Ze is haar somalische paspoort kwijt geraakt (omdat ze 'leek het' een nederlands paspoort had. Nu ze die niet blijkt te hebben, heeft ze geen paspoortquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zou ze statenloos worden? Dat snap ik nog steeds niet.
Somalië trekt het staatsburgerschap in bij naturalisatie in een ander land... als je die dan ook nog kwijt raakt heb je dus geen staatsburgerschap meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zou ze statenloos worden? Dat snap ik nog steeds niet.
Ze is niet voor niets directeur van een gevangenis geweest!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef rashudo het volgende:
Die vrouw van D66 zou wel passen op een school. Rita! Ga zitten! Ik stuur je eruit! Ga maar een rode kaart halen bij de conrector!
verdonk lult dus uit haar nek, en dus is Ayaan statenloosquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:45 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad Verhagen, het klopt niet. Je bent geen Nederlandse als je het Nederlanderschap nooit geacht te hebben verkregen.
Verdomme ik ga net zo lullen als die knaken in de kamer.
Yep. Maar de vraag is of ze die kant wel op willen gaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef Ringo het volgende:
D66 heeft een grote troef in handen nu.
ik vind het meer een typje: "ik wil het, ik wil het, ik wil het"quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is niet voor niets directeur van een gevangenis geweest!
-edit dat is Rita-
dat wordt een "ja" en over een paar maanden lult hier niemand meer overquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
De vraag is of Verdonk de motie wil uitvoeren.Ja - is een persoonlijke knieval (en einde FV). Nee - is een politieke rampkoers.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Ericr het volgende:
Statenloos kan ze weer een boek en een film maken :
http://www.imdb.com/title/tt0362227/
Wat wil een mens nog meer? Voor mij in elk geval niet de terugkkeer naar de oude hypocriete 'politieke correctheid'. Geloof wel dat veel politici graag terug willen naar deze 'goede oude tijd'. Hirsi Ali's vertrek is een verlies voor Nederland en mocht Verdonk verliezen dan is dat ook een verlies voor Nederland. Twee prominente realistische politici die geen blad voor hun mond nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Magan weg, Verdonk ook waarschijnlijk, wat wil een mens nog meer, ik denk dat ik morgen maar vrij neem om het te vieren.²
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:48 schreef rashudo het volgende:
Die vrouw van D66 zou wel passen op een school. Rita! Ga zitten! Ik stuur je eruit! Ga maar een rode kaart halen bij de conrector!
2de nog maarquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Nyrem het volgende:
De 5e symphonie van Wilders
Hirsi Magan is volgens mij het staatsburgerschap niet ontnomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Somalie ontneemt het staatsburgerschap als je in een ander land een nieuwe nationaliteit krijgt. Die gaan echt niet nu op eens Ayaan het ontnemen staatsburgerschap teruggeven.
what else is new?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wordt een "ja" en over een paar maanden lult hier niemand meer over
Als ze het heroverweegt blijkt ze voor de zoveelste keer niet rechtlijnig te zijn en heeft ze de kamer niet juist ingelicht... Dat lijkt me ook geen houdbare situatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Kort samengevat: Verdonk moet de positie van Ayaan heroverwegen, maar ze mag gewoon blijven zitten![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef Ericr het volgende:
En die kerel in Toronto wil haar ook niet meer, die heeft een nieuwe vrouw.
nou.. dat Rita niet wist dat het Hirsi Magan was ipv Hirsi Ali wil nog niet zeggen dat de rest van de wereld dat nog niet doorhadquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hirsi Magan is volgens mij het staatsburgerschap niet ontnomen.
ik las Rouwstoetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef T1andonly het volgende:
Komt Rouwvoet dalijk nog?
ze mag nu als chinees loempias verkopen op de Albert Cuypquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die Somaliers slapen ook niet denk ik. Zo'n warlord kijkt ook wel eens naar CNN.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:50 schreef Ericr het volgende:
Mozart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |