onderdeel van het beveiligingsplanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb soms het idee dat Wilders een pruik op zijn kop heeft!
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Rita zit er morgen nog gelukkig jammer genoeg... daar gaan we maar van uit
Zij heeft de Tweede Kamer juist wel uivoerig en snel ingelicht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Als ze het heroverweegt blijkt ze voor de zoveelste keer niet rechtlijnig te zijn en heeft ze de kamer niet juist ingelicht... Dat lijkt me ook geen houdbare situatie.
dan mag hij die wel eens vastplakken..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb soms het idee dat Wilders een pruik op zijn kop heeft!
Voor de kamer zal dat niet uitmaken, lijkt me, die hebben gewoon wat ze willen. Voor het publiek ook niet echt, want die hebben hiervoor nog niet echt het gevoel gehad dat ze niet rechtlijnig was. D'r uitverkiezing als fractievoorzitter kan ze dan weer wel vergeten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:52 schreef gelly het volgende:
Als ze het heroverweegt blijkt ze voor de zoveelste keer niet rechtlijnig te zijn en heeft ze de kamer niet juist ingelicht... Dat lijkt me ook geen houdbare situatie.
Ze heeft gezegd dat er geen andere keuze was, als ze de motie aanneemt is die er kennelijk toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zij heeft de Tweede Kamer juist wel uivoerig en snel ingelicht.
nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Puinhoop. Dus PvdA zal de motie hoogstwaarschijnlijk niet ondertekenen.
Dus kan ze de motie niet aannemen. Patstelling.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat er geen andere keuze was, als ze de motie aanneemt is die er kennelijk toch.
Ligt eraan met welke wind hij meewaaitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef rashudo het volgende:
Wie neemt Wouter Bos serieus?
dan overweegt ze opnieuw en zegt opnieuw dat ze geen andere keuze heeft.. iedereen blijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat er geen andere keuze was, als ze de motie aanneemt is die er kennelijk toch.
Woutertje is zijn traditionele achterban kwijtgeraakt...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef teamlead het volgende:
woutertjewoutertje wiebewiebewoeb....
FV?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is of Verdonk de motie wil uitvoeren.Ja - is een persoonlijke knieval (en einde FV). Nee - is een politieke rampkoers.
Die heeft niks te verliezen..... al klapt alles als een zeepbel kapot ..dan komt hij er nog sterker uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef Omkron het volgende:
Bos is hard!
Goh, jij post ook bij alles wat er te streamen valtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke wind hij meewaait![]()
stukje uit Nova tijdens de schorsing, waarbij Leon de Winter vertelde dat hij getuige was van het telefoongesprek tussen Ayaan en Rita.. en dat Rita dus net daarvoor in de kamer glashard gelogen hadquote:
I hab es nicht gewüsst...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan overweegt ze opnieuw en zegt opnieuw dat ze geen andere keuze heeft.. iedereen blij
Volgende keer wel alles volgen hequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:56 schreef Noorman het volgende:
Ja joh, De Winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |