Oh, interessant, dat wist ik niet. Rare sport is tennis wat dat betreft. Als ik niks over het hoofd zie, is tennis de enige sport waar de ene ondergrond het zo anders maakt dan de andere.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:42 schreef Brahimov het volgende:
Yep, maar toen Hewitt SW19 won, was het gras kurkdroog en keihard en had het weinig meer met grastennis te maken. Niet voor niets was Nalbandian z'n tegenstander in de finale.
Ja, ik ook. Als Nadal op andere ondergronden net zo dominant zou worden als op gravel kan Federer ook wel inpakken.quote:Als het normaal Engels weer is, i.e. met regelmatig regen, heeft Nadal weinig kans tegen Federer, denk ik. Hoop ik...
Rebound ace je kent het is ongeveer hetzelfde materiaal dat ook ligt op sommige sportzalen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Is Australian Open en US Open eigenlijk een groot veschil in ondergrond? Australian Open is rebound ace dacht ik. Maar wat is dat precies? Een soort rubberachtig ofzo? En de US Open is gewoon echt keihard?
Ja, precies, Rebound Ace is rubberachtig. Als het echt warm is, schijnt het te voelen alsof je op kauwgom loopt. En de US Open schijnt inderdaad keihard te zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:54 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Is Australian Open en US Open eigenlijk een groot veschil in ondergrond? Australian Open is rebound ace dacht ik. Maar wat is dat precies? Een soort rubberachtig ofzo? En de US Open is gewoon echt keihard?
gezelligquote:Op maandag 12 juni 2006 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Je mag hem bij mij komen kijken. Ik heb hem opgenomen.![]()
Oh, leuk. Ben je ergens te mailen? Mijn e-mailadres staat in m'n profiel.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gezellig![]()
Dat wordt wel knokken dan, want ik ben voor Nadal. Maar ja de uitslag is al bekend natuurlijk![]()
dat vraag ik mij ook af. met zo'n hoog energieverbruik ben je toch na een paar jaar al "op"?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:23 schreef Federer-fan het volgende: [..]
En ik vraag me af hoe lang Nadal zijn manier van spelen volhoudt.
en daarom mag ik zo graag naar nadal kijkenquote:Ik geloof dat ik nog nooit iemand heb gezien die:
1) altijd rustig blijft (ik heb hem echt nog *nooit* echt zien schreeuwen, met zijn racket zien gooien, met een umpire horen dicussiėren);
2) geregeld punten aan zijn tegenstander geeft als de lijnrechter/umpire een verkeerde beoordeling maakt;
3) achter elke bal aanrent en elke punt lijkt te willen winnen;
4) zo gespierd is als hij of ook maar enigszins in de buurt van hem komt.
Lijkt mij ook wel een beetje.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:42 schreef KWAKje het volgende:
[..]
dat vraag ik mij ook af. met zo'n hoog energieverbruik ben je toch na een paar jaar al "op"?
[..]
Geld ook voor mij. Wat ik het leukste aan hem vind, is hoe snel hij is en dat hij, naast Federer, de enige is die winners slaat op ballen waarvan je zou denken dat ze misschien nog alleen hun reckter er tegen zouden kunnen krijgen maar de bal niet meer kunnen controleren.quote:en daarom mag ik zo graag naar nadal kijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |