Ja, zeker. En hij is zo vast, geconcentreerd en positief op de baan in elk punt van elke wedstrijd.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:35 schreef Setambre het volgende:
Respect voor Nadal.
Echt die gozer heeft een paardenconditie niet normaal. Lopen op iedere bal
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef Norrage het volgende:
Wat liep Federer er ongemotiveerd bij zeg...geen eens een vuistje toen hij op 5-4 4e set terugbrak en zo....Ja..zo ga je RG nooit winnen...Ik vind het eigenlijk bijna schandalig wat Federer deze wedstrijd deed![]()
Ja, ik snapte het ook niet. Na die netbal waar Nadal met zijn voet het net raakte en die superrally en die break, bal je toch je vuist en heb je toch ziets van "Nu pak ik 'm!"?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:38 schreef Norrage het volgende:
Wat liep Federer er ongemotiveerd bij zeg...geen eens een vuistje toen hij op 5-4 4e set terugbrak en zo....Ja..zo ga je RG nooit winnen...Ik vind het eigenlijk bijna schandalig wat Federer deze wedstrijd deed![]()
En jij bent fanquote:Op zondag 11 juni 2006 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Soms ben ik dan niet eens voor 'm.![]()
Ja, maar als hij zo ongemotiveerd doet, voel ik me niet echt een fan. Als hij het moeilijk heeft, ben ik gewoon voor 'm. Maar als het erop lijkt dat hij er weinig voor doet, vind ik dat niet makkelijk.quote:
Wordt wel lastig ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:27 schreef Brahimov het volgende:
Federer gaat zo natuurlijk nooit op gravel van Nadal winnen![]()
1-6 head to head
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk dat Edberg er even was! Was altijd mijn grote held. Wat een sympathieke man/jongen is dat zeg.![]()
Ik hoop altijd nog dat ik hem een keer ontmoet. Ben 12 jaar lang fan van hem geweest. Vond hem zo aardig en zo mooi spelen.quote:
en Agassi heeft pech gehad dat ie grotendeels in het Sampras tijdperk leefde; ze heb je elke keer wel wat....quote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. En hij is zo vast, geconcentreerd en positief op de baan in elk punt van elke wedstrijd.
Roddick heeft pech dat hij in het Federer-tijdperk is geboren, maar Federer heeft pech dat hij in het Nadal-tijdperk speelt. Ik weet dat als niet zoveel zegt, maar als Nadal er niet was zou Federer zo ongeveer alles winnen.
Ik denk dat Fed heel erg nerveus was in deze wedstrijd; ik kan het me wel voorstellen. DE kans om HET Grand Slam binnen te halen...dus ik vind het niet gek dat ie zich raar gedroeg. Ik vind het leuk dat Nadal heeft gewonnen maar ik vind Fed absoluut top op de baan ook qua gedrag.quote:
tja, wat was het 6-4 6-7 6-7 6-7? Irritant inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog dat ik hem een keer ontmoet. Ben 12 jaar lang fan van hem geweest. Vond hem zo aardig en zo mooi spelen.
Die halve finale in Wimbledon tegen Stich in 1991... Ik heb het hele interieur ingrijpend gewijzigd toen hij verloor terwijl hij zijn service niet eens had verloren.
Dit zou pas de tweede stap zijn geweest in "het Grand Slam". Hij zou wel het Career Grand Slam hebben gewonnen. Maar voor een echt Grand Slam moet het in één kalenderjaar gebeuren.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:11 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fed heel erg nerveus was in deze wedstrijd; ik kan het me wel voorstellen. DE kans om HET Grand Slam binnen te halen...dus ik vind het niet gek dat ie zich raar gedroeg. Ik vind het leuk dat Nadal heeft gewonnen maar ik vind Fed absoluut top op de baan ook qua gedrag.
Maar Agassi heeft wel elk grand slam tournament gewonnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:06 schreef suus21 het volgende:
[..]
en Agassi heeft pech gehad dat ie grotendeels in het Sampras tijdperk leefde; ze heb je elke keer wel wat....
Ja, heel goed. Erg irritant. Was wel blij dat hij van Becker won. Maar ik had zo graag voor de vierde keer in vier jaar Edberg-Becker willen zien.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
tja, wat was het 6-4 6-7 6-7 6-7? Irritant inderdaad
Ja, dat is erg knap.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar Agassi heeft wel elk grand slam tournament gewonnen.
Wat slim van jequote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
. Maar Edberg heeft net zoveel grandslamtoernooien gewonnen als Edberg om maar iets te noemen.
2x us open, australie ook, dacht ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Erg irritant. Was wel blij dat hij van Becker won. Maar ik had zo graag voor de vierde keer in vier jaar Edberg-Becker willen zien.
Het stoort me trouwens soms een beetje als ze het hebben over grote spelers uit het net al te verre verleden. McEnroe, Becker en Lendl noemen ze dan. En Edberg niet. Maar Edberg heeft net zoveel grandslamtoernooien gewonnen als Edberg om maar iets te noemen.
Hier volg ik je ff niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Erg irritant. Was wel blij dat hij van Becker won. Maar ik had zo graag voor de vierde keer in vier jaar Edberg-Becker willen zien.
Het stoort me trouwens soms een beetje als ze het hebben over grote spelers uit het net al te verre verleden. McEnroe, Becker en Lendl noemen ze dan. En Edberg niet. Maar Edberg heeft net zoveel grandslamtoernooien gewonnen als Edberg om maar iets te noemen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
. Wel voor ballen hij ook sloeg, Nadal sloeg ze nog beter terug.
Changquote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef Brahimov het volgende:
maar niet die vreselijke finale tegen Chang in Parijs
Dat klopt beter idd.quote:
Aha, bedankt. Het zou leuk zijn als het ooit nog eens zou gebeuren bij de heren.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:30 schreef Ambrosius het volgende:
Er zijn er meer, hier het rijtje:
1938: Don Budge (m, Verenigde Staten)
1953: Maureen Connolly (v, Verenigde Staten)
1962 en 1969: Rod Laver (m, Australië)
1970: Margaret Smith-Court (v, Australië)
1988: Steffi Graf (v, Duitsland)
Bij de jeugd deed Edberg het trouwens in 1983, als enige ooit in de jeugd.
De herhaling is altijd die avond! Gisteravond dus..ik schat de kans dat je die wedstrijd ooit nog te zien krijgt erg klein in..quote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef MiLalaa het volgende:
beetje late reactie, maar:
Nadal
![]()
![]()
Helaas heb ik de wedstrijd niet helemaal gezienHopelijk komt ie een dezer dagen nog een keer op Eurosport ofzo.
voetbalquote:Op maandag 12 juni 2006 14:52 schreef Mirri het volgende:
De herhaling is altijd die avond! Gisteravond dus..ik schat de kans dat je die wedstrijd ooit nog te zien krijgt erg klein in..![]()
Wat was je aan het doen? Strand? Voetbal?![]()
Haha, ik wilde net ATWT gaan kijken, helemaal vergeten dat het vanaf vandaag om 18.30 is.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
voetbalen daarna in de tuin bbq en heen-en-weer rennend naar de tv voor tennis.
wordt het slechts 1 x herhaald dan? wat stomGisteravond was het nog 34 graden, dus zat ik ook nog buiten.
Sorry, Edberg heeft net zoveel grandslamtoernooien gewonnen als Becker.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hier volg ik je ff niet?
Edberg heeft net zo veel grandslam toernooien gewonnen als Edberg
Edberg heeft de Australian Open gewonnen in 1985 (van Wilander) en 1987 (van Cash), Wimbledon in 1988 (van Becker) en 1990 (ook van Becker) en de US Open in 1991 (van Courier) en 1992 (van Sampras). Op Roland Garros heeft hij alleen één keer de finale gehaald en daarin verloor hij dus van Chang.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
2x us open, australie ook, dacht ik.
maar niet die vreselijke finale tegen Chang in Parijs
Helemaal mee eens. Ik begreep er ook niks van. Misschien werd hij er zo moedeloos van dat hij zoiets had van hopelijk doet Nadal een keer niet mee en dan win ik het dan wel. Klinkt stom, maar wie weet. Het zou kunnen dat hij er zo over dacht als hij het echt niet zag gebeuren dat hij van Nadal ging winnen.quote:Op maandag 12 juni 2006 08:19 schreef Mirri het volgende:
Jammer van Federer![]()
Ik snap hem echt niet, waarom tennist hij soms zo nonchalant![]()
Dit is de belangrijkste wedstrijd van zijn leven, zei hij zelf. Dan zet je je toch altijd 100% in?? Dan moet je toch altijd hoop houden, soms dan dacht ik echt dat hij er helemaal geen vertrouwen meer in had. Ik snap ook echt niet dat hij niet meer servicevolleys speelde, dat ging meestal best goed.
Je mag hem bij mij komen kijken. Ik heb hem opgenomen.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef MiLalaa het volgende:
Helaas heb ik de wedstrijd niet helemaal gezienHopelijk komt ie een dezer dagen nog een keer op Eurosport ofzo.
ik hoop het, maar de achterstand waarmee Federer begint wordt steeds groter. Als hij in Rome gewonnen had, was het misschien (heel misschien) een ander verhaal geweest. Maar hij heeft ueberhaupt nog maar 1x van Nadal gewonnen; die ene keer was op hardcourt en ook dat was al close (Key Biscayne meen ik).quote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef suus21 het volgende:
Agassi is de enige nog die echt op alle vier de verschillende ondergronden heeft gewonnen. Vroeger werd de Aus open ook op gras gespeeld toen bijv. Laver het Grand Slam won. Dus om nu nog alle vier de Grand Slams te winnen is super moeilijk laat staan in 1 jaar. Maar ik denk wel dat Fed ooit Roland Garros gaat winnen. Nadal moet toch ooit een off day hebben op gravel tegen Fed...
Dat klopt en dat geldt ook voor de US Open. Ook die werd in het verleden (weet niet precies tot welke jaar) op gras gespeeld. Met andere woorden: drie van de vier grandslams werden op gras gespeeld ne het vierde op gravel.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:05 schreef suus21 het volgende:
Agassi is de enige nog die echt op alle vier de verschillende ondergronden heeft gewonnen. Vroeger werd de Aus open ook op gras gespeeld toen bijv. Laver het Grand Slam won.
Overigens goed dat je dit punt noemt. Want nu stelt een grandslam gewoon meer voor: 4 verschillende ondergronden (Wimbledon gras, Roland Garros gravel, Australian Open is kunststof en de US Open is beton)quote:Dus om nu nog alle vier de Grand Slams te winnen is super moeilijk laat staan in 1 jaar.
Ja, maar bovendien moet hij zorgen dat hij weer in de finale komt. En ik vraag me af hoe lang Nadal zijn manier van spelen volhoudt. Ik geloof dat ik nog nooit iemand heb gezien die:quote:Maar ik denk wel dat Fed ooit Roland Garros gaat winnen. Nadal moet toch ooit een off day hebben op gravel tegen Fed...
Klopt, was in in 2005 Miami (Key Biscayne). Toen stond Federer 2 sets tegen 0 achter en een break achter in de derde set.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:16 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik hoop het, maar de achterstand waarmee Federer begint wordt steeds groter. Als hij in Rome gewonnen had, was het misschien (heel misschien) een ander verhaal geweest. Maar hij heeft ueberhaupt nog maar 1x van Nadal gewonnen; die ene keer was op hardcourt en ook dat was al close (Key Biscayne meen ik).
Is Australian Open en US Open eigenlijk een groot veschil in ondergrond? Australian Open is rebound ace dacht ik. Maar wat is dat precies? Een soort rubberachtig ofzo? En de US Open is gewoon echt keihard?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:23 schreef Federer-fan het volgende:
...
Overigens goed dat je dit punt noemt. Want nu stelt een grandslam gewoon meer voor: 4 verschillende ondergronden (Wimbledon gras, Roland Garros gravel, Australian Open is kunststof en de US Open is beton)
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |