De hele kamer wil dat ze haar besluit terug draait. En ze heeft geen graad gedraaid in de eerste termijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom zou minister Verdonk moeten aftreden. Zij heeft enkel laten zien dat zij niet bang is om een impopulaire beslissing te nemen als dat noodzakelijk en correct is, ook als het om een prominente partijgenote gaat.
of versneld afdraaien als alternatief voor xtc...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Simpelweg het volgende:
SGP![]()
![]()
![]()
Als ik het hele "debat" op had genomen en elke avond opzet gaat slapen wel erruggg makkelijkl
Ach, ik heb liever bekwame dan tv-genieke politici.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Simpelweg het volgende:
SGP![]()
![]()
![]()
Als ik het hele "debat" op had genomen en elke avond opzet gaat slapen wel erruggg makkelijkl
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die gast met de bril kan goed voorleesverhaaltjes voorlezen.![]()
eenschquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik heb liever bekwame dan tv-genieke politici.
Lijkt me ook, hij heeft wel eerder geïnterpelleerd in 2e termijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat ie nog komt voor de 2e termijn.
daar heb ik hem ook al gezoen volgens mij, of was dat interruptie ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat ie nog komt voor de 2e termijn.
Mompel.. "glas"..."plas"... "was"....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef Ericr het volgende:
Ze nemen straks nog een wijntje, gaan slapen en morgen gaan ze weer over tot de orde van de dag.
ah oke, dan was ik daarmewe in de war..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me ook, hij heeft wel eerder geïnterpelleerd in 2e termijn.
Interruptie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar heb ik hem ook al gezoen volgens mij, of was dat interruptie ?
ik iig niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar heb ik hem ook al gezoen volgens mij, of was dat interruptie ?
Ja hoor, aangezien de publiciteitsgeile Fortuyn en van Gogh kapot geschoten zijn, kun je met redelijke zekerheid zeggen dat dat wel kan. Niets te gek wanneer mensen een mening hebben die niet door het politiek-correcte deel wordt gedeeld.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat verklaart waarom hij bevriend was met AHA, die is ook publiciteitsgeil en vindt het ook niet erg om te liegen. Wat dat betreft snap ik niet dat ze het niet met Verdonk kunnen vinden....
Kunnen we ze niet alle drie kapot schieten?
wil je spammen of zo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik ga niet alles terug lezen, maar heeft iemand al gemaild met magan@tweedekamer.nl?
ik vind alleen
e-mailadres
A.HirsiAli@tweedekamer.nl
Nee, dat zou geen aardige mail worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik ga niet alles terug lezen, maar heeft iemand al gemaild met magan@tweedekamer.nl?
ik vind alleen
e-mailadres
Zij hoeft niet bij te draaien als zij gelijk heeft. Zoals ik al eerder heb geschreven is naar mijn mening niet zozeer de geloofwaardigheid van minister Verdonk in het geding, maar meer de geloofwaardigheid van veel Tweede Kamerleden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De hele kamer wil dat ze haar besluit terug draait. En ze heeft geen graad gedraaid in de eerste termijn
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Interruptie.
Volgens mij is CU, SP, Nawijn enLazrak
nog niet geweest. En die laatste zal vast ook niet komen.
Interessant, maar nee, nog niet. Wat let je het nu te proberen? (Wie weet kan dat nog wel.)quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik vind alleen
e-mailadres
hoeft niet : dit soort 'politici' sterft wel zonder hulp..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, aangezien de publiciteitsgeile Fortuyn en van Gogh kapot geschoten zijn, kun je met redelijke zekerheid zeggen dat dat wel kan. Niets te gek wanneer mensen een mening hebben die niet door het politiek-correcte deel wordt gedeeld.
Jajaja. We weten nou wel waar die kogel alweer vandaan kwam.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, aangezien de publiciteitsgeile Fortuyn en van Gogh kapot geschoten zijn, kun je met redelijke zekerheid zeggen dat dat wel kan. Niets te gek wanneer mensen een mening hebben die niet door het politiek-correcte deel wordt gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |