Volgens mij kan je hier nauwelijks wat zinnigs over zeggen als je niet erg juridisch aan het redeneren bent.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:23 schreef Ericr het volgende:
Gelukkig niet zo juridisch die de Wit.
exact.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:21 schreef Nemephis het volgende:
'niet snelheid is gewenst, maar zorgvuldigheid is gewenst'
André![]()
Ach ja de rest wil ook een beetje showen dat ze wat juridische termen kennen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Ericr het volgende:
En die de Wit is dus wel een advocaat, maar het is niet zo gortdroog.
het gaat niet om wie er wintquote:
Links bij de volgende verkiezingen..quote:
Alleen het argument dat ze van dit feit niet op de hoogte was VOOR de uitzending van Zembla, is voor mijn gevoel volkomen kul.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Argento het volgende:
[..]
exact.
Daarom krijgt Ayaan zes weken de tijd om zich over de kwestie uit te laten.
Verdonk hoeft er natuurlijk niet maanden over te doen om vast te stellen dat een uitspraak van de Hoge Raad, waarin geoordeeld wordt dat een naturalisatiebesluit waarin de persoonsgegevens niet overeenstemmen met de ware identiteit van de geadresseerde van dat besluit rechtsgevolg mist, een probleem kan opleveren voor Ayaan's verblijfsstatus.
Ik vind het uiterst correct van Verdonk dat ze Ayaan daarop gewezen heeft, juist omdat, indien Ayaan's kwestie analoog is aan de kwestie waarover de Hoge Raad oordeelde, zij hoe dan ook wordt geacht nooit Nederlandse te zijn geworden. Met of zonder besluit van Verdonk.
Ik zit voor m'n werk dagelijks in de GBA te wroeten.. laat Hirsi Ali me even bellen dan is het in vijf minuten geregeld..quote:Daarom krijgt Ayaan zes weken de tijd om zich over de kwestie uit te laten.
Verdonk hoeft er natuurlijk niet maanden over te doen om vast te stellen dat een uitspraak van de Hoge Raad, waarin geoordeeld wordt dat een naturalisatiebesluit waarin de persoonsgegevens niet overeenstemmen met de ware identiteit van de geadresseerde van dat besluit rechtsgevolg mist, een probleem kan opleveren voor Ayaan's verblijfsstatus.
Ik vind het uiterst correct van Verdonk dat ze Ayaan daarop gewezen heeft, juist omdat, indien Ayaan's kwestie analoog is aan de kwestie waarover de Hoge Raad oordeelde, zij hoe dan ook wordt geacht nooit Nederlandse te zijn geworden. Met of zonder besluit van Verdonk.
Heel nederland is verliezer volgens Wilders..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Er zjin vandaag alleen verliezers.
Rutte met een straatlengte wordt hij oppostieleider in het volgend kabinetquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Links bij de volgende verkiezingen..
Helemaal mee eens. Ik zou het dan ook spijtig vinden als minister Verdonk om deze correctheid zou moeten aftreden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:24 schreef Argento het volgende:
[..]
exact.
Daarom krijgt Ayaan zes weken de tijd om zich over de kwestie uit te laten.
Het was pas echt mooi geweest als door zijn schuld een motie het niet haalde, op 1 stem.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef the_disheaver het volgende:
Nawijn? die is er niet eens!
Wilders vind wel meerquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Heel nederland is verliezer volgens Wilders..
Aan het uitvogelen hoe z'n nieuwe antwoordapparaat werkt, druk op zoek naar het bericht van Rita. (o jee, zal je net zien, per ongeluk gewist!)quote:
De enige winnaar is Amerika. Ik voorspel dat Ayaan binnen een paar maanden het Amerikaans staatsburgerschap krijgt en tzt staatssecretaris van buitenlandse zaken wordt in het kabinet Jeb Bush.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:26 schreef the_disheaver het volgende:
Heel nederland is verliezer volgens Wilders..
Nou, dan zal dat wel zo zijn...
Maar dan moeten we nog vaker naar Wouter kijken.. zal hij bij Dubya ook geen stropdas aandoen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Links bij de volgende verkiezingen..
Dan is NL ook winnaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
De enige winnaar is Amerika. Ik voorspel dat Ayaan binnen een paar maanden het Amerikaans staatsburgerschap krijgt en staatssecretaris van buitenlandse zaken wordt in het kabinet Jeb Bush.
Idd, daar moet ze wel glashard bij hebben staan liegen. Soooo 1945.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Alleen het argument dat ze van dit feit niet op de hoogte was VOOR de uitzending van Zembla, is voor mijn gevoel volkomen kul.
als ik Bos zo hoor, zijn we er nog niet zo snel vanafquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef the_disheaver het volgende:
Het kabinet mag de vragen beantwoorden (verdonk en donner). Zal 30 minuten duren. En vervolgens de stemming. Zal ertussen wel een schorsing zijn, gezien de klein aantal moties zal die niet lang zijn. Gok 01.30 afgelopen
Als ik 1 grote herhaling wil zien kijk ik wel naar de TROS.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik neem het allemaal op, iemand intresse in de DVD na afloop?![]()
Ze zou inderdaad wel eens hoge ogen kunnen gaan gooien in de VSquote:De enige winnaar is Amerika. Ik voorspel dat Ayaan binnen een paar maanden het Amerikaans staatsburgerschap krijgt en staatssecretaris van buitenlandse zaken wordt in het kabinet Jeb Bush.
Snel reageren
Jouw usericon!!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik neem het allemaal op, iemand intresse in de DVD na afloop?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |