Je moet ze een e-mail bom sturen. Vindt ze leuk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
goedenavond allemaal,
ik ga niet alles terug lezen, maar heeft iemand al gemaild met magan@tweedekamer.nl?
ik vind alleen
e-mailadres
A.HirsiAli@tweedekamer.nl
dergelijke geintjes opper je maar ergens anders. Niet hierquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef Jor-El het volgende:
[..]
Je moet ze een e-mail bom sturen. Vindt ze leuk.![]()
Ik vind het altijd al knap dat ze toch weer de weg naar Tweede Kamer hebben weten te vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef rashudo het volgende:
Het is toch al heel knap dat LPF snapt om wie het gaat.. laten we niet nog meer van ze verwachten.
nee, die zit nog te bouten omdat er net een LPF kamerlid aan het woord is geweest..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef du_ke het volgende:
Is Verdonk al pleite?
ze vinden de uitgang gewoon nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik vind het altijd al knap dat ze toch weer de weg naar Tweede Kamer hebben weten te vinden.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
De onbetrouwbare Magan, bekend als Hirsi “Pinoccio” Ali²
Geeft niet. De rest van Nederland is Van As zat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef Ericr het volgende:
Van As is die van Beek echt zat.
quote:
Totaal geen gevoel voor humor. Weet je wel wat een e-mail bom is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
dergelijke geintjes opper je maar ergens anders. Niet hier
ja dat kan lastig zijn..quote:
die studio is echt niet in Hilversum hoor..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
rofl. Nawijn in Hilversum. Die is lekker serieus met zijn baan bezig dan.
die zit in de kroeg ..quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef Pistol_Pete het volgende:
Nawijn gaat het nog wel halen als het zo door gaat
Zat hij met zijn vette kont nog klem in de stoel?quote:
Vond je het uberhaupt grappig?quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:15 schreef Jor-El het volgende:
[..]
Totaal geen gevoel voor humor. Weet je wel wat een e-mail bom is?
Waarom zegt Weisglas dat dan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
die studio is echt niet in Hilversum hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |