Wel de hoogst geklasseerde Russische momenteel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef Norrage het volgende:
Alleen misschien Petrova, toch wel een beetje de dark horse van de groep.
Zou kunnen maar ik vind hem te veel fouten maken om echt ver te komen....quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:41 schreef XL het volgende:
Als Almagro niet in het kwart van Nadal of Federer loot is hij de verrassing van dit jaar.
Weer aanwezig dit jaar in het Bois du Bologne?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:20 schreef Butra het volgende:
Nog maar 8 dagen, want we beginnen dit jaar al op zondag.
Yep, erg goed bevallen vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weer aanwezig dit jaar in het Bois du Bologne?
Dat valt toevallig samen met iets wat ik al heel lang wilde doen, een weekje New York.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:10 schreef zjroentje het volgende:
Je gaat zelft naar de US Open zie ik in je sig.
Clijsters maakt geen kans. Denk ikquote:
Oei! Ik zag Mello als eindpunt voor van Lottum. Zouden er dan 2 Nederlandse spelers in het hoofdtoernooi komen. Op gravel winnen van Economiedinges is natuurlijk altijd moeilijk, maar de loting van van Gemerden zag er goed uit, die telde ik alvast als gekwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:49 schreef Butra het volgende:
Het kwalificatietoernooi is al bezig:
Van Lottum wint van Mello en Van Gemerden wint van Economiedinges.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef tukkeronline het volgende:
Is Verkerk fit en maakt ie gebruik van zijn beschermde status?
Norman had ook een goede loting geloof ik. Dick redt het wel...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dick Norman redelijk gemakkelijk door..
Hij had de pech dat ie net niet hoog genoeg stond voor directe acceptatie, maar Dorsch en daarna Charpentier of Bogdanovic moet ie kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
Norman had ook een goede loting geloof ik. Dick redt het wel...
Als je zoiets echt heel graag wil weten kun je beter 2 sec naar de RG-site surfen, dan het twee keer hier vragen. Desondanks ben ik zo vriendelijk geweest voor jequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef MarkG het volgende:
Hallooooo, weet iemand hoe laat de wedstrijden beginnen tijdens het hoofdtoernooi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | 2. Rafael Nadal 3. David Nalbadian 4. Ivan Ljubicic 5. Andy Roddick 6. Nikolay Davydenko 7. Tommy Robredo 8. James Blake 9. Fernando Gonzalez 10. Gaston Gaudio 11. Radek Stepanek 12. Mario Ancic 13. Nicloas Kiefer 14. Lleyton Hewitt 15. David Ferrer 16. Jarkko Nieminen 17. RobbieGinepri 18. Thomas Johansson 19. Marcos Baghdatis 20. Thomas Berdych 21. Sebastien Grosjean 22. Dominik Hrbaty 23. Tommy Haas 24. Juan Carlos Ferrero 25. Gael Monfils 26. Jose Acasuso 27. Olivier Rochus 28. Fernando Verdasco 29. Henri Paul Mathieu 30. Carlos Moya 31. Dimitry Tursunov 32. Nicolas Massu |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | 2. Kim Clijsters 3. Nadia Petrova 4. Maria Sharapova 5. Justine Henin-Hardenne 6. Mary Pierce 7. Elena Dementieva 8. Patty Schnyder 9. Svetlana Kuznetsova 10. Francesca Schiavone 11. Anastasia Myskina 12. Venus Williams 13. Martina Hingis 14. Anna-Lena Groenefeld 15. Dinara Safina 16. Daniela Hantuchova 17. Nicole Vaidisova 18. Flavia Pennetta 19. Elena Likhovtseva 20. Ana Ivanovic 21. Maria Kirilenko 22. Nathalie Dechy 23. Ai Sugiyama 24. Tatiana Golovin 25. Katarina Srebotnik 26. Marion Bartoli 27. Anabel Medina Garrigues 28. Anna Chakvetadze 29. Lucie Safarova 30. Sofia Arvidsson 32. Klara Koukalova |
Hey, hartstikke bedankt hoorr.. k kon het zelf niet vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
Als je zoiets echt heel graag wil weten kun je beter 2 sec naar de RG-site surfen, dan het twee keer hier vragen. Desondanks ben ik zo vriendelijk geweest voor je
Sunday May 28th to Sunday June 4th: Matches start at 11am
Monday June 5th to Wednesday June 7th: Matches start at 12 noon
Thursday June 8th:Matches start at 12 noon – Women's semi-finals at 2pm
Friday June 9th: Matches start at 11am – Men's semi-finals at 1pm
Saturday June 10th: Matches start at 12 noon – Women's final at 3pm
Sunday June 11th: Matches start at 11am – Men's final at 3pm
Maakt niet uit. Hij wint toch wel ff een Master op z'n beschermde ranking.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:05 schreef mitt het volgende:
Verkerk definitief out voor RG.
Maakt niet uit. We hebben toch al twee andere Nederlanders bijna in het hoofdtoernooi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:05 schreef mitt het volgende:
Verkerk definitief out voor RG.
Grand Slam staat ook mooi op z'n palmares.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij wint toch wel ff een Master op z'n beschermde ranking.
Hij kan toch die beschermde status alleen dit jaar gebruiken, want hij heeft dit jaar al een officiele wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Grand Slam staat ook mooi op z'n palmares.
Maar hij heeft natuurlijk nog alle tijd.
Dit jaar Master Series.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:11 schreef XL het volgende:
[..]
Hij kan toch die beschermde status alleen dit jaar gebruiken, want hij heeft dit jaar al een officiele wedstrijd gespeeld.
Wie dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:13 schreef zjroentje het volgende:
Wat boeit het ook. Hij heeft gelukkig een lekker wijf.
Martina Hingisquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:20 schreef XL het volgende:
[..]
Wie dan?
Ik ben nog onder de indruk van de prachtige vriendin bij de lelijke stepanek, dus kom maar op.
Martina Hingis toch? Dat verbaasde me echt toen ik dat in de krant las maandag...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:20 schreef XL het volgende:
Ik ben nog onder de indruk van de prachtige vriendin bij de lelijke stepanek, dus kom maar op.
Hingis ja, dat vind ik echt een tof wijf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Martina Hingis
Als het goed is, is dat de vriendin van Stepanek. Als je tenminste dat op google intikt...
Ana.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:17 schreef XL het volgende:
[..]
1 van de andere 2 redenen speelt op het grastoernooi van Rosmalen.
En da's netjes, want hij was nogal bang voor Dorsch, aangezien die de laatste weken erg goed in vorm was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef XL het volgende:
Laten we het maar 'gewoon' niet meer over damestennis hebben (het is allemaal nogal subjectief en heeft weinig met tennis te maken)
Dick Norman is door naar de laatste ronde van de Kwalificatie.
Tegen die Charpentier ofzo....quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En da's netjes, want hij was nogal bang voor Dorsch, aangezien die de laatste weken erg goed in vorm was.
Nu nog maar 1 ronde...
Misschien een local, met een wild card voor de kwalificaties?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, van Gemerden draait best lekker dus wie weet redt die het wel. En die Charpentier ken ik ook niet, maar gezien z'n ranking (750) moet ie geblesseerd zijn geweest, anders kan je nooit aan het kwalificatietournooi deelnemen.
Dat komt doordat de lijsten wie er direct naar het hoofdtournooi mogen altijd een paar weken eerder aangemaakt worden. Dus als je daarna een paar goede tournooien speelt kan je hoger staan dan iemand die meteen door mag en toch kwalificatie moeten spelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef Komakie het volgende:
hmmm Vicente die nummer 86 staat en kwalificatie moet spelen
Dat snap ik niet helemaal. Je kunt toch lager staan en geen kwali hoeven te spelen????
Dat weet ik...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat komt doordat de lijsten wie er direct naar het hoofdtournooi mogen altijd een paar weken eerder aangemaakt worden. Dus als je daarna een paar goede tournooien speelt kan je hoger staan dan iemand die meteen door mag en toch kwalificatie moeten spelen.
Zou Roddick niet 'tactisch' geblesseerd zijn? Ik heb zijn partij gister niet gezien op WDR, want het was na 4 uur. Ik zag echter dat Ginepri al verloren had, dat hij achter stond tegen Massu... Kortom, uitzicht hopeloos. Dan kun je net zo goed naar Parijs gaan om te trainen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roddick is vandaag geblesseerd geraakt en onzeker voor de Grand Slam.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:37 schreef XL het volgende:
[..]
Zou Roddick niet 'tactisch' geblesseerd zijn? Ik heb zijn partij gister niet gezien op WDR, want het was na 4 uur. Ik zag echter dat Ginepri al verloren had, dat hij achter stond tegen Massu... Kortom, uitzicht hopeloos. Dan kun je net zo goed naar Parijs gaan om te trainen.
quote:Roddick injury doubt
Andy Roddick's participation at the French Open is in doubt after the he picked up a foot injury at the World Team Cup in Germany. The American retired from his match against Chile's Nicolas Massu at 2-2 in the opening set after landing heavily on his left foot, going on to drop his serve.
"I don't know how bad it is yet," said Roddick. "It's not responding to movement very well when you try to flex it. It hurts pretty good. Only time's going to tell." "I slid and kind of went over on it and felt something clip or pop," Roddick told reporters after the match. "It was just getting progressively worse. I wasn't able to really step on it, much less move, so it was pointless just going through the motions out there."
The world number five received lengthy treatment from ATP trainer Bill Norris, flinching in pain as Norris applied pressure to the top of his foot. The bullet-serving American attempted to continue with his foot and ankle heavily bandaged but was obviously in pain, causing him to retire from the match at 4-2 down.
"I just hope I wake up tomorrow and it resembles an ankle and not a balloon," Roddick said. "It's just annoying. It's disappointing. I feel like every time there's progress being made something happens and there's a little bit of a setback. "I've been hitting the ball great in practice since I've been over here and I was really excited. I felt like I started serving well again. I'm just a little unlucky right now."
Roddick will have until the start of the French Open on Sunday to decide on his fitness for the second grand slam of the year.
Geen idee, maar het waren zijn exacte woorden bij Holland Sport.quote:
Ok, dan zal het serieus zijn. Op livescores stond hij 4-2 achter, vandaar mijn 'beschuldiging'.quote:
Woa!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:29 schreef Butra het volgende:
Moet toch niet gekker worden, Eurosport zendt zaterdag live de finales van het kwalificatietoernooi uit. Voor de echte verslaafden.
En onderling heeft hij Lammer er al eens keihard afgetikt op gravel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende wedstrijd op baan 8 is van Gemerden tegen de Zwitser Lammer. Van Gemerden heeft nu z'n hoogste ranking ooit en is goed in vorm, dus hij zou met een goed resultaat voor het eerst de top 100 inkunnen.
Helaas heeft ze Wimbledon niet gewonnen vorig jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef Norrage het volgende:
Zover ik weet doet Davenport niet mee....vorig jaar was nog fantastisch voor haar, meer ik denk toch dat dit haar laatste jaar wordt.
Zaterdag kijken dus..quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb ik, nu alleen weinig tennis te zien![]()
Erg oninspirerend potje trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef XL het volgende:
Op eurosport 1 is nu tennis
Kraijcek toch welquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, de entry list voor Wimbledon is al bekend (al een weekje, trouwens) en er zit geen enkele nederlander direct in het hoofdtournooi. V. Gemerden en Sluiter maken wel een kans, want die staan 6e en 10e reserve en er zeggen altijd flink wat mensen af (Gaudio en Coria iig al). Norman 5e reserve, dus met een beetje geluk zit die er meteen in..
thanks, checking as we speakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef Butra het volgende:
Over een kwartier.
http://www.rolandgarros.c(...)251148559057483.html
Live te volgen.
Jup, normaliter zou het a.s. maandag beginnen, maar nu begint het zondag al.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:16 schreef Norrage het volgende:
Wat een loting zeg....Blake is verneukt met Almagro, en dat kwart van Nalbandian en Davydenko!! Echt geniaal.
Ik heb er al zin an...Begint het dit jaar niet trouwens al een dag eerder of zo? Of is dat met de USOpen? (of nog een andere)
En echt al de snelle baan gasten zitten in de helft van Nadal..Wel mazzel voor hem...Alhoewel je wel weer de Safin, Gonzales en Almagro daar hebt zitten...maar ook Ljubicic, Hewitt, Roddick, Blake etc....
Maar de helft van Federer is wel heel erg veel sterker.
Kijk, dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
En hij breekt hem!
Norman in het hoofdtournooi..
Nou en of. en ik heb alvast gekeken, er zijn maar 2 echt lastige plekken voor een qualifier (tegen Ferrero en tegen Hrbaty) en de andere 14 zijn veel makkelijker (oa 2x qualifier tegen qualifier). Dus er kan nog meer inzitten (ook voor van Gemerden natuurlijk).quote:
Yep.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Speelt Van Gemerden morgen zijn beslissende kwalificatiepot?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt Krajicek - Schnyder
Pittige kutloting dus
Een biertje drinken, dat zie ik graag.quote:Yihaaa !! voor de verandering : 't was een thriller. Ik hoop voor de mensen die gesupporterd hebben en de mensen die me "live" gevolgd hebben via hun computer, dat het spannend genoeg was . Het doet deugd om me hier te kwalificeren. Eerder dit jaar heb ik wat spannende matchen verloren in Wrocklaw en Belgrado, nu heb ik een paar spannende matchen op rij gewonnen!! Yes !
De tribunes op veld 17 waren te klein. Honderden mensen stonden beneden aan de tribune, en konden er niet meer bij. De sfeer was enorm goed, ik had een harde kern van een 40tal personen die me bij moeilijke momenten erdoor sleepten.
Charpentier is een schitterende speler, het is enkel zijn opslag die van mindere kwaliteit is. Zijn forehand, backhand, passing shots, volley's en zijn balgevoel zijn uitstekend. Het was zweten voor mij, ik stond een break achter in de 3e set. Op dat moment ben ik beter beginnen retourneren en ben ik erin geslaagd de match te doen keren. We zaten er allebei een beetje door op het einde.
Na alle matchen ga ik 10 minuten uitlopen om beter te recupereren en drink ik een (proteïne)shake. Voor een oude vent zoals ik is dat belangrijk.
Op naar de hoofdtabel, nu nog hopen op een goeie loting... Dus de kwalifiers worden inderdaad (na de laatste kwalificatiematch) in de hoofdtabel geloot. En nu ga ik lekker gaan genieten en een pintje drinken met wat vrienden in de stad.
Santé en tot binnenkort
Ps : Ik heb er bijna 13 jaar over gedaan om ongeveer 5 maal in de hoofdtabel te geraken van een Grand Slam en sinds ik tezamen ben met mijne schat, speel ik er nu al 5 non-stop op rij... en wie weet waar ik eindig. Ik zal ze maar een bloemetje kopen hé
En Gonzalez - Safin natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef XL het volgende:
Na een vluchtige blik op de draws vind ik dit de leuke eerste ronde partijen:
Malisse - Massu
Acasuso - Santoro
Verdasco - Chela
Murray - Monfils
Ja! Daar heb ik overheen gelezen...quote:
beginnen ze op zondagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze dit jaar al op zondag beginnen?
Het lijkt met dat het aantal wedstrijden niet anders is dan andere jaren.
Zijn ze soms bang voor slecht weer of is het een commerciële actie, omdat de zondag waarschijnlijk meer op zal leveren dan een maandag als eerste dag van het toernooi.
vage shit... dan wil ik ook wel weten waaromquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Schedule of Play Day 1: Sunday, 28 May
Zal wel gewoon vanwege het geld zijn hoor. Een extra zondag inlassen is natuurlijk big money (tv-gelden, tickets etc.).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Norrage het volgende:
Ze beginnen voor het eerst op zondag om de spelers niet te veel te belasten.
Nope. Nieuwe regel waar bij uit de 4 hooggeplaatste lucky losers wordt geloot, om te voorkomen dat v. Gemerden nu al zou kunnen opgeven (wat vorig jaar gebeurde) omdat ie toch al weet dat ie in het hoofdtournooi komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
Van Gemerden trouwens al in het hoofdtoernooi als ik me niet vergis. Hij neemt de plaats in van Clement als-ie vandaag verliest, omdat-ie de hoogstgeplaatste speler is in de qualies die nog over is.
Toch maar gewoon winnen van Galvani dan, want anders is het meteen een afdroogpartij tegen Federer.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt toch live op Eurosport?
Weet jij of alle GrandSlams op Sport1 worden uitgezonden (volledig)?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
Van Gemerden trouwens al in het hoofdtoernooi als ik me niet vergis. Hij neemt de plaats in van Clement als-ie vandaag verliest, omdat-ie de hoogstgeplaatste speler is in de qualies die nog over is.
Toch maar gewoon winnen van Galvani dan, want anders is het meteen een afdroogpartij tegen Federer.
Goeie vraag. Ik heb al een tijdje geen Sport1 meer, dus ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef MarkG het volgende:
[..]
Weet jij of alle GrandSlams op Sport1 worden uitgezonden (volledig)?
Yep. 50% kans dat ie erin komt (of er moeten nog meer afzeggingen komen).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
En verloren.
Nu maar hopen op de loting dan voor lucky loser?
wanneer wordt er voor geloot? zal toch nog vanavond zijn als ie wellicht tegen Federer moet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. 50% kans dat ie erin komt (of er moeten nog meer afzeggingen komen).
Pfff, hij is de beste Nederlandse tennisser en er zitten maar 107 plekken tussen op de wereldranglijstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef XL het volgende:
Er zijn weinig dingen zeker in het leven, maar dat Melle niet van Roger wint.... dat is zeker!
heeft Clement zich afgemeld dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
dat had beroerder gekund, al zal het moeilijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Pfff, hij is de beste Nederlandse tennisser en er zitten maar 107 plekken tussen op de wereldranglijstHet speelt lekker juist als underdog zijnde.
Van Gemerden speelt tegen de Argentijn Juan Monaco
Mazzelpikkiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Gemerden officieel in het hoofdtoernooi.
Net vermeldt op Radio 1.
Wat heb jij eigenlijk met al die Argentijnse pillenslikkers, mitt?quote:
Best kansen dus, qualifiers bieden perspectief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dick Norman mag het opnemen tegen een andere qualifier, Edgardo Massa. Tricky natuurlijk, want als je niet goed in vorm bent kom je die 3 kwalificatierondes door, maar wie weet, het biedt iig mogelijkheden.
Als ie wint moet ie tegen Monfils of Murray, die ongeveer half zo oud zijn als hij.
Nou, er waren uiteindelijk 3 afmeldingen, dus 75% kans dat ie naar het hoofdtournooi zou mogen. Ik weet niet wie de ongelukkige was die niet mocht.quote:
Ja, het blijft jammer dat ik vorig jaar dat gratis fust gewist heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef XL het volgende:
Ik heb de site van Norman vast bij mijn favorieten gezet, als hij de derde ronde haalt zal hij wel weer bierweddenschappen gaan afsluiten
Clement, Calleri en Hanescu.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mitt het volgende:
Wie hebben er afgemeld IR?
en XL, geen idee hoe het komt, vanaf de jonge jaren al.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mitt het volgende:
en XL, geen idee hoe het komt, vanaf de jonge jaren al.
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je op het WK ook voor Argentinië mitt?
Klopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is alleen tennis gerelateerd?
Je bent wel te jong geweest voor Vilas, toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb het de afgelopen jaren niet slecht gehad, wat dat betreft.
Yep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef XL het volgende:
I.R. dat bier toen met Norman, ter ere waarvan was dat ook alweer?
Omdat hij het jaar afsloot in de top100 toch?
Dat ik dat nog niet eerder gedaan heb...quote:Misschien moesten we hem eens met een fantopic belonen.
Ja, voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Je bent wel te jong geweest voor Vilas, toch?
Ik ga ook richting stad. Topic komt er wel voor zijn eerste rondepartij.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Dat ik dat nog niet eerder gedaan heb...
Maar goed, niet vandaag want nu ga ik naar de pub.
inderdaad, maar laat deze eerste partij toch maar even aan me voorbij gaanquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
inderdaad, maar laat deze eerste partij toch maar even aan me voorbij gaan
Zvonareva - Safina kun je idd niet als de partij beschouwen, met Federer begint het echte werk pas.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:19 schreef XL het volgende:
De eerste partij moet toch nog beginnen....
Federer over een half uurtje/drie kwartier ofzo...
Ik zit niet te wachten op Federer hoor, vooral niet in de 1e paar rondes.quote:
Ik ben gewoon alvast begonnen met het damestoernooi ontkennen. Dat Fed die lucky loser gaat vegen alsof het een dame is wil ik dan nog wel accepteren als wedstrijd.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Federer hoor, vooral niet in de 1e paar rondes.
Santoro - Acasuso en Nalbandian - Wawrinka zijn voor mij de partijen van de dag.![]()
Spannend zullen de eerste partijen niet worden, tenminste dat is toch wel de algemene verwachting.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Federer hoor, vooral niet in de 1e paar rondes.
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:34 schreef Falco het volgende:
Het leukste tennistoernooi om naar te kijken
Gravel
Ik weet niet wat ik van Federer moet denken. Dus of ie nou wel of niet Roland Garros moet winnen
Als ze die wedstrijd nou uitzenden bij Eurosport.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
De mannen zijn ook begonnen trouwens, Zib - Robredo (7e geplaatst): 4-4 eerste set, allebei één break.
U zei?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig is deze pot bijna afgelopen... vervelende partij tussen Safina en Zvonareva
Juistem, dat is waar je damespartijen op beoordeelt.quote:
Het is iig wel een stuk prettiger kijken natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
Juistem, dat is waar je damespartijen op beoordeelt.
Daarover gesproken: is Ana Ivanovic nog in beeld dit jaar?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is iig wel een stuk prettiger kijken natuurlijk
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Daarover gesproken: is Ana Ivanovic nog in beeld dit jaar?![]()
Rosmalen!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ze doet iig mee, eerste ronde is niet makkelijk: Stosur. Ana is als 19e geplaatst trouwens.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
eens kijken of ik kaartjes kan scoren danquote:
Tssskquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, voor mijn tijd.
De eerste was Alberto Mancini
Half jaren 90 kwamen ze echt op, onder leiding vanSquillari
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:34 schreef XL het volgende:
[..]
Eeeeen - Nuuuhuuul, Een - nul, Eeeeeen - nuuhuuul, Een - Nul!
Hartfield is geen lucky loser, won van Alejandro Falla. En hij breekt Federer meteenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben gewoon alvast begonnen met het damestoernooi ontkennen. Dat Fed die lucky loser gaat vegen alsof het een dame is wil ik dan nog wel accepteren als wedstrijd.
Lucky Loserquote:Op zondag 28 mei 2006 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
door een debuterende qualifier nog wel
O ja, die was er ook nogquote:Op zondag 28 mei 2006 13:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
TssskGuillermo Perez-Roldan ownde 't Melkhuisje, bijna dan
quote:
quote:
Hij mocht willen dat hij mijn sixpack had. Dan had hij nu geen games verloren.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:12 schreef XL het volgende:
Hey pfaf, Roger heeft ook een buikje!
wimbledon?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Fed zit met zijn hoofd nog ergens anders
Hoiquote:Op zondag 28 mei 2006 13:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wimbledon?
ik ben ook nooit voor Federer dus vind het niet erg![]()
Hij heeft als Zwitser vier talen om uit te kiezen dus mogelijkheden genoegquote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hij moet nog even in gesprek met het gravel komen, onze Roger
Hoop ik
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:21 schreef Falco het volgende:
Jeetje wat een schok, Federer moet het volgend jaar dan maar nog eens proberen om RG te winnen
Is niet op de afspraak, inderdaad. Slordigquote:Op zondag 28 mei 2006 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Ongeloveloos zo lamlendig als die Fed staat te spelen
Ik haat Henmanquote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
Op Court No. 1 is Henman begonnen tegen Carlsen: 0-2 Henman, eerste set.
nou nou, Federer speelt wel vaker zulke games hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:27 schreef TheVulture het volgende:
Zou zijn hond dood zijn ofzo... onverklaarbaar slecht
Neeeee! Henman is een held!quote:
je zult er wellicht niet ver vandaan zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef XL het volgende:
6-3, 6-0, 6-0
Dat het commentaar niet best zou zijn (understatement), dat was wel verwacht natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef MiLalaa het volgende:
''geweldig' zegt ze dan.... ook beetje overdreven na 1 goed punt
Dat wilde ik net posten.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef XL het volgende:
6-3, 6-0, 6-0
De mooiste uit de NOS archieven: "Een mooie passeerbeweging van Ivan Lendl"quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef XL het volgende:
[..]
Dat het commentaar niet best zou zijn (understatement), dat was wel verwacht natuurlijk.
alleen de Belgen met uberchauvinistisch commentaar, nee dank uquote:Op zondag 28 mei 2006 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport zendt het ook uit, Sporza zendt ook regelmatig tennis uit trouwens.
het is net alsof ik naar mezelf zit te kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:33 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, wat een dramatische dropshots heeft die gozer.
Bij Clijsters en Norman mag dat. Bij Vliegen eventueel ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alleen de Belgen met uberchauvinistisch commentaar, nee dank u
De toespraak van Zijne Majesteit zal komen te vervallen indien Hénin of Clijsters de tweede ronde halenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alleen de Belgen met uberchauvinistisch commentaar, nee dank u
hoe vaak zie jij Federer spelen?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:36 schreef TheVulture het volgende:
het is geen Fed-express maar meer een ontspoorde stoptrein tot nu toe
Hopelijk is vandaag het eindstationquote:Op zondag 28 mei 2006 13:36 schreef TheVulture het volgende:
het is geen Fed-express maar meer een ontspoorde stoptrein tot nu toe
regelmatig maar normaal gesproken is ie genadeloos in de eerste rondjes van een toernooi in mijn geheugen tenminste... nu nog helemaal nietquote:
Dan let je niet goed op hoor.... hij is altijd dramatisch in het begin. Gaat pas spelen als hij tegenstand krijgt en staat er bij als een zoutzak zolang de halve finale niet in zicht is.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
regelmatig maar normaal gesproken is ie genadeloos in de eerste rondjes van een toernooi in mijn geheugen tenminste... nu nog helemaal niet
ja maar zijn uitslagen in de eerste rondjes zijn toch altijd wel aardig overtuigend vind ik in de meeste toernooien... maar misschien laat mijn geheugen me in de steek... drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op hoor.... hij is altijd dramatisch in het begin. Gaat pas spelen als hij tegenstand krijgt en staat er bij als een zoutzak zolang de halve finale niet in zicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |