Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Vraagje tussendoor: als je blanco stemt, gaat die toch naar de grootste partij![]()
"bla"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef Ringo het volgende:
Maar wat is nou Verhagens conclusie?
nee daarvoor is een kiesdelerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Vraagje tussendoor: als je blanco stemt, gaat die toch naar de grootste partij![]()
Ze kan altijd die hond ff gebruiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfffffffffffffff, Verhagen.
Lousewies. Nachtblind?
Die hebben die van de VVD al getekend!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
Nog moties vanuit het cda?
nooit, maar dan ook noooooooit van mijn leven.quote:
zoiets jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de hele middag al bijna alles gevolgd.. ik heb hem nog niet gezien.. snap er niets van.. iemand die hier duidelijkheid over kan geven?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zou Marijnissen ook nog aan het woord komen
ozewiezewozewiezewallixkristallixquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef Simpelweg het volgende:
Lousewieswies
Misschien ligt hij weer ziek thuis...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag al bijna alles gevolgd.. ik heb hem nog niet gezien.. snap er niets van.. iemand die hier duidelijkheid over kan geven?
Nope.quote:
ja, of er gevulde koeken of kano's morgen bij de koffie moeten komen..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:46 schreef the_disheaver het volgende:
Nog moties vanuit het cda?
D66 met een menigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
D66 heeft ook een mening in deze zaak![]()
Maar je stem komt dan toch iig terecht waar je ws juist NIET bedoelde?quote:
D66 niet, denk ik. Aan de andere kant, GroenLinks blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef teamlead het volgende:
nah.. lousewiesje dan maar?? Iemand zal toch wel willen dat deze minister verdwijnt??
Somalie ontneemt het staatsburgerschap als je in een ander land een nieuwe nationaliteit krijgt. Die gaan echt niet nu op eens Ayaan het ontnemen staatsburgerschap teruggeven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zou ze statenloos worden? Dat snap ik nog steeds niet.
Ze is haar somalische paspoort kwijt geraakt (omdat ze 'leek het' een nederlands paspoort had. Nu ze die niet blijkt te hebben, heeft ze geen paspoortquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Somalië trekt het staatsburgerschap in bij naturalisatie in een ander land... als je die dan ook nog kwijt raakt heb je dus geen staatsburgerschap meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze is niet voor niets directeur van een gevangenis geweest!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef rashudo het volgende:
Die vrouw van D66 zou wel passen op een school. Rita! Ga zitten! Ik stuur je eruit! Ga maar een rode kaart halen bij de conrector!
verdonk lult dus uit haar nek, en dus is Ayaan statenloosquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:45 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad Verhagen, het klopt niet. Je bent geen Nederlandse als je het Nederlanderschap nooit geacht te hebben verkregen.
Verdomme ik ga net zo lullen als die knaken in de kamer.
Yep. Maar de vraag is of ze die kant wel op willen gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef Ringo het volgende:
D66 heeft een grote troef in handen nu.
ik vind het meer een typje: "ik wil het, ik wil het, ik wil het"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets directeur van een gevangenis geweest!
-edit dat is Rita-
dat wordt een "ja" en over een paar maanden lult hier niemand meer overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is of Verdonk de motie wil uitvoeren.Ja - is een persoonlijke knieval (en einde FV). Nee - is een politieke rampkoers.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Ericr het volgende:
Statenloos kan ze weer een boek en een film maken :
http://www.imdb.com/title/tt0362227/
Wat wil een mens nog meer? Voor mij in elk geval niet de terugkkeer naar de oude hypocriete 'politieke correctheid'. Geloof wel dat veel politici graag terug willen naar deze 'goede oude tijd'. Hirsi Ali's vertrek is een verlies voor Nederland en mocht Verdonk verliezen dan is dat ook een verlies voor Nederland. Twee prominente realistische politici die geen blad voor hun mond nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Magan weg, Verdonk ook waarschijnlijk, wat wil een mens nog meer, ik denk dat ik morgen maar vrij neem om het te vieren.²
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef rashudo het volgende:
Die vrouw van D66 zou wel passen op een school. Rita! Ga zitten! Ik stuur je eruit! Ga maar een rode kaart halen bij de conrector!
2de nog maarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Nyrem het volgende:
De 5e symphonie van Wilders
Hirsi Magan is volgens mij het staatsburgerschap niet ontnomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Somalie ontneemt het staatsburgerschap als je in een ander land een nieuwe nationaliteit krijgt. Die gaan echt niet nu op eens Ayaan het ontnemen staatsburgerschap teruggeven.
what else is new?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wordt een "ja" en over een paar maanden lult hier niemand meer over
Als ze het heroverweegt blijkt ze voor de zoveelste keer niet rechtlijnig te zijn en heeft ze de kamer niet juist ingelicht... Dat lijkt me ook geen houdbare situatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Kort samengevat: Verdonk moet de positie van Ayaan heroverwegen, maar ze mag gewoon blijven zitten![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef Ericr het volgende:
En die kerel in Toronto wil haar ook niet meer, die heeft een nieuwe vrouw.
nou.. dat Rita niet wist dat het Hirsi Magan was ipv Hirsi Ali wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld dat nog niet doorhadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hirsi Magan is volgens mij het staatsburgerschap niet ontnomen.
ik las Rouwstoetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef T1andonly het volgende:
Komt Rouwvoet dalijk nog?
ze mag nu als chinees loempias verkopen op de Albert Cuypquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die Somaliers slapen ook niet denk ik. Zo'n warlord kijkt ook wel eens naar CNN.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Ericr het volgende:
Mozart!
onderdeel van het beveiligingsplanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb soms het idee dat Wilders een pruik op zijn kop heeft!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Rita zit er morgen nog gelukkig jammer genoeg... daar gaan we maar van uit
Zij heeft de Tweede Kamer juist wel uivoerig en snel ingelicht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ze het heroverweegt blijkt ze voor de zoveelste keer niet rechtlijnig te zijn en heeft ze de kamer niet juist ingelicht... Dat lijkt me ook geen houdbare situatie.
dan mag hij die wel eens vastplakken..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb soms het idee dat Wilders een pruik op zijn kop heeft!
Voor de kamer zal dat niet uitmaken, lijkt me, die hebben gewoon wat ze willen. Voor het publiek ook niet echt, want die hebben hiervoor nog niet echt het gevoel gehad dat ze niet rechtlijnig was. D'r uitverkiezing als fractievoorzitter kan ze dan weer wel vergeten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
Als ze het heroverweegt blijkt ze voor de zoveelste keer niet rechtlijnig te zijn en heeft ze de kamer niet juist ingelicht... Dat lijkt me ook geen houdbare situatie.
Ze heeft gezegd dat er geen andere keuze was, als ze de motie aanneemt is die er kennelijk toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zij heeft de Tweede Kamer juist wel uivoerig en snel ingelicht.
nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Puinhoop. Dus PvdA zal de motie hoogstwaarschijnlijk niet ondertekenen.
Dus kan ze de motie niet aannemen. Patstelling.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat er geen andere keuze was, als ze de motie aanneemt is die er kennelijk toch.
Ligt eraan met welke wind hij meewaaitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef rashudo het volgende:
Wie neemt Wouter Bos serieus?
dan overweegt ze opnieuw en zegt opnieuw dat ze geen andere keuze heeft.. iedereen blijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat er geen andere keuze was, als ze de motie aanneemt is die er kennelijk toch.
Woutertje is zijn traditionele achterban kwijtgeraakt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
woutertjewoutertje wiebewiebewoeb....
FV?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is of Verdonk de motie wil uitvoeren.Ja - is een persoonlijke knieval (en einde FV). Nee - is een politieke rampkoers.
Die heeft niks te verliezen..... al klapt alles als een zeepbel kapot ..dan komt hij er nog sterker uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef Omkron het volgende:
Bos is hard!
Goh, jij post ook bij alles wat er te streamen valtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke wind hij meewaait![]()
stukje uit Nova tijdens de schorsing, waarbij Leon de Winter vertelde dat hij getuige was van het telefoongesprek tussen Ayaan en Rita.. en dat Rita dus net daarvoor in de kamer glashard gelogen hadquote:
I hab es nicht gewüsst...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan overweegt ze opnieuw en zegt opnieuw dat ze geen andere keuze heeft.. iedereen blij
Volgende keer wel alles volgen hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef Noorman het volgende:
Ja joh, De Winter.
Die was getuige bij telefoongesprek tussen Rita en Hirsi. Waarin Hirsi zei dat ze gelogen had (3 weken geleden)quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Aahaha, Wouter Bos in Beeld - "Werken bij Chanel vervalt"
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan overweegt ze opnieuw en zegt opnieuw dat ze geen andere keuze heeft..
Ik stream nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Goh, jij post ook bij alles wat er te streamen valt![]()
oke dank je !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Die was getuige bij telefoongesprek tussen Rita en Hirsi. Waarin Hirsi zei dat ze gelogen had (3 weken geleden)
Lol, ga je Bos nu aanvallen op iets wat Leon de Winter vertelde?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Getuige bij een telefoongesprek, ja hoor
Bos
stream jij niet meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stream nietEn overigens ken ik jou niet.
Vind je het heel erg als ik Leon de Winter niet zo serieus neem, die man is zo publiciteitsgeil dat ie alles doet om aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stukje uit Nova tijdens de schorsing, waarbij Leon de Winter vertelde dat hij getuige was van het telefoongesprek tussen Ayaan en Rita.. en dat Rita dus net daarvoor in de kamer glashard gelogen had
Ja en? blijft een VVDer toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stukje uit Nova tijdens de schorsing, waarbij Leon de Winter vertelde dat hij getuige was van het telefoongesprek tussen Ayaan en Rita.. en dat Rita dus net daarvoor in de kamer glashard gelogen had
dat zei ik ook al..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Rudy-F1 het volgende:
Getuige van het telefoongesprek. Ben ik de enige die dat een beetje raar vindt?!
ja ja nu weten we het wel.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat iemand Bos eens pootje licht... smerige populist is het
onderbouwing?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat iemand Bos eens pootje licht... smerige populist is het
euh..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Rudy-F1 het volgende:
Getuige van het telefoongesprek. Ben ik de enige die dat een beetje raar vindt?!
Verdonk treedt niet af.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
verdonk zal zelf aftreden
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
Lijkt me verstandig als ze dat doet. Had ze al veel eerder moeten doen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heeel scherp opgemerkt...
ik vraag me nog steeds af waar hij nu precies heen wil. Hij neemt me teveel omwegen naar de hamvraag...
Juist daarom haalt Bos hem dus aan.... nog een "afvallige" vvd-er komt Wouter niet slecht uit nuquote:
Die is er volgens mij helaas niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik wil Jan Marijnissen horen.
Hoe kan iemand volgens jou nou getuige zijn van een telefoongesprek?!?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh..
oke
1e termijn:
Rita zegt "ik heb dat niet gezegd"
schorsing: getuige zegt: "welles"
nu minder vreemd?
gaat hij zingen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Ach, best wel want dat was één van de eerste rechtse-conservatieven die tegen ali aan schurkte.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Leon de Winter... betrouwbare bron ook![]()
De Wit voert vandaag het woord voor SP, dacht ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Rita Verdonk wel dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Leon de Winter... betrouwbare bron ook![]()
er gebeurd niets...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die is er volgens mij helaas niet.
Nee, ik kots op de manier waarop hij alles aanhaalt om zieltjes voor zichzelf te winnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, ga je Bos nu aanvallen op iets wat Leon de Winter vertelde?
Ik ook.. maar ik heb hem vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Dat verklaart waarom hij bevriend was met AHA, die is ook publiciteitsgeil en vindt het ook niet erg om te liegen. Wat dat betreft snap ik niet dat ze het niet met Verdonk kunnen vinden....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik Leon de Winter niet zo serieus neem, die man is zo publiciteitsgeil dat ie alles doet om aandacht te trekken
precies, oprotten met verdonkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat nou terecht, Bos? Ze liegt, niks geen medelijden!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand volgens jou nou getuige zijn van een telefoongesprek?!?!
Zelfde ruimte, telefoon op speaker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
OoOh jawel, maar dat was in de BB-topics, waarin ik (begrijpelijkerwijs) een ander account gebruikte ;]quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stream nietEn overigens ken ik jou niet.
je kunt er naast zitten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
amenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik kots op de manier waarop hij alles aanhaalt om zieltjes voor zichzelf te winnen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
precies, oprotten met verdonk
iedereen wakker makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef T1andonly het volgende:Waar is dat kloppen op de tafels goed voor
Mijn streamer is langzaam maar klappen op tafel is ongekeer evenredig aan klappen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef T1andonly het volgende:Waar is dat kloppen op de tafels goed voor
fungi?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Nou, onze fundi gaat weer kletsen.
Hij kan er toch bij aanwezig geweest zijn? Dat zou een beetje raar zijn ja, maar dan nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Kutkloon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
OoOh jawel, maar dat was in de BB-topics, waarin ik (begrijpelijkerwijs) een ander account gebruikte ;]
Ow ja. Klinkt heel logisch en betrouwbaar idd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]hoe moeilijk kan dat zijn??
Rita beweerde dat Ayaan een opmerking niet gemaakt had... de winter zat er naast toen ze die opmerking maakte
Negatieve steun? Steun geven is toch positief?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Mijn streamer is langzaam maar klappen op tafel is ongekeer evenredig aan klappen.
Ofwel: negatieve steun geven
of boktorren verjagen...quote:
er is nog niet gescoord...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Slowchat hier, het lijkt wel een voetbalwedstrijd.
Het is wel een bekwaam jurist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Een genot om naar te luisteren, Bas van der Vlies op de kansel....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef teamlead het volgende:
godallemachtig.. ze hebben wel de slaapverwekkenden achter elkaar gezet zeg..
Na ja, geen anti-steun.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Negatieve steun? Steun geven is toch positief?
mwah.. deze voorzet van onze dominee is niet verkeerdquote:
Die is allang blij natuurlijk. Elke vrouw die de politiek uit gaat is meegenomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Ach, het gaat hierover of over Huntelaar. Kies maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Slowchat hier, het lijkt wel een voetbalwedstrijd.
Waarom zou minister Verdonk moeten aftreden. Zij heeft enkel laten zien dat zij niet bang is om een impopulaire beslissing te nemen als dat noodzakelijk en correct is, ook als het om een prominente partijgenote gaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
hij gaat voor 2 exits op 1 avondquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die is allang blij natuurlijk. Elke vrouw die de politiek uit gaat is meegenomen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Ericr het volgende:
Liggen nog wel wat Congolezen in de Congo en Iraniërs onder de zoden die niks meer kunnen zeggen.
lees ff een deeltje of 17 terugquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom zou minister Verdonk moeten aftreden. Zij heeft enkel laten zien dat zij niet bang is om een impopulaire beslissing te nemen als dat noodzakelijk en correct is, ook als het om een prominente partijgenote gaat.
Jawel, tot de oksels opgetrokken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Jor-El het volgende:
Zou die echt zwarte kousen hebben? Ik kan ’t niet zien.
Neuh, het wás wel interessant, hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Simpelweg het volgende:
SGP![]()
![]()
![]()
Als ik het hele "debat" op had genomen en elke avond opzet gaat slapen wel erruggg makkelijkl
in onze tijdzone is hij al geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Die Rouvoet komt toch nog? Dat is een topper.
De hele kamer wil dat ze haar besluit terug draait. En ze heeft geen graad gedraaid in de eerste termijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom zou minister Verdonk moeten aftreden. Zij heeft enkel laten zien dat zij niet bang is om een impopulaire beslissing te nemen als dat noodzakelijk en correct is, ook als het om een prominente partijgenote gaat.
of versneld afdraaien als alternatief voor xtc...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Simpelweg het volgende:
SGP![]()
![]()
![]()
Als ik het hele "debat" op had genomen en elke avond opzet gaat slapen wel erruggg makkelijkl
Ach, ik heb liever bekwame dan tv-genieke politici.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Simpelweg het volgende:
SGP![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die gast met de bril kan goed voorleesverhaaltjes voorlezen.![]()
eenschquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik heb liever bekwame dan tv-genieke politici.
Lijkt me ook, hij heeft wel eerder geïnterpelleerd in 2e termijn.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat ie nog komt voor de 2e termijn.
daar heb ik hem ook al gezoen volgens mij, of was dat interruptie ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat ie nog komt voor de 2e termijn.
Mompel.. "glas"..."plas"... "was"....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef Ericr het volgende:
Ze nemen straks nog een wijntje, gaan slapen en morgen gaan ze weer over tot de orde van de dag.
ah oke, dan was ik daarmewe in de war..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me ook, hij heeft wel eerder geïnterpelleerd in 2e termijn.
Interruptie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar heb ik hem ook al gezoen volgens mij, of was dat interruptie ?
ik iig niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar heb ik hem ook al gezoen volgens mij, of was dat interruptie ?
Ja hoor, aangezien de publiciteitsgeile Fortuyn en van Gogh kapot geschoten zijn, kun je met redelijke zekerheid zeggen dat dat wel kan. Niets te gek wanneer mensen een mening hebben die niet door het politiek-correcte deel wordt gedeeld.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat verklaart waarom hij bevriend was met AHA, die is ook publiciteitsgeil en vindt het ook niet erg om te liegen. Wat dat betreft snap ik niet dat ze het niet met Verdonk kunnen vinden....
Kunnen we ze niet alle drie kapot schieten?
wil je spammen of zo?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik ga niet alles terug lezen, maar heeft iemand al gemaild met magan@tweedekamer.nl?
ik vind alleen
e-mailadres
A.HirsiAli@tweedekamer.nl
Nee, dat zou geen aardige mail worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik ga niet alles terug lezen, maar heeft iemand al gemaild met magan@tweedekamer.nl?
ik vind alleen
e-mailadres
Zij hoeft niet bij te draaien als zij gelijk heeft. Zoals ik al eerder heb geschreven is naar mijn mening niet zozeer de geloofwaardigheid van minister Verdonk in het geding, maar meer de geloofwaardigheid van veel Tweede Kamerleden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De hele kamer wil dat ze haar besluit terug draait. En ze heeft geen graad gedraaid in de eerste termijn
Dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Interruptie.
Volgens mij is CU, SP, Nawijn enLazrak
nog niet geweest. En die laatste zal vast ook niet komen.
Interessant, maar nee, nog niet. Wat let je het nu te proberen? (Wie weet kan dat nog wel.)quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik vind alleen
e-mailadres
hoeft niet : dit soort 'politici' sterft wel zonder hulp..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, aangezien de publiciteitsgeile Fortuyn en van Gogh kapot geschoten zijn, kun je met redelijke zekerheid zeggen dat dat wel kan. Niets te gek wanneer mensen een mening hebben die niet door het politiek-correcte deel wordt gedeeld.
Jajaja. We weten nou wel waar die kogel alweer vandaan kwam.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, aangezien de publiciteitsgeile Fortuyn en van Gogh kapot geschoten zijn, kun je met redelijke zekerheid zeggen dat dat wel kan. Niets te gek wanneer mensen een mening hebben die niet door het politiek-correcte deel wordt gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |