Zelfde ruimte, telefoon op speaker?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand volgens jou nou getuige zijn van een telefoongesprek?!?!
OoOh jawel, maar dat was in de BB-topics, waarin ik (begrijpelijkerwijs) een ander account gebruikte ;]quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stream nietEn overigens ken ik jou niet.
je kunt er naast zitten?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
amenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik kots op de manier waarop hij alles aanhaalt om zieltjes voor zichzelf te winnen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
precies, oprotten met verdonk
iedereen wakker makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef T1andonly het volgende:Waar is dat kloppen op de tafels goed voor
Mijn streamer is langzaam maar klappen op tafel is ongekeer evenredig aan klappen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef T1andonly het volgende:Waar is dat kloppen op de tafels goed voor
fungi?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Nou, onze fundi gaat weer kletsen.
Hij kan er toch bij aanwezig geweest zijn? Dat zou een beetje raar zijn ja, maar dan nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:59 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Kutkloon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
OoOh jawel, maar dat was in de BB-topics, waarin ik (begrijpelijkerwijs) een ander account gebruikte ;]
Ow ja. Klinkt heel logisch en betrouwbaar idd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef teamlead het volgende:
[..]hoe moeilijk kan dat zijn??
Rita beweerde dat Ayaan een opmerking niet gemaakt had... de winter zat er naast toen ze die opmerking maakte
Negatieve steun? Steun geven is toch positief?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Mijn streamer is langzaam maar klappen op tafel is ongekeer evenredig aan klappen.
Ofwel: negatieve steun geven
of boktorren verjagen...quote:
er is nog niet gescoord...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Slowchat hier, het lijkt wel een voetbalwedstrijd.
Het is wel een bekwaam jurist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Een genot om naar te luisteren, Bas van der Vlies op de kansel....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef teamlead het volgende:
godallemachtig.. ze hebben wel de slaapverwekkenden achter elkaar gezet zeg..
Na ja, geen anti-steun.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Negatieve steun? Steun geven is toch positief?
mwah.. deze voorzet van onze dominee is niet verkeerdquote:
Die is allang blij natuurlijk. Elke vrouw die de politiek uit gaat is meegenomen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:01 schreef Mtijn het volgende:
Ach, het gaat hierover of over Huntelaar. Kies maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Slowchat hier, het lijkt wel een voetbalwedstrijd.
Waarom zou minister Verdonk moeten aftreden. Zij heeft enkel laten zien dat zij niet bang is om een impopulaire beslissing te nemen als dat noodzakelijk en correct is, ook als het om een prominente partijgenote gaat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:58 schreef the_disheaver het volgende:
verdonk zal zelf aftreden
Geen kabinetscrisis
En wat denk jij?
hij gaat voor 2 exits op 1 avondquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die is allang blij natuurlijk. Elke vrouw die de politiek uit gaat is meegenomen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:00 schreef Ericr het volgende:
Liggen nog wel wat Congolezen in de Congo en Iraniërs onder de zoden die niks meer kunnen zeggen.
lees ff een deeltje of 17 terugquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waarom zou minister Verdonk moeten aftreden. Zij heeft enkel laten zien dat zij niet bang is om een impopulaire beslissing te nemen als dat noodzakelijk en correct is, ook als het om een prominente partijgenote gaat.
Jawel, tot de oksels opgetrokken!quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Jor-El het volgende:
Zou die echt zwarte kousen hebben? Ik kan ’t niet zien.
Neuh, het wás wel interessant, hoor.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Simpelweg het volgende:
SGP![]()
![]()
![]()
Als ik het hele "debat" op had genomen en elke avond opzet gaat slapen wel erruggg makkelijkl
in onze tijdzone is hij al geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Die Rouvoet komt toch nog? Dat is een topper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |