Een biertje drinken, dat zie ik graag.quote:Yihaaa !! voor de verandering : 't was een thriller. Ik hoop voor de mensen die gesupporterd hebben en de mensen die me "live" gevolgd hebben via hun computer, dat het spannend genoeg was . Het doet deugd om me hier te kwalificeren. Eerder dit jaar heb ik wat spannende matchen verloren in Wrocklaw en Belgrado, nu heb ik een paar spannende matchen op rij gewonnen!! Yes !
De tribunes op veld 17 waren te klein. Honderden mensen stonden beneden aan de tribune, en konden er niet meer bij. De sfeer was enorm goed, ik had een harde kern van een 40tal personen die me bij moeilijke momenten erdoor sleepten.
Charpentier is een schitterende speler, het is enkel zijn opslag die van mindere kwaliteit is. Zijn forehand, backhand, passing shots, volley's en zijn balgevoel zijn uitstekend. Het was zweten voor mij, ik stond een break achter in de 3e set. Op dat moment ben ik beter beginnen retourneren en ben ik erin geslaagd de match te doen keren. We zaten er allebei een beetje door op het einde.
Na alle matchen ga ik 10 minuten uitlopen om beter te recupereren en drink ik een (proteïne)shake. Voor een oude vent zoals ik is dat belangrijk.
Op naar de hoofdtabel, nu nog hopen op een goeie loting... Dus de kwalifiers worden inderdaad (na de laatste kwalificatiematch) in de hoofdtabel geloot. En nu ga ik lekker gaan genieten en een pintje drinken met wat vrienden in de stad.
Santé en tot binnenkort
Ps : Ik heb er bijna 13 jaar over gedaan om ongeveer 5 maal in de hoofdtabel te geraken van een Grand Slam en sinds ik tezamen ben met mijne schat, speel ik er nu al 5 non-stop op rij... en wie weet waar ik eindig. Ik zal ze maar een bloemetje kopen hé
En Gonzalez - Safin natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef XL het volgende:
Na een vluchtige blik op de draws vind ik dit de leuke eerste ronde partijen:
Malisse - Massu
Acasuso - Santoro
Verdasco - Chela
Murray - Monfils
Ja! Daar heb ik overheen gelezen...quote:
beginnen ze op zondagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat ze dit jaar al op zondag beginnen?
Het lijkt met dat het aantal wedstrijden niet anders is dan andere jaren.
Zijn ze soms bang voor slecht weer of is het een commerciële actie, omdat de zondag waarschijnlijk meer op zal leveren dan een maandag als eerste dag van het toernooi.
vage shit... dan wil ik ook wel weten waaromquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Schedule of Play Day 1: Sunday, 28 May
Zal wel gewoon vanwege het geld zijn hoor. Een extra zondag inlassen is natuurlijk big money (tv-gelden, tickets etc.).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Norrage het volgende:
Ze beginnen voor het eerst op zondag om de spelers niet te veel te belasten.
Nope. Nieuwe regel waar bij uit de 4 hooggeplaatste lucky losers wordt geloot, om te voorkomen dat v. Gemerden nu al zou kunnen opgeven (wat vorig jaar gebeurde) omdat ie toch al weet dat ie in het hoofdtournooi komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
Van Gemerden trouwens al in het hoofdtoernooi als ik me niet vergis. Hij neemt de plaats in van Clement als-ie vandaag verliest, omdat-ie de hoogstgeplaatste speler is in de qualies die nog over is.
Toch maar gewoon winnen van Galvani dan, want anders is het meteen een afdroogpartij tegen Federer.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt toch live op Eurosport?
Weet jij of alle GrandSlams op Sport1 worden uitgezonden (volledig)?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
Van Gemerden trouwens al in het hoofdtoernooi als ik me niet vergis. Hij neemt de plaats in van Clement als-ie vandaag verliest, omdat-ie de hoogstgeplaatste speler is in de qualies die nog over is.
Toch maar gewoon winnen van Galvani dan, want anders is het meteen een afdroogpartij tegen Federer.
Goeie vraag. Ik heb al een tijdje geen Sport1 meer, dus ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:09 schreef MarkG het volgende:
[..]
Weet jij of alle GrandSlams op Sport1 worden uitgezonden (volledig)?
Yep. 50% kans dat ie erin komt (of er moeten nog meer afzeggingen komen).quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
En verloren.
Nu maar hopen op de loting dan voor lucky loser?
wanneer wordt er voor geloot? zal toch nog vanavond zijn als ie wellicht tegen Federer moet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep. 50% kans dat ie erin komt (of er moeten nog meer afzeggingen komen).
Pfff, hij is de beste Nederlandse tennisser en er zitten maar 107 plekken tussen op de wereldranglijstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef XL het volgende:
Er zijn weinig dingen zeker in het leven, maar dat Melle niet van Roger wint.... dat is zeker!
heeft Clement zich afgemeld dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Butra het volgende:
dat had beroerder gekund, al zal het moeilijk worden natuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:08 schreef okee6 het volgende:
[..]
Pfff, hij is de beste Nederlandse tennisser en er zitten maar 107 plekken tussen op de wereldranglijstHet speelt lekker juist als underdog zijnde.
Van Gemerden speelt tegen de Argentijn Juan Monaco
Mazzelpikkiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Gemerden officieel in het hoofdtoernooi.
Net vermeldt op Radio 1.
Wat heb jij eigenlijk met al die Argentijnse pillenslikkers, mitt?quote:
Best kansen dus, qualifiers bieden perspectief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dick Norman mag het opnemen tegen een andere qualifier, Edgardo Massa. Tricky natuurlijk, want als je niet goed in vorm bent kom je die 3 kwalificatierondes door, maar wie weet, het biedt iig mogelijkheden.
Als ie wint moet ie tegen Monfils of Murray, die ongeveer half zo oud zijn als hij.
Nou, er waren uiteindelijk 3 afmeldingen, dus 75% kans dat ie naar het hoofdtournooi zou mogen. Ik weet niet wie de ongelukkige was die niet mocht.quote:
Ja, het blijft jammer dat ik vorig jaar dat gratis fust gewist heb.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef XL het volgende:
Ik heb de site van Norman vast bij mijn favorieten gezet, als hij de derde ronde haalt zal hij wel weer bierweddenschappen gaan afsluiten
Clement, Calleri en Hanescu.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mitt het volgende:
Wie hebben er afgemeld IR?
en XL, geen idee hoe het komt, vanaf de jonge jaren al.
Bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef mitt het volgende:
en XL, geen idee hoe het komt, vanaf de jonge jaren al.
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je op het WK ook voor Argentinië mitt?
Klopt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is alleen tennis gerelateerd?
Je bent wel te jong geweest voor Vilas, toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb het de afgelopen jaren niet slecht gehad, wat dat betreft.
Yep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef XL het volgende:
I.R. dat bier toen met Norman, ter ere waarvan was dat ook alweer?
Omdat hij het jaar afsloot in de top100 toch?
Dat ik dat nog niet eerder gedaan heb...quote:Misschien moesten we hem eens met een fantopic belonen.
Ja, voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Je bent wel te jong geweest voor Vilas, toch?
Ik ga ook richting stad. Topic komt er wel voor zijn eerste rondepartij.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Dat ik dat nog niet eerder gedaan heb...
Maar goed, niet vandaag want nu ga ik naar de pub.
inderdaad, maar laat deze eerste partij toch maar even aan me voorbij gaanquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
inderdaad, maar laat deze eerste partij toch maar even aan me voorbij gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |