Misschien wel als je in een situatie zit waar je 24 uur per dag bewaakt moet worden he. Dan lijkt het me zelfs niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Nou, toch sterker dan je denkt, lijkt me. Het is misschien lastig te bewijzen dat Verdonk mailde met Hirsi Ali en al helemaal of ze daarbij het mailadres bewust gelezen heeft, maar fantasienamen worden natuurlijk niet gebruikt
Absoluutquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef teamlead het volgende:
Als iemand nu een beetje doorduwt, knakt ze
idd alsof elk moment alles "eruit" kan komen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef doka het volgende:
Ze klinkt emotioneel
Hehequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef Omkron het volgende:
Ze klinkt erg beduusd.. ze gaat inbinden, en blijft.. en ik ga straks mijn oogbollen opeten.![]()
wantquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Misschien wel als je in een situatie zit waar je 24 uur per dag bewaakt moet worden he. Dan lijkt het me zelfs niet meer dan logisch.
Zolang blijft ik denk niet kijken. De kwestie is voor mij duidelijk: minister Verdonk heeft een impopulaire maar correcte beslissing genomen. Zij is voor mij als overwinnaar uit het debat gekomen. Als de VVD mevrouw Verdonk hierom afvalt zal dat naar mijn verwachting schadelijk zijn voor de VVD en de VVD stemmen kosten.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:28 schreef the_disheaver het volgende:
Het kabinet mag de vragen beantwoorden (verdonk en donner). Zal 30 minuten duren. En vervolgens de stemming. Zal ertussen wel een schorsing zijn, gezien de klein aantal moties zal die niet lang zijn. Gok 01.30 afgelopen
Ze heeft de zelfde kledingadviseuse als mevrouw Nijs...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef rashudo het volgende:
Waarom heeft ze zo'n vrolijk jasje aan?
"Ja, en de hond is dood, en m'n man is ziek, en de melk is zuur"quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
idd alsof elk moment alles "eruit" kan komen...
dit wordt een elske-ter-veld-momentquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
idd alsof elk moment alles "eruit" kan komen...
Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ze heeft de zelfde kledingadviseuse als mevrouw Nijs...
ze kunnen haar ook geen pijn doen over de telefoon maar iets zegt me dat ze niet gewoon in het telefoonboek staat hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
wantde moslimterroristen kunnen haar pijn doen via mail
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef gelly het volgende:
Oeh, Verdonk gaat niet mee in de motie !
Ik heb niet alles gevolgd vanavond. en gelukkig maar...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat de hele kamer vond dat je om zoiets Hirsi Ali niet haar paspoort moet ontnemenZoals vanavond ook wel gebleken is toch?
Nee joh dat waren oprechte emoties.quote:
in dat geval zal ze moeten vertrekken...quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef gelly het volgende:
Oeh, Verdonk gaat niet mee in de motie !
Ik wacht nog op een mooi shot van Kay van der Linde opeengevouwen soufllerend vanuit het spreekgestoelte.quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Ze praat pl;ots met zachte stem zo van : Ik ben ook maar een gevoelig mens en dienbaar en nederig.
Dat zou een goeie zet zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef NanKing het volgende:
Gaat ze nou huilen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:50 schreef zakjapannertje het volgende:
beste Submission ooit
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
"Ja, en de hond is dood, en m'n man is ziek, en de melk is zuur"
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:50 schreef zakjapannertje het volgende:
beste Submission ooit
Inderdaad. Femkequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfffffffffffffffffffffffffff, Femke, wat een zeurdoos ben je.
En dan ook nog om vertrouwen zeiken.
Ga liever mailtjes zoeken, doos!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga zo lekker dromen over een triootje met Femke en Rita.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |