dat is in dit topic wel te merken inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat die met stijgende verbazing zitten te kijken naar 150 man die boter op hun hoofd hebben
zwakte noem je datquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou nou. Van Beek doet verwoede pogingen om Verdonk nu te verdedigen, anderhalf uur geleden kwam er iets heel anders uit zijn mond.
veel liever halsema dan hemquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, Halsema is lekker te beluisteren met haar fijne, zoetgevooisde stemgeluid.
precies want dan richt Rita haar eigen partij op en is hetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Rutte kan wel lachen, maar de VVD kan huilen als zij voor Rutte als lijsttrekker kiest. De VVD gooit haar eigen glazen in als de VVD niet voor mevrouw Verdonk kiest als lijsttrekker.
even vergaderd met zijn 'vriendjes' van de VVD he..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou nou. Van Beek doet verwoede pogingen om Verdonk nu te verdedigen, anderhalf uur geleden kwam er iets heel anders uit zijn mond.
Nee, ik heb geen idee wat hij nou wil.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kom niet helemaal wijs uit de woorden van Van Beek, ben ik de enige hier?
Your mother sucks cocks in hell!quote:
Hij kan m'n aandacht niet vasthouden, en z'n eigen aandacht volgens mij ook niet echt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben al 3 keer zelf gaan poepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, Halsema is lekker te beluisteren met haar fijne, zoetgevooisde stemgeluid.
quote:
nee je bent niet de enige... Godver de godver, ze proberen het alweer met de mantel der liefde te bedekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
zelf al komt ie er niet, ik vermaak me kostelijk...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:36 schreef haagse_elfje het volgende:
ik zou het matig vinden als er geen motie van wantrouwen komt
Hahahah, dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
Korte samenvatting van zijn geblaat
quote:
mij god, wat een engerd.quote:
Kijk, ik begreep al weinig van die motie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef teamlead het volgende:
wat een flutmotie trouwens
kijk er nog eens naar.. da's de kern.. verder dus helemaal niks..
De gelederen sluiten, noemt men dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou nou. Van Beek doet verwoede pogingen om Verdonk nu te verdedigen, anderhalf uur geleden kwam er iets heel anders uit zijn mond.![]()
VVD knuffelpartijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:39 schreef rashudo het volgende:
Het is een motie van "Verdonk wil je alsjeblieft er nog een keertje goed naar kijken alsjeblieft?"
dat is het enige wat dit oplevert... de kloof tussen politiek en het volk wordt alsmaar groter... die mensen hebben totaal geen feeling met wat de bevolking van dit soort zaken vindtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef Ericr het volgende:
Wat een draaikonten, ik stem voortaan blanco.
147, Nawijn is aangehouden vanwege snelheidsovertredingenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Ole het volgende:
148.. Lamzak komt nooit
Het klinkt ook totaal niet overtuigend wat hij allemaal zegt, alsof hij het alleen maar zegt om het hachje van de VVD te redden.quote:
Lamzak en Nawijn is volgens mij een en dezelfde persoonquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
147, Nawijn is aangehouden vanwege snelheidsovertredingen![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
147, Nawijn is aangehouden vanwege snelheidsovertredingen![]()
Zo is dat!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef Ericr het volgende:
Wat een draaikonten, ik stem voortaan blanco.
zou ze zó dom zijn ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef Ericr het volgende:
Als Verdonk nou niet instemt met die motie?
zou hij de tussenstand gekregen hebben van de lijsttrekkersverkiezing ofzo?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het klinkt ook totaal niet overtuigend wat hij allemaal zegt, alsof hij het alleen maar zegt om het hachje van de VVD te redden.
Verdonck wordt net gered door de motie. Ff opletten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Magan weg, Verdonk ook waarschijnlijk, wat wil een mens nog meer, ik denk dat ik morgen maar vrij neem om het te vieren.²
Maar als er één lid van de ministersploeg gaat, zal het hek toch wel van de dam gaan? Genoeg anderen die al heel wat op hun kerfstok hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef Falco het volgende:
Minpunten voor de VVD hier. Ze zouden echt een klapper maken als ze die motie van wantrouwen zouden indienen.
Die mening ben jij toegedaan. Naar mijn mening houden haar beweringen juist stand.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat weet die klapkut zelf ook niet.. Haar beweringen worden door juristen zonder enige vorm van moeite onder haar stoel weggezaagd.
van v/d laan snap ik het nog wel (coalitie enzo) maar femke is idd niet logischquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Halsema en v/d Laan een uur geleden nog zo fel tegen Verdonk waren, waarom ondertekenen ze dan nu wel een motie die Verdonk flink wat ademruimte geeft?
Die motie scheelt de VVD een hoop stemmen en maakt Verdonk niet minder populair, plus dat ze nu nog steeds stevig in het zadel zit.
of de verkiezingscampagne van Ritaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het klinkt ook totaal niet overtuigend wat hij allemaal zegt, alsof hij het alleen maar zegt om het hachje van de VVD te redden.
Lamzak is Lazrak neem ik aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lamzak en Nawijn is volgens mij een en dezelfde persoon![]()
Idd...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:42 schreef Omkron het volgende:
Het gaat niet goed met Verdonk.. serieus.. ik maak me zorgen..
Nou niet helemaal..... deze beschadiging voor Verdonk is wel blijvend. En doet haar verdere politieke carriere niet veel goeds. De vraag is alleen of ze wel genoeg steun heeft gehad van de VVD. En over dat laatste twijfel ik een beetje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef HiZ het volgende:
tja, met deze motie is al het vuurwerk wel met een blindganger beëindigd he.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:42 schreef Thundertje het volgende:
Een blinde griffier?
Ja!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:42 schreef Thundertje het volgende:
Een blinde griffier?
Recht door zee toch? Als ze alles nog een keer moet gaan beoordelen en dat ook doet is dat een zwaktebod.quote:
Omdat bij een kabinetsval en nieuwe verkiezingen D66 uhm..... twee zeteltjes overhoudt?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Halsema en v/d Laan een uur geleden nog zo fel tegen Verdonk waren, waarom ondertekenen ze dan nu wel een motie die Verdonk flink wat ademruimte geeft?
Die motie scheelt de VVD een hoop stemmen en maakt Verdonk niet minder populair, plus dat ze nu nog steeds stevig in het zadel zit.
verdomd.. 145 aanwezigen dusquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Zou Marijnissen ook nog aan het woord komen
die is lekker aan het bloggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Volgens mij stond ie op het punt bijna zijn linkerzak te gebruiken, maar daar kwam ie net op tijd op terugquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:39 schreef OldJeller het volgende:
En kan iemand zijn rechter broekzak dichtnaaien of er een stuk stront in stoppen?![]()
Ik weet niet of die er wel is, De Wit voert het woord voor de SPquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dat is een big en die heet Hilbrand...quote:
Ook wel bekend als Vulzak iddquote:
Jep, Wijsglas is ook tweede kamer lidquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:44 schreef ChillyWilly het volgende:
144 Halsema en Wijsglas doen een nummertje op het toilet..
of hoort wijsglas niet bij die 149?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |