Je moet ze een e-mail bom sturen. Vindt ze leuk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik ga niet alles terug lezen, maar heeft iemand al gemaild met magan@tweedekamer.nl?
ik vind alleen
e-mailadres
A.HirsiAli@tweedekamer.nl
dergelijke geintjes opper je maar ergens anders. Niet hierquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Jor-El het volgende:
[..]
Je moet ze een e-mail bom sturen. Vindt ze leuk.![]()
Ik vind het altijd al knap dat ze toch weer de weg naar Tweede Kamer hebben weten te vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef rashudo het volgende:
Het is toch al heel knap dat LPF snapt om wie het gaat.. laten we niet nog meer van ze verwachten.
nee, die zit nog te bouten omdat er net een LPF kamerlid aan het woord is geweest..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef du_ke het volgende:
Is Verdonk al pleite?
ze vinden de uitgang gewoon nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd al knap dat ze toch weer de weg naar Tweede Kamer hebben weten te vinden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi “Pinoccio” Ali²
Geeft niet. De rest van Nederland is Van As zat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef Ericr het volgende:
Van As is die van Beek echt zat.
quote:
Totaal geen gevoel voor humor. Weet je wel wat een e-mail bom is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
dergelijke geintjes opper je maar ergens anders. Niet hier
ja dat kan lastig zijn..quote:
die studio is echt niet in Hilversum hoor..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
rofl. Nawijn in Hilversum. Die is lekker serieus met zijn baan bezig dan.
die zit in de kroeg ..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Pistol_Pete het volgende:
Nawijn gaat het nog wel halen als het zo door gaat
Zat hij met zijn vette kont nog klem in de stoel?quote:
Vond je het uberhaupt grappig?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:15 schreef Jor-El het volgende:
[..]
Totaal geen gevoel voor humor. Weet je wel wat een e-mail bom is?
Waarom zegt Weisglas dat dan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
die studio is echt niet in Hilversum hoor..
ach, ik weet niet hoe snel ambtenaren zijn, maar misschien issie al uit de handel genomenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef Noorman het volgende:
[..]
Interessant, maar nee, nog niet. Wat let je het nu te proberen? (Wie weet kan dat nog wel.)
Jaquote:
Hij hangt waarschijnlijk al in zijn tuigje in de darkroom van Nieuwspoort...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Hehe die zit natuurlijk in de Blik op de Weg-auto naar z'n eigen snelheidsovertredingen te kijken...
1quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Radegast het volgende:
Dit duurt nog een uurtje of twee gok ik?
Verdonk heeft geen enkel besluit genomen. Verdonk is er op gewezen dat op grond van jurisprudentie van de Hoge Raad (ik weet eerlijk gezegd niet waarom die uitspraak van de Hoge Raad afkomstig is en niet van de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State) bepaald niet uit te sluiten is dat Ayaan nooit de Nederlandse nationaliteit heeft verkregen en dus terugvalt op een vluchtelingenstatus.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De hele kamer wil dat ze haar besluit terug draait. En ze heeft geen graad gedraaid in de eerste termijn
O jee, dat wordt de derde dag zonder fatsoenlijke nachtrust.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Radegast het volgende:
Dit duurt nog een uurtje of twee gok ik?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Hehe die zit natuurlijk in de Blik op de Weg-auto naar z'n eigen snelheidsovertredingen te kijken...
Nee. Ze gaan alleen maar 8 uur debatteren...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gaan ze nog stemmen aan het eind?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow
En dan overdrijf ik ook nog
Maar daar word ik voor opgeleid
lolquote:Opleiding: Journalistiek
Nou, iets minder spannendquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hij hangt waarschijnlijk al in zijn tuigje in de darkroom van Nieuwspoort...
hangt er af hoeveel de media heirvan oppaktquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:19 schreef rashudo het volgende:
Zou CU straks 1 zetel extra krijgen?
Precies, en daarom is het allemaal zo hypocriet.quote:
Gaan ze het aantal zetels verdubbelen dan??quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:19 schreef rashudo het volgende:
Het [SC]-tagje ontbreekt inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Ik blijf moeite met die TT's houden
niet onbelangrijke nuance.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:17 schreef Argento het volgende:
[..]
Verdonk heeft geen enkel besluit genomen. Verdonk is er op gewezen dat op grond van jurisprudentie van de Hoge Raad (ik weet eerlijk gezegd niet waarom die uitspraak van de Hoge Raad afkomstig is en niet van de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State) bepaald niet uit te sluiten is dat Ayaan nooit de Nederlandse nationaliteit heeft verkregen en dus terugvalt op een vluchtelingenstatus.
Neen, dat is een wettelijke termijn waar ze niet onder uit kon komenquote:In plaats van Ayaan voor het blok te stellen, heeft Verdonk haar zes weken de tijd gegund om te reageren op die vaststelling. Dat is een geval van hoor- en wederhoor en dat hoort bij zorgvuldige besluitvorming.
Indien Verdonk besluit dat het geval Ayaan inderdaad op grond van dat arrest inderdaad tot de conclusie leidt... Er is ten allen tijde sprake van besluitvormingquote:Nogmaals, tot op heden heeft Verdonk geen enkel besluit genomen voor wat betreft de status van Ayaan. In het ergste geval hoeft Verdonk daarover ook geen besluit te nemen, omdat Ayaan VAN RECHTSWEGE wordt geacht nooit Nederlandse te zijn geworden. Zij zal dan een hernieuwd naturalisatieverzoek in moeten dienen.
En precies daarom heeft de minister nu niet correct gehandeld, ze stapt (en dat doet ze wel vaker) in de schoenen van de rechterquote:Ik sluit overigens niet uit dat het zo kan zijn dat de IND Ayaan er schriftelijk op wijst dat zij van oordeel is dat haar naturalisatiebesluit rechtsgevolg mist. Dat lijkt mij op zichzelf geen besluit waartegen Ayaan bezwaar en beroep kan instellen (het besluit heeft immers geen beoogd rechtsgevolg, maar bevestigt slechts het ontbreken van Ayaan's Nederlanderschap), maar wellicht zou dat een ingang zijn om de rechter te laten oordelen of en in hoeverre het naturalisatiebesluit wel of geen rechtskracht heeft. Dat is ook uitsluitend een vraag die door de rechter moet worden beantwoord, niet door de minister.
Waarbij ook artikel 14 nog steeds van kracht is en de minister dus wel degelijk zelfstandig een besluit kan nemenquote:Natuurlijk is het goed mogelijk dat in de gegeven omstandigheden wel moet worden uitgegaan van het Nederlanderschap van Hirshi Magan. Tot op heden is ook niet definitief vastgesteld dat zij dat Nederlanderschap niet heeft verkregen. Althans niet door Verdonk. Uiteindelijk is dat, zoals gezegd, een juridische aangelegenheid waarin de rechter zonodig het laatste woord heeft.
Onzorgvuldig handelen, onvolledig danwel onjuist inlichten van de kamer, niet de wet naleven in de geest van de wetquote:Als echter geoordeeld moet worden dat het besluit rechtskracht mist, dan kan niemand, ook de rechter niet, dat besluit nog herstellen. Dan rest Ayaan niets anders dan een hernieuwd naturalisatieverzoek in te dienen.
Hoe Verdonk daarin de zwarte piet zou hebben, is mij nog steeds niet duidelijk.
Waarschijnlijk niet. Deze partij heeft een vrij vaste achterban. Ik vermoed dat er weinig niet-christenen zijn die stemmen op de ChristenUnie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:19 schreef rashudo het volgende:
idd. Ayaan liegbeest is oud niews. Juist verdonk is aan het liegen (al is dat ook oud nieuws)quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
heel even OT maar ik werk bij een zorgverzekeraar (daar klus ik bij zeg maar) en ik schrijf de hele dag door SCH voor nummertjes op etiketjes en ik denk eigenlijk nooit aan Fokkers, maarrehhh...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef SCH het volgende:
Bos kreeg het treffende "Werken bij Chanel vervalt"quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef rashudo het volgende:
"Wie is de baas? vervalt" precies op het moment dat Rita en Donner in beeld zijn.
SP kennende vast wel ja.. maar bij voorbaat kansloosquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef the_disheaver het volgende:
sp > Motie van wantrouwen?
Die is zijn schedel aan het poetsenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef Cat_Byte het volgende:
waarom is marijnissen er niet?
Die is z'n weblog aan het updaten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:22 schreef Cat_Byte het volgende:
waarom is marijnissen er niet?
Volgens mij kan je hier nauwelijks wat zinnigs over zeggen als je niet erg juridisch aan het redeneren bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ericr het volgende:
Gelukkig niet zo juridisch die de Wit.
exact.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:21 schreef Nemephis het volgende:
'niet snelheid is gewenst, maar zorgvuldigheid is gewenst'
André![]()
Ach ja de rest wil ook een beetje showen dat ze wat juridische termen kennen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Ericr het volgende:
En die de Wit is dus wel een advocaat, maar het is niet zo gortdroog.
het gaat niet om wie er wintquote:
Links bij de volgende verkiezingen..quote:
Alleen het argument dat ze van dit feit niet op de hoogte was VOOR de uitzending van Zembla, is voor mijn gevoel volkomen kul.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Argento het volgende:
[..]
exact.
Daarom krijgt Ayaan zes weken de tijd om zich over de kwestie uit te laten.
Verdonk hoeft er natuurlijk niet maanden over te doen om vast te stellen dat een uitspraak van de Hoge Raad, waarin geoordeeld wordt dat een naturalisatiebesluit waarin de persoonsgegevens niet overeenstemmen met de ware identiteit van de geadresseerde van dat besluit rechtsgevolg mist, een probleem kan opleveren voor Ayaan's verblijfsstatus.
Ik vind het uiterst correct van Verdonk dat ze Ayaan daarop gewezen heeft, juist omdat, indien Ayaan's kwestie analoog is aan de kwestie waarover de Hoge Raad oordeelde, zij hoe dan ook wordt geacht nooit Nederlandse te zijn geworden. Met of zonder besluit van Verdonk.
Ik zit voor m'n werk dagelijks in de GBA te wroeten.. laat Hirsi Ali me even bellen dan is het in vijf minuten geregeld..quote:Daarom krijgt Ayaan zes weken de tijd om zich over de kwestie uit te laten.
Verdonk hoeft er natuurlijk niet maanden over te doen om vast te stellen dat een uitspraak van de Hoge Raad, waarin geoordeeld wordt dat een naturalisatiebesluit waarin de persoonsgegevens niet overeenstemmen met de ware identiteit van de geadresseerde van dat besluit rechtsgevolg mist, een probleem kan opleveren voor Ayaan's verblijfsstatus.
Ik vind het uiterst correct van Verdonk dat ze Ayaan daarop gewezen heeft, juist omdat, indien Ayaan's kwestie analoog is aan de kwestie waarover de Hoge Raad oordeelde, zij hoe dan ook wordt geacht nooit Nederlandse te zijn geworden. Met of zonder besluit van Verdonk.
Heel nederland is verliezer volgens Wilders..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Er zjin vandaag alleen verliezers.
Rutte met een straatlengte wordt hij oppostieleider in het volgend kabinetquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Links bij de volgende verkiezingen..
Helemaal mee eens. Ik zou het dan ook spijtig vinden als minister Verdonk om deze correctheid zou moeten aftreden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Argento het volgende:
[..]
exact.
Daarom krijgt Ayaan zes weken de tijd om zich over de kwestie uit te laten.
Het was pas echt mooi geweest als door zijn schuld een motie het niet haalde, op 1 stem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef the_disheaver het volgende:
Nawijn? die is er niet eens!
Wilders vind wel meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Heel nederland is verliezer volgens Wilders..
Aan het uitvogelen hoe z'n nieuwe antwoordapparaat werkt, druk op zoek naar het bericht van Rita. (o jee, zal je net zien, per ongeluk gewist!)quote:
De enige winnaar is Amerika. Ik voorspel dat Ayaan binnen een paar maanden het Amerikaans staatsburgerschap krijgt en tzt staatssecretaris van buitenlandse zaken wordt in het kabinet Jeb Bush.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef the_disheaver het volgende:
Heel nederland is verliezer volgens Wilders..
Nou, dan zal dat wel zo zijn...
Maar dan moeten we nog vaker naar Wouter kijken.. zal hij bij Dubya ook geen stropdas aandoen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Links bij de volgende verkiezingen..
Dan is NL ook winnaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De enige winnaar is Amerika. Ik voorspel dat Ayaan binnen een paar maanden het Amerikaans staatsburgerschap krijgt en staatssecretaris van buitenlandse zaken wordt in het kabinet Jeb Bush.
Idd, daar moet ze wel glashard bij hebben staan liegen. Soooo 1945.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Alleen het argument dat ze van dit feit niet op de hoogte was VOOR de uitzending van Zembla, is voor mijn gevoel volkomen kul.
als ik Bos zo hoor, zijn we er nog niet zo snel vanafquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef the_disheaver het volgende:
Het kabinet mag de vragen beantwoorden (verdonk en donner). Zal 30 minuten duren. En vervolgens de stemming. Zal ertussen wel een schorsing zijn, gezien de klein aantal moties zal die niet lang zijn. Gok 01.30 afgelopen
Als ik 1 grote herhaling wil zien kijk ik wel naar de TROS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik neem het allemaal op, iemand intresse in de DVD na afloop?![]()
Ze zou inderdaad wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien in de VSquote:De enige winnaar is Amerika. Ik voorspel dat Ayaan binnen een paar maanden het Amerikaans staatsburgerschap krijgt en staatssecretaris van buitenlandse zaken wordt in het kabinet Jeb Bush.
Snel reageren
Jouw usericon!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik neem het allemaal op, iemand intresse in de DVD na afloop?![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef Omkron het volgende:
Bos zit aan de coke.
Zo komt hij inderdaad over op dit moment zeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef Omkron het volgende:
Bos zit aan de coke.
Yep... meende ook al zoiets te zien.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:31 schreef Omkron het volgende:
Bos zit aan de coke.
Neequote:
En dan nóg verminderd zicht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef Hooghoudt het volgende:
Bwaa, wat een bril, die Lousewies...
al dat gezeur over z'n kontje heeft hem blijkbaar een anale fixatie opgeleverdquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:34 schreef venomsnake het volgende:
Keutel intrekken..
het is maar wat je bezig houd.
Slechter als Ditrich kon D66 niet krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond Lousewis best sterk eigenlijk, vanavond. Beter dan hoe ze gemiddeld overkomt in ieder geval.
danquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Slechter als Ditrich kon D66 niet krijgen.
Absoluut.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:35 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vond Lousewis best sterk eigenlijk, vanavond. Beter dan hoe ze gemiddeld overkomt in ieder geval.
Even wachten op de mondbewegingen als ze niets kan zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:36 schreef Omkron het volgende:
Femke is ook doorgesnoven.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Eigenlijk heet ik helemaal geen Waxxer
Met wie krijg ik nu een clash?
Haar departement valt toch onder Justitie?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja hoor, Femke, de mails zijn zo te vinden, maar ik kan ze ff niet vinden.
En Rita is geen minister van justitie, you know.
Famkefemke@ratellangsjetanden.nuquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Weet iemand het e-mail adres van Famke?![]()
Parlementair onderzoek!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef rashudo het volgende:
Zou Halsema haar afval scheiden? Ik mag toch hopen van wel..
Ze noemde Rita de minister van justitie. Dat lijkt me onjuist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Haar departement valt toch onder Justitie?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef rashudo het volgende:
Ja hoor, vloeibaar voor, vast achterquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:39 schreef rashudo het volgende:
Nogal jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze noemde Rita de minister van justitie. Dat lijkt me onjuist.
Famke Jansen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe zou het met Nederland gaan met Famke als minister-president?
Dan hebben we het in ieder geval gehaald tot het sci-fi tijdperk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ja, fijn hequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef teamlead het volgende:
toch ernstig dat ze niet weten welke motie ze gaan steunen
Goed. Met Rutte & Bos als haar schandknaapjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goed. Met Rutte & Bos als haar schandknaapjes.![]()
Het was meer bedoeld om aan te tonen hoe ingeburgerd de leugens van Hirsi Ali zijn. Iedereen weet ervan, zelfs d'r email adres is zodanig aangepast. Alleen de minister van Vreemdelingenzaken wist het kennelijk niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Beetje zwak punt van Famke hoor, dat gezeur over dat email-adres. Wie let er nou op het email-adres als je met iemand zit te mailen? En gebruikt niet half Nederland een fantasienaam in zn email-adres? Ik in elk geval wel. En zelfs al valt het je op dat de naam anders is, dan nog weet toch niemand hoe dat zit met de naamgeving in Somalie, Hirsi Ali de dochter van Hirsi Magan, ja weetikveel het zal wel de gewoonte zijn daarzo.
mag ze vast niet noemen op tv van de grote neger waar ze mee getrouwd isquote:
proostquote:
Nou, toch sterker dan je denkt, lijkt me. Het is misschien lastig te bewijzen dat Verdonk mailde met Hirsi Ali en al helemaal of ze daarbij het mailadres bewust gelezen heeft, maar fantasienamen worden natuurlijk niet gebruikt en áls Verdonk uit eigen beweging met Hirsi Ali gemaild heeft, zal ze toch ooit dat adres hebben moeten opzoeken in een of ander digitaal adresboek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Beetje zwak punt van Famke hoor, dat gezeur over dat email-adres. Wie let er nou op het email-adres als je met iemand zit te mailen? En gebruikt niet half Nederland een fantasienaam in zn email-adres? Ik in elk geval wel. En zelfs al valt het je op dat de naam anders is, dan nog weet toch niemand hoe dat zit met de naamgeving in Somalie, Hirsi Ali de dochter van Hirsi Magan, ja weetikveel het zal wel de gewoonte zijn daarzo.
Ach, het gaat om het punt dat blijkbaar heel politiek Den Haag wist dat ze een andere naam bezat. Behalve dan het complete ministerie van Verdonk, die compleet verrast was na de uitzending van Zembla.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Tuur?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ze vast niet noemen op tv van de grote neger waar ze mee getrouwd is
Nee, ik bedoel: met gmail heb je de bewuste email(s) zo gevondenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ze vast niet noemen op tv van de grote neger waar ze mee getrouwd is
nee, die is niet grootquote:
Bedankt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef Omkron het volgende:
http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jsp
Is dat zo'n verrassing dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het trouwens een slappe motie.
Heb dan ook het lef zo'n grote bek waar te maken.
Omdat de hele kamer vond dat je om zoiets Hirsi Ali niet haar paspoort moet ontnemenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als heel politiek Nederland wist dat ze een andere naam had, waarom hebben zij daar de minister eigenlijk niet eerder op gewezen dan?
Misschien wel als je in een situatie zit waar je 24 uur per dag bewaakt moet worden he. Dan lijkt het me zelfs niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nou, toch sterker dan je denkt, lijkt me. Het is misschien lastig te bewijzen dat Verdonk mailde met Hirsi Ali en al helemaal of ze daarbij het mailadres bewust gelezen heeft, maar fantasienamen worden natuurlijk niet gebruikt
Absoluutquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef teamlead het volgende:
Als iemand nu een beetje doorduwt, knakt ze
idd alsof elk moment alles "eruit" kan komen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef doka het volgende:
Ze klinkt emotioneel
Hehequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef Omkron het volgende:
Ze klinkt erg beduusd.. ze gaat inbinden, en blijft.. en ik ga straks mijn oogbollen opeten.![]()
wantquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien wel als je in een situatie zit waar je 24 uur per dag bewaakt moet worden he. Dan lijkt het me zelfs niet meer dan logisch.
Zolang blijft ik denk niet kijken. De kwestie is voor mij duidelijk: minister Verdonk heeft een impopulaire maar correcte beslissing genomen. Zij is voor mij als overwinnaar uit het debat gekomen. Als de VVD mevrouw Verdonk hierom afvalt zal dat naar mijn verwachting schadelijk zijn voor de VVD en de VVD stemmen kosten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef the_disheaver het volgende:
Het kabinet mag de vragen beantwoorden (verdonk en donner). Zal 30 minuten duren. En vervolgens de stemming. Zal ertussen wel een schorsing zijn, gezien de klein aantal moties zal die niet lang zijn. Gok 01.30 afgelopen
Ze heeft de zelfde kledingadviseuse als mevrouw Nijs...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef rashudo het volgende:
Waarom heeft ze zo'n vrolijk jasje aan?
"Ja, en de hond is dood, en m'n man is ziek, en de melk is zuur"quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
idd alsof elk moment alles "eruit" kan komen...
dit wordt een elske-ter-veld-momentquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
idd alsof elk moment alles "eruit" kan komen...
Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ze heeft de zelfde kledingadviseuse als mevrouw Nijs...
ze kunnen haar ook geen pijn doen over de telefoon maar iets zegt me dat ze niet gewoon in het telefoonboek staat hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
wantde moslimterroristen kunnen haar pijn doen via mail
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef gelly het volgende:
Oeh, Verdonk gaat niet mee in de motie !
Ik heb niet alles gevolgd vanavond. en gelukkig maar...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat de hele kamer vond dat je om zoiets Hirsi Ali niet haar paspoort moet ontnemenZoals vanavond ook wel gebleken is toch?
Nee joh dat waren oprechte emoties.quote:
in dat geval zal ze moeten vertrekken...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef gelly het volgende:
Oeh, Verdonk gaat niet mee in de motie !
Ik wacht nog op een mooi shot van Kay van der Linde opeengevouwen soufllerend vanuit het spreekgestoelte.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Ze praat pl;ots met zachte stem zo van : Ik ben ook maar een gevoelig mens en dienbaar en nederig.
Dat zou een goeie zet zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef NanKing het volgende:
Gaat ze nou huilen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:50 schreef zakjapannertje het volgende:
beste Submission ooit
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
"Ja, en de hond is dood, en m'n man is ziek, en de melk is zuur"
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:50 schreef zakjapannertje het volgende:
beste Submission ooit
Inderdaad. Femkequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffff, Femke, wat een zeurdoos ben je.
En dan ook nog om vertrouwen zeiken.
Ga liever mailtjes zoeken, doos!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga zo lekker dromen over een triootje met Femke en Rita.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |