je schoonmoeder?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
quote:
Heb je gezopen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
En ik vond de paupers die vinden dat verzonden maar ¤5,50 mag kosten al erg
Ongetwijfeld!quote:
Nee.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:26 schreef Nachtdier het volgende:
Nee, het is geen verkooptopic, maar in Vraag en aanbod is ie wel het meest van toepassing.
Dus ik had 'm lekker in V&A laten staan, voor direct succes.
Je moet idd niet aan het einde van de week je pakketje wegbrengen. Aan de andere kant, het scheelt jouw knaken en zolang het pakketje ook daadwerkelijk bezorgd wordt, is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:51 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Maar Selektvracht![]()
Nee ik betaal liever wat extra verzendkosten om te laten bezorgen via de TPG dan die klote Selektvracht die gratis is maar waar je 4 weken moet wachten op je pakje![]()
zoietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef VASND het volgende:
TietenVervoerenPlease
quote:
Nee, ik luister hier naar de naam Nachtdier. Maar je mag me ook Richard noemen...quote:
p.s Outcast_within is een held ^_^quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:30 schreef Nachtdier het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar ik doe het toch.
Selectvracht/DHL heeft momenteel een actie lopen, waarmee je eenmalig en helemaal gratis een pakketje binnen Nederland kan versturen.
Interessant voor de verkopers op Fok!; zij kunnen elk bod incl verzenden dan zien als bod excl. verzenden!
Voor de kopers op Fok!, die kunnen erop wijzen dat het pakketje gratis verzonden kan worden, en hun bod dus gezien kan worden als bod incl. verzenden.
Meer informatie, en de mogelijkheid om een actiecode aan te vragen vind je op de site www.buynsend.nl onder acties, of onder www.gratispakjeversturen.nl
Geldig vanaf 1 mei tot en met eind september, dus voorlopig nog wel interessant.
PS: wel een emailadres gebruiken waar evt spam aanvaardbaar is.
Peet!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:41 schreef petre86 het volgende:
ik maak 8 spam-emailadressen aan en verstuur mezelf in stukjes van 10 kilo!
dan stuur ik 8 kadootjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Peet!!.. niet jezelf in stukjes snijden
.
Thnx Godlike02quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:37 schreef Godlike02 het volgende:
In goed overleg achter de schermen en met users gaan jullie dit topic heel goed gebruiken in V&A![]()
Ik denk zomaar dat ze niet helemaal achterlijk zijn, dus zal het vast op afzenderadres gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:13 schreef Werewolf het volgende:
Heeft iemand het ook daadwerkelijk geprobeerd?
Kan je met meerdere emailadressen meer malen gratis verzenden of gaat het op afzendadres?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:09 schreef The_Tankgirl het volgende:
het gaat op e-mailadres, ik kan het weten, heb net 2 pakketten op laten halen!![]()
het is gratisquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef Milkmannetje het volgende:
BAGGER!!! Vet slechte service.
Gaan ze het bij je ophalen... Wachten ze maar 10 seconden bij je deur en rijden weer door.
Ik moest er achteraan rennen om hem nog te bereiken!!!
Dan word mijn pakketje nog 2 dagen te laat bezorgd...
Oftewel, een zeer slechte eerste indruk.
Maargoed, suc6 iedereen!
jaquote:
En duurquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:48 schreef Vava het volgende:
[..]
jaen TPG heeft bij mij ook niet de allerbeste naam
bij hun is 2 dagen te laat nog snel
![]()
Ik trek er al een vrije middag voor uit om een pakket op het postkantoor te krijgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:52 schreef brighton het volgende:
Wordt het pakketje bij je opgehaald. Hoe relaxed, hoef je er niet voor in de rij te staan. Doorgaans staan bij het postkantoor enorme rijen.
Jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En duurMet hun toffe prijsverhogingen
.
lijkt mij welquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Kun je dit ook als koper gebruiken, dat je als koper je aanmeld en het adres van verkoper opgeeft als ophaaladres?
Even zippen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef Wii het volgende:
quote:TPG pakkettarief van 5,50 verdwijnt
Uitgegeven: 1 juni 2006 16:55
Laatst gewijzigd: 1 juni 2006 17:07
AMSTERDAM - Vanaf donderdag 1 juni is het niet meer mogelijk een pakketje te verzenden voor 5,50. TPG heeft de gewichtsklasse 0-5 kg voor pakketten geschrapt, waardoor men automatisch in de categorie 0-10 kg van 6,20 terecht komt. Ook enkele andere tarieven zijn gewijzigd.
De gewichtsklassen 10-20 kg en 20-30 kg zijn samengevoegd, zodat er in totaal nog maar twee verschillende gewichtsklassen zijn. Volgens een woordvoerder van TPG zijn de wijzigingen doorgevoerd om het de klant eenvoudiger te maken.
Overigens is de klant niet per se duurder uit door de wijzigingen. Wie vanaf donderdag een pakketje van boven de 5 kg naar het postkantoor brengt, betaalt volgens TPG altijd minder dan voorheen.
Wie nog pakketzegels van 5,50 in huis heeft hoeft niets te vrezen. Die zijn volgens de woordvoerder ook nog na 1 juni te gebruiken
Ja, liep ook al topic over: Tarieven TPGquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:10 schreef pmensink het volgende:
Iemand dit bericht al gelezen op nu.nl
[..]
Ben blij dat ik net 4 pakketjes heb verstuurd met minder dan 5 kilo erinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, liep ook al topic over: Tarieven TPG
Ik vul voortaan mijn pakketten gewoon aan met bakstenen. Sjouwen zullen zequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef pmensink het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net 4 pakketjes heb verstuurd met minder dan 5 kilo erin1 was iets zwaarder als een kilo.. de rest eronder.. ZO DOM!
En na enig gooi en smijtwerk de rest van de inhoud aan gort.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vul voortaan mijn pakketten gewoon aan met bakstenen. Sjouwen zullen ze.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
TerugVindPakketje
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar dit is twijfelachtig:quote:Op woensdag 7 juni 2006 03:11 schreef Prowl het volgende:
En wat zijn de ervaringen tot nu toe??
Oftewel ik heb een andere naam en andere code gekregen! Privacy wat doe je met me...quote:Vergeet u niet een pakket te versturen met Buy-N-Send?
Beste marten,
U heeft via de actiesite van Buy-N-Send, “www.gratispakjeversturen.nl”, een code opgevraagd waarmee u gratis een pakket kunt versturen. Deze code is bruikbaar tot 1 september 2006, zorg daarom dat u er snel bij bent!
enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |