Woa!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:29 schreef Butra het volgende:
Moet toch niet gekker worden, Eurosport zendt zaterdag live de finales van het kwalificatietoernooi uit. Voor de echte verslaafden.
En onderling heeft hij Lammer er al eens keihard afgetikt op gravel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgende wedstrijd op baan 8 is van Gemerden tegen de Zwitser Lammer. Van Gemerden heeft nu z'n hoogste ranking ooit en is goed in vorm, dus hij zou met een goed resultaat voor het eerst de top 100 inkunnen.

Helaas heeft ze Wimbledon niet gewonnen vorig jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef Norrage het volgende:
Zover ik weet doet Davenport niet mee....vorig jaar was nog fantastisch voor haar, meer ik denk toch dat dit haar laatste jaar wordt.
Zaterdag kijken dus..quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb ik, nu alleen weinig tennis te zien![]()
Erg oninspirerend potje trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef XL het volgende:
Op eurosport 1 is nu tennis
Kraijcek toch welquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, de entry list voor Wimbledon is al bekend (al een weekje, trouwens) en er zit geen enkele nederlander direct in het hoofdtournooi. V. Gemerden en Sluiter maken wel een kans, want die staan 6e en 10e reserve en er zeggen altijd flink wat mensen af (Gaudio en Coria iig al). Norman 5e reserve, dus met een beetje geluk zit die er meteen in..
thanks, checking as we speakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef Butra het volgende:
Over een kwartier.
http://www.rolandgarros.c(...)251148559057483.html
Live te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |