Neeeee! Henman is een held!quote:
je zult er wellicht niet ver vandaan zittenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef XL het volgende:
6-3, 6-0, 6-0
Dat het commentaar niet best zou zijn (understatement), dat was wel verwacht natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef MiLalaa het volgende:
''geweldig' zegt ze dan.... ook beetje overdreven na 1 goed punt
Dat wilde ik net posten.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef XL het volgende:
6-3, 6-0, 6-0
De mooiste uit de NOS archieven: "Een mooie passeerbeweging van Ivan Lendl"quote:Op zondag 28 mei 2006 13:30 schreef XL het volgende:
[..]
Dat het commentaar niet best zou zijn (understatement), dat was wel verwacht natuurlijk.
alleen de Belgen met uberchauvinistisch commentaar, nee dank uquote:Op zondag 28 mei 2006 13:31 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport zendt het ook uit, Sporza zendt ook regelmatig tennis uit trouwens.
het is net alsof ik naar mezelf zit te kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:33 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, wat een dramatische dropshots heeft die gozer.
Bij Clijsters en Norman mag dat. Bij Vliegen eventueel ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alleen de Belgen met uberchauvinistisch commentaar, nee dank u
De toespraak van Zijne Majesteit zal komen te vervallen indien Hénin of Clijsters de tweede ronde halenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alleen de Belgen met uberchauvinistisch commentaar, nee dank u
hoe vaak zie jij Federer spelen?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:36 schreef TheVulture het volgende:
het is geen Fed-express maar meer een ontspoorde stoptrein tot nu toe
Hopelijk is vandaag het eindstationquote:Op zondag 28 mei 2006 13:36 schreef TheVulture het volgende:
het is geen Fed-express maar meer een ontspoorde stoptrein tot nu toe
regelmatig maar normaal gesproken is ie genadeloos in de eerste rondjes van een toernooi in mijn geheugen tenminste... nu nog helemaal nietquote:
Dan let je niet goed op hoor.... hij is altijd dramatisch in het begin. Gaat pas spelen als hij tegenstand krijgt en staat er bij als een zoutzak zolang de halve finale niet in zicht is.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
regelmatig maar normaal gesproken is ie genadeloos in de eerste rondjes van een toernooi in mijn geheugen tenminste... nu nog helemaal niet
ja maar zijn uitslagen in de eerste rondjes zijn toch altijd wel aardig overtuigend vind ik in de meeste toernooien... maar misschien laat mijn geheugen me in de steek... drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op hoor.... hij is altijd dramatisch in het begin. Gaat pas spelen als hij tegenstand krijgt en staat er bij als een zoutzak zolang de halve finale niet in zicht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |