Die was getuige bij telefoongesprek tussen Rita en Hirsi. Waarin Hirsi zei dat ze gelogen had (3 weken geleden)quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Aahaha, Wouter Bos in Beeld - "Werken bij Chanel vervalt"
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan overweegt ze opnieuw en zegt opnieuw dat ze geen andere keuze heeft..
Ik stream nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Goh, jij post ook bij alles wat er te streamen valt![]()
oke dank je !quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Die was getuige bij telefoongesprek tussen Rita en Hirsi. Waarin Hirsi zei dat ze gelogen had (3 weken geleden)
Lol, ga je Bos nu aanvallen op iets wat Leon de Winter vertelde?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Getuige bij een telefoongesprek, ja hoor
Bos
stream jij niet meer?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stream nietEn overigens ken ik jou niet.
Vind je het heel erg als ik Leon de Winter niet zo serieus neem, die man is zo publiciteitsgeil dat ie alles doet om aandacht te trekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stukje uit Nova tijdens de schorsing, waarbij Leon de Winter vertelde dat hij getuige was van het telefoongesprek tussen Ayaan en Rita.. en dat Rita dus net daarvoor in de kamer glashard gelogen had
Ja en? blijft een VVDer toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stukje uit Nova tijdens de schorsing, waarbij Leon de Winter vertelde dat hij getuige was van het telefoongesprek tussen Ayaan en Rita.. en dat Rita dus net daarvoor in de kamer glashard gelogen had
dat zei ik ook al..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Rudy-F1 het volgende:
Getuige van het telefoongesprek. Ben ik de enige die dat een beetje raar vindt?!
ja ja nu weten we het wel.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat iemand Bos eens pootje licht... smerige populist is het
onderbouwing?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd dat iemand Bos eens pootje licht... smerige populist is het
euh..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Rudy-F1 het volgende:
Getuige van het telefoongesprek. Ben ik de enige die dat een beetje raar vindt?!
Verdonk treedt niet af.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
verdonk zal zelf aftreden
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
Lijkt me verstandig als ze dat doet. Had ze al veel eerder moeten doen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
heeel scherp opgemerkt...
ik vraag me nog steeds af waar hij nu precies heen wil. Hij neemt me teveel omwegen naar de hamvraag...
Juist daarom haalt Bos hem dus aan.... nog een "afvallige" vvd-er komt Wouter niet slecht uit nuquote:
Die is er volgens mij helaas niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Ik wil Jan Marijnissen horen.
Hoe kan iemand volgens jou nou getuige zijn van een telefoongesprek?!?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh..
oke
1e termijn:
Rita zegt "ik heb dat niet gezegd"
schorsing: getuige zegt: "welles"
nu minder vreemd?
gaat hij zingen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Ach, best wel want dat was één van de eerste rechtse-conservatieven die tegen ali aan schurkte.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Leon de Winter... betrouwbare bron ook![]()
De Wit voert vandaag het woord voor SP, dacht ikquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Rita Verdonk wel dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
Leon de Winter... betrouwbare bron ook![]()
er gebeurd niets...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Die is er volgens mij helaas niet.
Nee, ik kots op de manier waarop hij alles aanhaalt om zieltjes voor zichzelf te winnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Lol, ga je Bos nu aanvallen op iets wat Leon de Winter vertelde?
Ik ook.. maar ik heb hem vandaag niet gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef venomsnake het volgende:
Dat verklaart waarom hij bevriend was met AHA, die is ook publiciteitsgeil en vindt het ook niet erg om te liegen. Wat dat betreft snap ik niet dat ze het niet met Verdonk kunnen vinden....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik Leon de Winter niet zo serieus neem, die man is zo publiciteitsgeil dat ie alles doet om aandacht te trekken
precies, oprotten met verdonkquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat nou terecht, Bos? Ze liegt, niks geen medelijden!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand volgens jou nou getuige zijn van een telefoongesprek?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |