heeft Clement zich afgemeld dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
Van Gemerden trouwens al in het hoofdtoernooi als ik me niet vergis. Hij neemt de plaats in van Clement als-ie vandaag verliest, omdat-ie de hoogstgeplaatste speler is in de qualies die nog over is.
dat had beroerder gekund, al zal het moeilijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Pfff, hij is de beste Nederlandse tennisser en er zitten maar 107 plekken tussen op de wereldranglijstHet speelt lekker juist als underdog zijnde.
Van Gemerden speelt tegen de Argentijn Juan Monaco
Mazzelpikkiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Gemerden officieel in het hoofdtoernooi.
Net vermeldt op Radio 1.
Wat heb jij eigenlijk met al die Argentijnse pillenslikkers, mitt?quote:
Best kansen dus, qualifiers bieden perspectief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dick Norman mag het opnemen tegen een andere qualifier, Edgardo Massa. Tricky natuurlijk, want als je niet goed in vorm bent kom je die 3 kwalificatierondes door, maar wie weet, het biedt iig mogelijkheden.
Als ie wint moet ie tegen Monfils of Murray, die ongeveer half zo oud zijn als hij.
Nou, er waren uiteindelijk 3 afmeldingen, dus 75% kans dat ie naar het hoofdtournooi zou mogen. Ik weet niet wie de ongelukkige was die niet mocht.quote:
Ja, het blijft jammer dat ik vorig jaar dat gratis fust gewist heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef XL het volgende:
Ik heb de site van Norman vast bij mijn favorieten gezet, als hij de derde ronde haalt zal hij wel weer bierweddenschappen gaan afsluiten
Clement, Calleri en Hanescu.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mitt het volgende:
Wie hebben er afgemeld IR?
en XL, geen idee hoe het komt, vanaf de jonge jaren al.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mitt het volgende:
en XL, geen idee hoe het komt, vanaf de jonge jaren al.
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je op het WK ook voor Argentinië mitt?
Klopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is alleen tennis gerelateerd?
Je bent wel te jong geweest voor Vilas, toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb het de afgelopen jaren niet slecht gehad, wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |