Wel de hoogst geklasseerde Russische momenteel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef Norrage het volgende:
Alleen misschien Petrova, toch wel een beetje de dark horse van de groep.
Zou kunnen maar ik vind hem te veel fouten maken om echt ver te komen....quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:41 schreef XL het volgende:
Als Almagro niet in het kwart van Nadal of Federer loot is hij de verrassing van dit jaar.
Weer aanwezig dit jaar in het Bois du Bologne?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:20 schreef Butra het volgende:
Nog maar 8 dagen, want we beginnen dit jaar al op zondag.
Yep, erg goed bevallen vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weer aanwezig dit jaar in het Bois du Bologne?
Dat valt toevallig samen met iets wat ik al heel lang wilde doen, een weekje New York.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:10 schreef zjroentje het volgende:
Je gaat zelft naar de US Open zie ik in je sig.
Clijsters maakt geen kans. Denk ikquote:
Oei! Ik zag Mello als eindpunt voor van Lottum. Zouden er dan 2 Nederlandse spelers in het hoofdtoernooi komen. Op gravel winnen van Economiedinges is natuurlijk altijd moeilijk, maar de loting van van Gemerden zag er goed uit, die telde ik alvast als gekwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:49 schreef Butra het volgende:
Het kwalificatietoernooi is al bezig:
Van Lottum wint van Mello en Van Gemerden wint van Economiedinges.
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef tukkeronline het volgende:
Is Verkerk fit en maakt ie gebruik van zijn beschermde status?
Norman had ook een goede loting geloof ik. Dick redt het wel...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dick Norman redelijk gemakkelijk door..
Hij had de pech dat ie net niet hoog genoeg stond voor directe acceptatie, maar Dorsch en daarna Charpentier of Bogdanovic moet ie kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
Norman had ook een goede loting geloof ik. Dick redt het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |