Zvonareva - Safina kun je idd niet als de partij beschouwen, met Federer begint het echte werk pas.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:19 schreef XL het volgende:
De eerste partij moet toch nog beginnen....
Federer over een half uurtje/drie kwartier ofzo...
Ik zit niet te wachten op Federer hoor, vooral niet in de 1e paar rondes.quote:
Ik ben gewoon alvast begonnen met het damestoernooi ontkennen. Dat Fed die lucky loser gaat vegen alsof het een dame is wil ik dan nog wel accepteren als wedstrijd.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Federer hoor, vooral niet in de 1e paar rondes.
Santoro - Acasuso en Nalbandian - Wawrinka zijn voor mij de partijen van de dag.![]()
Spannend zullen de eerste partijen niet worden, tenminste dat is toch wel de algemene verwachting.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op Federer hoor, vooral niet in de 1e paar rondes.
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:34 schreef Falco het volgende:
Het leukste tennistoernooi om naar te kijken
Gravel
Ik weet niet wat ik van Federer moet denken. Dus of ie nou wel of niet Roland Garros moet winnen
Als ze die wedstrijd nou uitzenden bij Eurosport.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:55 schreef Ambrosius het volgende:
De mannen zijn ook begonnen trouwens, Zib - Robredo (7e geplaatst): 4-4 eerste set, allebei één break.
U zei?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig is deze pot bijna afgelopen... vervelende partij tussen Safina en Zvonareva
Juistem, dat is waar je damespartijen op beoordeelt.quote:
Het is iig wel een stuk prettiger kijken natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
Juistem, dat is waar je damespartijen op beoordeelt.
Daarover gesproken: is Ana Ivanovic nog in beeld dit jaar?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is iig wel een stuk prettiger kijken natuurlijk
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Daarover gesproken: is Ana Ivanovic nog in beeld dit jaar?![]()
Rosmalen!quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ze doet iig mee, eerste ronde is niet makkelijk: Stosur. Ana is als 19e geplaatst trouwens.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
eens kijken of ik kaartjes kan scoren danquote:
Tssskquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja, voor mijn tijd.
De eerste was Alberto Mancini
Half jaren 90 kwamen ze echt op, onder leiding vanSquillari
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:34 schreef XL het volgende:
[..]
Eeeeen - Nuuuhuuul, Een - nul, Eeeeeen - nuuhuuul, Een - Nul!
Hartfield is geen lucky loser, won van Alejandro Falla. En hij breekt Federer meteenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben gewoon alvast begonnen met het damestoernooi ontkennen. Dat Fed die lucky loser gaat vegen alsof het een dame is wil ik dan nog wel accepteren als wedstrijd.
Lucky Loserquote:Op zondag 28 mei 2006 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
door een debuterende qualifier nog wel
O ja, die was er ook nogquote:Op zondag 28 mei 2006 13:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
TssskGuillermo Perez-Roldan ownde 't Melkhuisje, bijna dan
quote:
quote:
Hij mocht willen dat hij mijn sixpack had. Dan had hij nu geen games verloren.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:12 schreef XL het volgende:
Hey pfaf, Roger heeft ook een buikje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |