dat is in dit topic wel te merken inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik denk dat die met stijgende verbazing zitten te kijken naar 150 man die boter op hun hoofd hebben
zwakte noem je datquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou nou. Van Beek doet verwoede pogingen om Verdonk nu te verdedigen, anderhalf uur geleden kwam er iets heel anders uit zijn mond.
veel liever halsema dan hemquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, Halsema is lekker te beluisteren met haar fijne, zoetgevooisde stemgeluid.
precies want dan richt Rita haar eigen partij op en is hetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Rutte kan wel lachen, maar de VVD kan huilen als zij voor Rutte als lijsttrekker kiest. De VVD gooit haar eigen glazen in als de VVD niet voor mevrouw Verdonk kiest als lijsttrekker.
even vergaderd met zijn 'vriendjes' van de VVD he..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou nou. Van Beek doet verwoede pogingen om Verdonk nu te verdedigen, anderhalf uur geleden kwam er iets heel anders uit zijn mond.
Nee, ik heb geen idee wat hij nou wil.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kom niet helemaal wijs uit de woorden van Van Beek, ben ik de enige hier?
Your mother sucks cocks in hell!quote:
Hij kan m'n aandacht niet vasthouden, en z'n eigen aandacht volgens mij ook niet echt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben al 3 keer zelf gaan poepen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, Halsema is lekker te beluisteren met haar fijne, zoetgevooisde stemgeluid.
quote:
nee je bent niet de enige... Godver de godver, ze proberen het alweer met de mantel der liefde te bedekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |