nee, nog steedsquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij niet, maar ik zie er een paar die hier alleen voor elkaar komen.
ja, kan geen toeval zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 00:08 schreef Brahimov het volgende:
Schumacher heeft toch vaak rare dingen. Nu dit weer...
jaloers?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:07 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij niet, maar ik zie er een paar die hier alleen voor elkaar komen.
Daarom ben ik ook meer Ferrari-fan dan Schumi-fan.quote:
Ok, doen we er een uurtje bijquote:Op zondag 28 mei 2006 00:17 schreef MiLalaa het volgende:
RG begint om 11 uur toch?
Dacht ik ook ja, maar of ES er dan meteen bij is, weet ik niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:17 schreef MiLalaa het volgende:
RG begint om 11 uur toch?
En ik wou ook nog om 03:00u NBA kijken. Laat ik dat dan maar niet doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:16 schreef Bruce117 het volgende:
Gaat morgen weer een zware sportdag worden.
Kan wel eens van 12 tot 12 sport kijken worden.
dag dag slaap lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En ik wou ook nog om 03:00u NBA kijken. Laat ik dat dan maar niet doen.![]()
edit: ik nok af hier. Bis Morgen!
ik was er nog. Maar ik ben moe van het torens bouwuh, foeballuh en kwartetten dus ben weer weg. Zoals ik al zei, ik zie je vast morgen bij de wedstrijdenquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik was er nog. Maar ik ben moe van het torens bouwuh, foeballuh en kwartetten dus ben weer weg. Zoals ik al zei, ik zie je vast morgen bij de wedstrijden
quote:
Heb je die nou ook alquote:Op zondag 28 mei 2006 00:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die was net. nu Daz Sampson.
ik wil gaan slapen maar ben nog niet moe
heb er zes: Engeland, roemenië, noorwegen, duitsland, letland litouwen en zweden. monaco is niet te vindenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je die nou ook al
Jij hebt ze echt allemaal he
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:25 schreef zjroentje het volgende:
Verdomme, nu alweer wakker.
whehe.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb al drie dagen bijna niks geslapen.
En als klap op de vuurpijl was er ook nog eens geen koffie op het werk gisteren. Toch een klap voor m'n bakkes, in mijn toestand.
Absolutely inch perfect!quote:Op zondag 28 mei 2006 09:55 schreef placebeau het volgende:
Ik ben de perfecte student. Op stap gaan tot half drie en om negen uur terug wakker.
![]()
en bescheiden!quote:
Het is nooit veiligquote:Op zondag 28 mei 2006 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de kust veilig?
Ze komen alleen 's avonds en in groepen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de kust veilig?
quote:
is het een beetje droog in parijs?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef XL het volgende:
Nog een half uur tot Roland Garros!
Gister wel! Het heeft geholpen! Eeeeen - Nuuuhuuul, Een - nul, Eeeeeen - nuuhuuul, Een - Nul!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je je toeter op je hoofd?
Sunday:quote:
Als het goed is wel, heeft frankrijk ook een buienradar.nlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |