whehe.quote:Op zondag 28 mei 2006 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Ik heb al drie dagen bijna niks geslapen.
En als klap op de vuurpijl was er ook nog eens geen koffie op het werk gisteren. Toch een klap voor m'n bakkes, in mijn toestand.
Absolutely inch perfect!quote:Op zondag 28 mei 2006 09:55 schreef placebeau het volgende:
Ik ben de perfecte student. Op stap gaan tot half drie en om negen uur terug wakker.
![]()
en bescheiden!quote:
Het is nooit veiligquote:Op zondag 28 mei 2006 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de kust veilig?
Ze komen alleen 's avonds en in groepen.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is de kust veilig?
quote:
is het een beetje droog in parijs?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef XL het volgende:
Nog een half uur tot Roland Garros!
Gister wel! Het heeft geholpen! Eeeeen - Nuuuhuuul, Een - nul, Eeeeeen - nuuhuuul, Een - Nul!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je je toeter op je hoofd?
Sunday:quote:
Als het goed is wel, heeft frankrijk ook een buienradar.nlquote:
nope. er zijn vandaag maar twaalf partijenquote:Op zondag 28 mei 2006 10:34 schreef Remzz het volgende:
Moet Krajicek vandaag al?
alt 137quote:Op zondag 28 mei 2006 11:53 schreef maril het volgende:
Morgen allemaal, word weer een bijzonder eet- sportdagje, basketbal wie word er ned. kampioen
Den Bosch of Groningen ik ga als brabander voor Den Bosch.
Autosport , Roland Garros, De Giro , Ronde van Belgie(hoe krijgje die 2 puntjes op de e)
lekker, ik kom bij jou eten vanaafquote:kortom een leuke sportmiddag, en er komt een eter vanmiddag/vanavond(Moeke) lekker asperge met zalm staat op het menu
en aardappelpuree of gebakken aardappeltjes ben daar nog niet uit
![]()
Dat dacht ik ook al maar dat ding fuctioneert niet bij mijquote:Op zondag 28 mei 2006 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alt 137
[..]
lekker, ik kom bij jou eten vanaaf
trouwens, Groningen wordt kampioen denk ik...
Shift " en dan een e?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:04 schreef maril het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al maar dat ding fuctioneert niet bij mij
Ik heb op een turks wijkcentrum gewerkt dus je snapt dat ik het systeem ken dus ,maar waarom hij still like dead is weet ik niet.
Aangezien je voor groningen bent ben je niet welkom![]()
Krijg je Ëquote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Shift " en dan een e?
Oh, en: Go Capitals!![]()
![]()
raar toetsenbord heb jijquote:Op zondag 28 mei 2006 12:26 schreef maril het volgende:
maar als de caps lock daarbij aan zet krijg ik inderdaad ë THANKS oeps wel de locks weer terugzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |