Nogal jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze noemde Rita de minister van justitie. Dat lijkt me onjuist.
Famke Jansen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe zou het met Nederland gaan met Famke als minister-president?
Dan hebben we het in ieder geval gehaald tot het sci-fi tijdperk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ja, fijn hequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef teamlead het volgende:
toch ernstig dat ze niet weten welke motie ze gaan steunen
Goed. Met Rutte & Bos als haar schandknaapjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Goed. Met Rutte & Bos als haar schandknaapjes.![]()
Het was meer bedoeld om aan te tonen hoe ingeburgerd de leugens van Hirsi Ali zijn. Iedereen weet ervan, zelfs d'r email adres is zodanig aangepast. Alleen de minister van Vreemdelingenzaken wist het kennelijk niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Beetje zwak punt van Famke hoor, dat gezeur over dat email-adres. Wie let er nou op het email-adres als je met iemand zit te mailen? En gebruikt niet half Nederland een fantasienaam in zn email-adres? Ik in elk geval wel. En zelfs al valt het je op dat de naam anders is, dan nog weet toch niemand hoe dat zit met de naamgeving in Somalie, Hirsi Ali de dochter van Hirsi Magan, ja weetikveel het zal wel de gewoonte zijn daarzo.
mag ze vast niet noemen op tv van de grote neger waar ze mee getrouwd isquote:
proostquote:
Nou, toch sterker dan je denkt, lijkt me. Het is misschien lastig te bewijzen dat Verdonk mailde met Hirsi Ali en al helemaal of ze daarbij het mailadres bewust gelezen heeft, maar fantasienamen worden natuurlijk niet gebruikt en áls Verdonk uit eigen beweging met Hirsi Ali gemaild heeft, zal ze toch ooit dat adres hebben moeten opzoeken in een of ander digitaal adresboek.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Beetje zwak punt van Famke hoor, dat gezeur over dat email-adres. Wie let er nou op het email-adres als je met iemand zit te mailen? En gebruikt niet half Nederland een fantasienaam in zn email-adres? Ik in elk geval wel. En zelfs al valt het je op dat de naam anders is, dan nog weet toch niemand hoe dat zit met de naamgeving in Somalie, Hirsi Ali de dochter van Hirsi Magan, ja weetikveel het zal wel de gewoonte zijn daarzo.
Ach, het gaat om het punt dat blijkbaar heel politiek Den Haag wist dat ze een andere naam bezat. Behalve dan het complete ministerie van Verdonk, die compleet verrast was na de uitzending van Zembla.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:41 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Tuur?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ze vast niet noemen op tv van de grote neger waar ze mee getrouwd is
Nee, ik bedoel: met gmail heb je de bewuste email(s) zo gevondenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag ze vast niet noemen op tv van de grote neger waar ze mee getrouwd is
nee, die is niet grootquote:
Bedankt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef Omkron het volgende:
http://www.tweedekamer.nl/applicaties/livedebat/index.jsp
Is dat zo'n verrassing dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het trouwens een slappe motie.
Heb dan ook het lef zo'n grote bek waar te maken.
Omdat de hele kamer vond dat je om zoiets Hirsi Ali niet haar paspoort moet ontnemenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als heel politiek Nederland wist dat ze een andere naam had, waarom hebben zij daar de minister eigenlijk niet eerder op gewezen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |