Zelfde ruimte, telefoon op speaker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand volgens jou nou getuige zijn van een telefoongesprek?!?!
OoOh jawel, maar dat was in de BB-topics, waarin ik (begrijpelijkerwijs) een ander account gebruikte ;]quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stream nietEn overigens ken ik jou niet.
je kunt er naast zitten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
amenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik kots op de manier waarop hij alles aanhaalt om zieltjes voor zichzelf te winnen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
precies, oprotten met verdonk
iedereen wakker makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef T1andonly het volgende:Waar is dat kloppen op de tafels goed voor
Mijn streamer is langzaam maar klappen op tafel is ongekeer evenredig aan klappen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef T1andonly het volgende:Waar is dat kloppen op de tafels goed voor
fungi?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Nou, onze fundi gaat weer kletsen.
Hij kan er toch bij aanwezig geweest zijn? Dat zou een beetje raar zijn ja, maar dan nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Kutkloon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
OoOh jawel, maar dat was in de BB-topics, waarin ik (begrijpelijkerwijs) een ander account gebruikte ;]
Ow ja. Klinkt heel logisch en betrouwbaar idd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]hoe moeilijk kan dat zijn??
Rita beweerde dat Ayaan een opmerking niet gemaakt had... de winter zat er naast toen ze die opmerking maakte
Negatieve steun? Steun geven is toch positief?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Mijn streamer is langzaam maar klappen op tafel is ongekeer evenredig aan klappen.
Ofwel: negatieve steun geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |