Hingis ja, dat vind ik echt een tof wijf.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Martina Hingis
Als het goed is, is dat de vriendin van Stepanek. Als je tenminste dat op google intikt...
Ana.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:17 schreef XL het volgende:
[..]
1 van de andere 2 redenen speelt op het grastoernooi van Rosmalen.
En da's netjes, want hij was nogal bang voor Dorsch, aangezien die de laatste weken erg goed in vorm was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef XL het volgende:
Laten we het maar 'gewoon' niet meer over damestennis hebben (het is allemaal nogal subjectief en heeft weinig met tennis te maken)
Dick Norman is door naar de laatste ronde van de Kwalificatie.
Tegen die Charpentier ofzo....quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En da's netjes, want hij was nogal bang voor Dorsch, aangezien die de laatste weken erg goed in vorm was.
Nu nog maar 1 ronde...
Misschien een local, met een wild card voor de kwalificaties?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, van Gemerden draait best lekker dus wie weet redt die het wel. En die Charpentier ken ik ook niet, maar gezien z'n ranking (750) moet ie geblesseerd zijn geweest, anders kan je nooit aan het kwalificatietournooi deelnemen.
Dat komt doordat de lijsten wie er direct naar het hoofdtournooi mogen altijd een paar weken eerder aangemaakt worden. Dus als je daarna een paar goede tournooien speelt kan je hoger staan dan iemand die meteen door mag en toch kwalificatie moeten spelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:41 schreef Komakie het volgende:
hmmm Vicente die nummer 86 staat en kwalificatie moet spelen
Dat snap ik niet helemaal. Je kunt toch lager staan en geen kwali hoeven te spelen????
Dat weet ik...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat komt doordat de lijsten wie er direct naar het hoofdtournooi mogen altijd een paar weken eerder aangemaakt worden. Dus als je daarna een paar goede tournooien speelt kan je hoger staan dan iemand die meteen door mag en toch kwalificatie moeten spelen.
Zou Roddick niet 'tactisch' geblesseerd zijn? Ik heb zijn partij gister niet gezien op WDR, want het was na 4 uur. Ik zag echter dat Ginepri al verloren had, dat hij achter stond tegen Massu... Kortom, uitzicht hopeloos. Dan kun je net zo goed naar Parijs gaan om te trainen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roddick is vandaag geblesseerd geraakt en onzeker voor de Grand Slam.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:37 schreef XL het volgende:
[..]
Zou Roddick niet 'tactisch' geblesseerd zijn? Ik heb zijn partij gister niet gezien op WDR, want het was na 4 uur. Ik zag echter dat Ginepri al verloren had, dat hij achter stond tegen Massu... Kortom, uitzicht hopeloos. Dan kun je net zo goed naar Parijs gaan om te trainen.
quote:Roddick injury doubt
Andy Roddick's participation at the French Open is in doubt after the he picked up a foot injury at the World Team Cup in Germany. The American retired from his match against Chile's Nicolas Massu at 2-2 in the opening set after landing heavily on his left foot, going on to drop his serve.
"I don't know how bad it is yet," said Roddick. "It's not responding to movement very well when you try to flex it. It hurts pretty good. Only time's going to tell." "I slid and kind of went over on it and felt something clip or pop," Roddick told reporters after the match. "It was just getting progressively worse. I wasn't able to really step on it, much less move, so it was pointless just going through the motions out there."
The world number five received lengthy treatment from ATP trainer Bill Norris, flinching in pain as Norris applied pressure to the top of his foot. The bullet-serving American attempted to continue with his foot and ankle heavily bandaged but was obviously in pain, causing him to retire from the match at 4-2 down.
"I just hope I wake up tomorrow and it resembles an ankle and not a balloon," Roddick said. "It's just annoying. It's disappointing. I feel like every time there's progress being made something happens and there's a little bit of a setback. "I've been hitting the ball great in practice since I've been over here and I was really excited. I felt like I started serving well again. I'm just a little unlucky right now."
Roddick will have until the start of the French Open on Sunday to decide on his fitness for the second grand slam of the year.
Geen idee, maar het waren zijn exacte woorden bij Holland Sport.quote:
Ok, dan zal het serieus zijn. Op livescores stond hij 4-2 achter, vandaar mijn 'beschuldiging'.quote:
Woa!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:29 schreef Butra het volgende:
Moet toch niet gekker worden, Eurosport zendt zaterdag live de finales van het kwalificatietoernooi uit. Voor de echte verslaafden.
En onderling heeft hij Lammer er al eens keihard afgetikt op gravel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende wedstrijd op baan 8 is van Gemerden tegen de Zwitser Lammer. Van Gemerden heeft nu z'n hoogste ranking ooit en is goed in vorm, dus hij zou met een goed resultaat voor het eerst de top 100 inkunnen.

Helaas heeft ze Wimbledon niet gewonnen vorig jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef Norrage het volgende:
Zover ik weet doet Davenport niet mee....vorig jaar was nog fantastisch voor haar, meer ik denk toch dat dit haar laatste jaar wordt.
Zaterdag kijken dus..quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb ik, nu alleen weinig tennis te zien![]()
Erg oninspirerend potje trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef XL het volgende:
Op eurosport 1 is nu tennis
Kraijcek toch welquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, de entry list voor Wimbledon is al bekend (al een weekje, trouwens) en er zit geen enkele nederlander direct in het hoofdtournooi. V. Gemerden en Sluiter maken wel een kans, want die staan 6e en 10e reserve en er zeggen altijd flink wat mensen af (Gaudio en Coria iig al). Norman 5e reserve, dus met een beetje geluk zit die er meteen in..
thanks, checking as we speakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef Butra het volgende:
Over een kwartier.
http://www.rolandgarros.c(...)251148559057483.html
Live te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |