quote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Sjoewe,
afgezien van een domme opmerking ontgaat je logica me compleet.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Paladijn het volgende:waar is die rebelse spirit gebleven Alexxx?
Het is maar waar je je ego mee moet strelenquote:
quote:
t ontwerp kon niet slechter, dus verneuken kan je m ook nietquote:Op zondag 14 mei 2006 23:27 schreef Virus.NL het volgende:
Horror
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moet binnenkort wat meer vulling voor komen, maar dat lukt wel met viva italia op komst en de plaatjes die virus spammedquote:
Mij de saus aangeven en kijken hoe ik een frikandel naar binnenschuif 14.gifquote:
Jouw foto staat op een pagina vol met internetgriezelsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Sjoewe,
afgezien van een domme opmerking ontgaat je logica me compleet.
Wat hij zegtquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mij de saus aangeven en kijken hoe ik een frikandel naar binnenschuif 14.gif
[afbeelding]
je wilt tuningedrochten op die site?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er moet binnenkort wat meer vulling voor komen, maar dat lukt wel met viva italia op komst en de plaatjes die virus spammed
Kijk eens in de title tag van de sitequote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jouw foto staat op een pagina vol met internetgriezels
[afbeelding]
http://www.silverraven.com/AGD/agdgallery.htmquote:Op zondag 14 mei 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Uw zoekbewerking - internetgriezel - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Er staan volgens mij zelfs een paar van jou tussen (van voor je watermerk-tijd)quote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja dus
Als je foto's van me wilt gebruiken geef je maar een gil he?
Die focus op pagina 34 is van een collega van me..quote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er moet binnenkort wat meer vulling voor komen, maar dat lukt wel met viva italia op komst en de plaatjes die virus spammed
ik ben bekend met de site dellenbakkertje van mequote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.silverraven.com/AGD/agdgallery.htm
[afbeelding]
Dief! Dief!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er staan volgens mij zelfs een paar van jou tussen (van voor je watermerk-tijd)
En zelfs String-Emil heeft er een gastoptreden
Volgens mij staat die er al tussenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Die focus op pagina 34 is van een collega van me..
http://tuning.nhlrebel.com/showpage.php?pagenumber=34
[afbeelding]
We kopieren ze een-op-een. Dus als er een (C) inzit, al dan niet in watermerk, zit ie er nog steeds inquote:
die foto had ik met mn telefoon gemaakt.quote:
Kan kloppen.. we vullen de site met foto's die we zelf maken of tegenkomen op random forumsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en op pagina 12 en 13 een heleboel plaatjes die ik op fok heb gepost maar dieik niet zelf heb gemaakt
Is goed Alexxxquote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar volgende keer voor de tijd even vragen he?
whehehe, er zijn wel meer Bronto Niva's geleverd hoorquote:
goedzoquote:Op zondag 14 mei 2006 23:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is goed Alexxx
Kan zijn dat Keizer ze hier ook wegplukt, dus zal't ook wel even tegen hem zeggen
Maaruhm, wordt buzzybee/alexmiedema.com niet gespiderd door google? Daar halen wel nl. ook een lading aan foto's vandaanquote:
ja toch welquote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maaruhm, wordt buzzybee/alexmiedema.com niet gespiderd door google? Daar halen wel nl. ook een lading aan foto's vandaanEn ongetwijfeld zijn wij niet de enigen daarin...
Anders is het een beetje een hopeloze zaak inderdaadquote:Op maandag 15 mei 2006 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
ja toch welDaarom tegenwoordig alles met copyright
en ik kan met alexmiedema.com gewoon sites niet toestaan mijn foto's te deeplinken, als ik dat wil
ik heb ook al eens op dat schot geparkeert, is van het politie bureau daar rechts van. Krappe shitquote:Op maandag 15 mei 2006 08:55 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Mooi wakker worden zo met Amsterdam erbij
[afbeelding]
Kleinere auto nemenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb ook al eens op dat schot geparkeert, is van het politie bureau daar rechts van. Krappe shit![]()
was met chauffeuren, je mag daar niet parkeren als je niet van de politie bentquote:Op maandag 15 mei 2006 10:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kleinere auto nemenParkeren in de binnensteden met hun krappe straatjes is overal vervelend
Wel mooie lokatie trouwens.
hihihiquote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gmail werkt hier wel eh?![]()
En op de pc's niet
![]()
Ik vind hem niet grappigquote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Beer verslindt aapje voor ogen publiek safaripark"Mama, wat doet die beer nou?"
Tijd om weer blond in je haar te smeren dan 14gifquote:Op maandag 15 mei 2006 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem niet grappig
Ook niet triest
Ik heb geen mening erover
Dit staat beterquote:Op maandag 15 mei 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijd om weer blond in je haar te smeren dan 14gif
[afbeelding]
ja ik ben maar even top gear gaan kijken hoorquote:
Zat je weer te MSN'en?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik ben maar even top gear gaan kijken hoor
Ik heb gisteren niet helemaal goed op zitten letten
[afbeelding]
o.a.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zat je weer te MSN'en?![]()
[afbeelding]
Ik ook, daarom gaat de lap ook uit tijdens TGquote:Op maandag 15 mei 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
o.a.
En ik kan echt slecht letten op meerdere dingen tegelijk
[afbeelding]
Ja dat doe ik ook meestalquote:Op maandag 15 mei 2006 12:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, daarom gaat de lap ook uit tijdens TG
[afbeelding]
Qtyquote:Op maandag 15 mei 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
hUnKiiii
over anderhalf uur moet je weg
Zit het er allemaal in?
[afbeelding]
Whehe, die klinkt leuk om even te submitten, als dat niet al is gebeurdquote:Op maandag 15 mei 2006 11:56 schreef Paladijn het volgende:
Beer verslindt aapje voor ogen publiek safaripark"Mama, wat doet die beer nou?"
delletje?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Qty
Ja hoor en daarna gezellig eten met m'n chickmattie 14.gif
[afbeelding]
je bent het allebei mallerdquote:Op maandag 15 mei 2006 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Qty
Ja hoor en daarna gezellig eten met m'n chickmattie 14.gif
[afbeelding]
Tis geen del, ze is heel leukquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Beer eet aapje op in de Beekse Bergen
Anders zetten ze er op de frontpage even foto's bij![]()
ik VROEG hetquote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis geen del, ze is heel leuk, en heel bezet ook helaas
[afbeelding]
Frikadellen misschienquote:Op maandag 15 mei 2006 13:17 schreef Hugster het volgende:
Ik zie sjoewe niet aan voor iemand met dellen in zijn vriendenkring
Maar ik kan het fout hebben...
[afbeelding]
Ik eet mijn vrienden niet opquote:Op maandag 15 mei 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Frikadellen misschien
[afbeelding]
Waarom niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eet mijn vrienden niet op
[afbeelding]
niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik eet mijn vrienden niet op
[afbeelding]
Hij denkt dat hij geen vrouwen kan versieren als z'n adem naar sperma stinktquote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Aaaaah wil hij julie frikandel niet meer in zn mond nemen?
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij geen vrouwen kan versieren als z'n adem naar sperma stinkt
En ik heb niet genoeg overredingskracht om hem van die rare gedachte af te helpen
[afbeelding]
Mja, ik denk dat dat alleen gaat als ik jouw bek gewoon eens ff flink volblaf en dat jij daarna een stuk of "x" vrouwen gaat versieren.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe krijgen we dat zelfvertrouwen nou eens omhoog?
[afbeelding]
Plannetje hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat dat alleen gaat als ik jouw bek gewoon eens ff flink volblaf en dat jij daarna een stuk of "x" vrouwen gaat versieren.
[afbeelding]
NSFWquote:Op maandag 15 mei 2006 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Aaaaah wil hij julie frikandel niet meer in zn mond nemen?
Heerlijke shit, zo'n mikpuntquote:Op maandag 15 mei 2006 13:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Plannetje hoor
Dan wissel ik wel even mijn zwarte tongpiercing om voor deze die dag
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat de laatste speculatie over de identiteit vcan Stiggie?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
tering heyStig rijd 1.44.4 en Ellen McArthur 1.46
![]()
Wat een wijf2 seconde van iemand die daar al duizende rondjes heeft gereden en professioneel toeringcar coureur is
![]()
![]()
No freakin' ideaquote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Sjoewe het volgende:
hee maar Vinkiii, welke dag pakken we nou voor de biermeet?
Zeilster ehquote:Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef Hugster het volgende:
tering heyStig rijd 1.44.4 en Ellen McArthur 1.46
![]()
Wat een wijf2 seconde van iemand die daar al duizenden rondjes heeft gereden en professioneel toeringcar coureur is
![]()
![]()
Toppiequote:Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No freakin' idea
Samstag?
[afbeelding]
Mijn kat maakt me iedere dag wakkerquote:Op maandag 15 mei 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die gast aait hem
Mijn kat heeft ook zo'n tic.
Ik schop hem dan altijd mijn kamer uit, maar dat kan jij nietquote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kat maakt me iedere dag wakkerMaar vanochtend stond ze erbij op mn borst te mauwen, ik schrok me de tiefus
Om 5:30 had ik er echt geen trek in, dus ik smijt d'r door de kamer, en ze bleef maar terug komen
[afbeelding]
Ik riep d'r nog na toen ze door de lucht vloog, als je nou nog terugkomt breng ik je naar het asielquote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik schop hem dan altijd mijn kamer uit, maar dat kan jij niet
Orealo haat me in het diepst van zn hartquote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toppie
En de Fok! opperhuilie heeft weer eens wat bedacht
All-round moderator! (+ open solicitatie!)
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik riep d'r nog na toen ze door de lucht vloog, als je nou nog terugkomt breng ik je naar het asielAlsof die kat het begrijpt O/-
Maar meestal doe ik d'r gewoon naar buiten, maar dat is een paar uur later als ik wakker genoeg ben om rationeel te handelen.
[afbeelding]
Dat wordt gezelligquote:Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toppie
En de Fok! opperhuilie heeft weer eens wat bedacht
All-round moderator! (+ open solicitatie!)
[afbeelding]
Om 5:30 ben ik nog behoorlijk slaapdronken / niet bereid om m'n bed uit te komen over het algemeenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Als je zin hebt om op te staan bedoel je
Toen ik vanochtend lag te lspaen werd ik wakker van een kat die Sandras kussen verkrachttequote:Op maandag 15 mei 2006 13:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kat maakt me iedere dag wakkerMaar vanochtend stond ze erbij op mn borst te mauwen, ik schrok me de tiefus
Om 5:30 had ik er echt geen trek in, dus ik smijt d'r door de kamer, en ze bleef maar terug komen
[afbeelding]
Ik ook niet, maar af en toe krijgen ze het toch voor elkaarquote:Op maandag 15 mei 2006 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om 5:30 ben ik nog behoorlijk slaapdronken / niet bereid om m'n bed uit te komen over het algemeen
[afbeelding]
Het was hier een soort van 'pak de stok' alleen was het steeds de kat zelf die door de lucht vloogquote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend lag te lspaen werd ik wakker van een kat die Sandras kussen verkrachtte(Sandra was al wakker en beneden)
Niet gecastreerd?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend lag te lspaen werd ik wakker van een kat die Sandras kussen verkrachtte(Sandra was al wakker en beneden)
jawel, interesse voor alle poezen in ons huis heeft ie ook niet.. maar Sandras kussen daarentegenquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel, interesse voor alle poezen in ons huis heeft ie ook niet.. maar Sandras kussen daarentegen
Ik ging 'm net hier postenquote:
het is een sierkussen, word niet op geslapenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Ik mag toch hopen dat je er wel een nieuw kussensloop omheen doet eh?
ja, dat wist ikquote:Op maandag 15 mei 2006 14:29 schreef BoJo het volgende:
zeg aLex wist je trouwens dat jij in je cpanel/fantastico scripts ook ergens helpdesk scripts hebt waar je live chat hebt ?![]()
maar ship je wel naar Nederland dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
maar daar verkopen ze geen Volvo PVC Oil Trap
open dag?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:51 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen ik ben naar Eintove De Gekste
[afbeelding]
Masteravond idd ( www.tue.nl/masterdag )quote:Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
open dag?
Vele plezier en doe de groeten aan de gebroeders Van Doorne
Je wilt nog wel een tijdje met een heel hoofd rondlopen hoop ikquote:
oooooooooooooooooooooooh, zeg dat dan... gewoon een Lidl helm kopen of zoquote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
ja maar dit gaat voor die 2x een trackday per jaar waar je verplicht bent een helm te dragen
ga echt geen 500 euro o.i.d. voor neerleggen![]()
Kun je niet een lenen van een kennis?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
ja maar dit gaat voor die 2x een trackday per jaar waar je verplicht bent een helm te dragen
ga echt geen 500 euro o.i.d. voor neerleggen![]()
voor Viva Italia bijvoorbeeld... ik vind dat zo'n onzinquote:Op maandag 15 mei 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooh, zeg dat dan... gewoon een Lidl helm kopen of zo![]()
in je auto is het toch meer voor de sier
neuh niet voor de ring, voor sommige track days en groeps indelingen ben je verplicht een helm op te hebben. Maar wat is al dat race kleding duur zegquote:Op maandag 15 mei 2006 15:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kun je niet een lenen van een kennis?
Nodig voor de ring zeker?Da's toch een mooie investering voor je ring-racer?
valt wel mee toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
enne ik ken niemand met een helm en een kop net zo groot als de mijne![]()
open deur, maarquote:Op maandag 15 mei 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
enne ik ken niemand met een helm en een kop net zo groot als de mijne![]()
anders koop ik wel een cheap ass ding van eBay voor 60 eurie ofzo.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
En kun je geen helm huren dan op zo'n dag? lijkt me wel toch? daar al naar geïnformeerd?
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
open deur, maar
Mijn hoofd is te groot! Kan geen helm vinden!
Bij de sponsordag op Zandvoort hadden de 'rijdende' coureurs de helmen van andere coureurs uit hun team meegenomen. Aan de andere kant moet het mogelijk zijn een motorhelm te huren, er zijn immers genoeg mensen met motorrijbewijs die een paar dagen/jaar een motor huren. Het lijkt me dat die ook niet allemaal in het bezit zijn van een helm.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
En kun je geen helm huren dan op zo'n dag? lijkt me wel toch? daar al naar geïnformeerd?
Kan ik me voorstellen, maar dan zul je toch wat meer geld neer moeten leggenquote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef BoJo het volgende:
vind het niet zo relaxt andermans helm te gebruiken.
kan ik me heel goed voorstellen... Hey, mn broer heeft vorige week zn scooter verkocht, maar had er twee helsm bij, ik weet niet of hij 1 of 2 helsm bij die scooter heeft verkocht. zal ik daar morgen als ik bij mn ouders ben even naar vragen of er nog een (cheap ass brommer)helm over is?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef BoJo het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:
en ja mn broer en zn vriendin hebben ook een dikke kop
Nu al een nieuw merk ontdektquote:
Bo ik heb deze nog wel voor je te leen. Incl een ongebruikte stoffe balaclava.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef BoJo het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bo ik heb deze nog wel voor je te leen. Incl een ongebruikte stoffe balaclava.
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
hij is xl dus dat zou moeten passen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uiteraard, anders bied ik het niet aanquote:Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
als ie past mag ik hem dan op 5 juni ffies lenen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
uiteraard, anders bied ik het niet aan [afbeelding]
[afbeelding]
Viva Italia op Assen ja. Kom je met een Alfa want dan kan ik misschien wel wat doenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan jij dan nog een paddock kaartje voor me regelen dan?![]()
Want dit is Viva Italia eh?
Ja godverdommequote:Op maandag 15 mei 2006 16:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Viva Italia op Assen ja. Kom je met een Alfa want dan kan ik misschien wel wat doen![]()
wat moet je dan met een paddock kaart?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja godverdommeIk heb geen Alfa
Kan ik geen passagier bij jou zijn?Ik hoef niet mee de baan op ofzo eh
[afbeelding]
Ik bedoel een toegangskaartje met toegang tot de paddock ookquote:Op maandag 15 mei 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat moet je dan met een paddock kaart?![]()
we moeten zelf de toegangs kaarten kopen bij de ingang daar, alleen de paddock kaarten voor de auto krijgen we via de club. Mijn pa gaat ook mee maar je mag ook meerijden hoor![]()
In Assen heb je dat toch niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bedoel een toegangskaartje met toegang tot de paddock ookGeen kaart voor een auto
[afbeelding]
Okayquote:Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
In Assen heb je dat toch niet?
Want het is toch in Assen?
volgens mij heb je sowieso toegang tot het paddock hoor, netzoals bij Zandvoort.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bedoel een toegangskaartje met toegang tot de paddock ookGeen kaart voor een auto
[afbeelding]
OH KUT, Assen, Ik haal iets door mekaarquote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb je sowieso toegang tot het paddock hoor, netzoals bij Zandvoort.![]()
Dat verschilt per evenement dus ik weet niet hoe het nu daar geregeld is :pquote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb je sowieso toegang tot het paddock hoor, netzoals bij Zandvoort.![]()
Ik wel, en ik dacht dat je bij de meeste evenementen gewoon op het paddock mag komenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef BoJo het volgende:
Ik ben nog nooit op het TT in Assen geweest dus misschien vergis ik me![]()
Volgens mij... Ik ga even foto's kijken, dan krijg ik vast weer herinneringenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wel, en ik dacht dat je bij de meeste evenementen gewoon op het paddock mag komen
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij... Ik ga even foto's kijken, dan krijg ik vast weer herinneringen
waar zit je het dan mee door elkaar te halen ?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik weet het niet meer hoorIk zit nu alles door elkaar te halen!
Met zandvoort en rosmalenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar zit je het dan mee door elkaar te halen ?![]()
Dus je weet het al?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:50 schreef Hugster het volgende:
google images kan heel veel schat [afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik zweaai wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Als jullie Johannes Dijkstra in zijn Stilo zien, zweaaien jullie dan wel even naar hem?![]()
que?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef Fugie het volgende:
ik zit in een suffe trein post![]()
en hugo heb je teveel naar tekenfilms gekeken![]()
bamiquote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is het vandaag? Frikandellenwrap?
lekker door elkaar prakkenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Hugster het volgende:
Nasi met bruine bonen en boerenkool met pindasaus gok ik [afbeelding]
[afbeelding]
ik kon deel 2 daarstraks niet vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
We dont ship to the Netherlands #3
deel 3 alweer![]()
ieuwquote:Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bami en nasi doro elkaar is wel lekker btwen dan lekk rmet je vingertjes opeten
mn chinese sterrenbeeld is varkenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Fugie het volgende:
alexx is net zon chineese straatrat
ik ga naar de sportschool
Jerrycan benzine, wat pikhouwelen, condoom om de uitlaat, whateverquote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Een of andere pauper Opel rijder heeft zijn Astra voor mijn deur geparkeerd
Tss, het is ook niet jouw parkeerplekkiequote:Op maandag 15 mei 2006 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Een of andere pauper Opel rijder heeft zijn Astra voor mijn deur geparkeerd
Ik geloof dat de buren daar niet zo positief op reageren. Desondanks is't best lomp dat ik nu niet voor mijn huis kan parkeren door zo'n heikneuter.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jerrycan benzine, wat pikhouwelen, condoom om de uitlaat, whatever
wel dus.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, het is ook niet jouw parkeerplekkie
Had je maar een Lada Niva met Bullbar moeten kopen.. had je m gewoon weggeduwdquote:Op maandag 15 mei 2006 19:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik geloof dat de buren daar niet zo positief op reageren. Desondanks is't best lomp dat ik nu niet voor mijn huis kan parkeren door zo'n heikneuter.
Te zien aan de foto van Peu's alfa, redelijk grootquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
had ik al eens verteld hoe groot onze oprit is?
Als ik de kinderen in de straat een snoepje geef willen ze die er vast wel neerkalken met stoepkrijtquote:
heu, Peu hd hem heelmaal aan de voorkant gezet hoor. passen nog 3 alfa's achterquote:Op maandag 15 mei 2006 19:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Te zien aan de foto van Peu's alfa, redelijk groot
patserquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
wij hebben niet eens een opritquote:Op maandag 15 mei 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, jij bent dan ook een randstedelingquote:
Zelfs Peu was onder de indruk van de lengte van onze opritquote:
Fryslân Boppequote:Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelfs Peu was onder de indruk van de lengte van onze oprit
Een quote van Peu over ons uitzicht:
"Wow, je kunt hier net zo ver kijkena sl op de kerktoren van Groenlo!"
Dus! Dat jullie het maar even weten
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelfs Peu was onder de indruk van de lengte van onze oprit
Een quote van Peu over ons uitzicht:
"Wow, je kunt hier net zo ver kijkena sl op de kerktoren van Groenlo!"
Dus! Dat jullie het maar even weten
we hebben nog maar 2 auto's. Ook wij zijn getroffen door de euroquote:Op maandag 15 mei 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook een randstedelingDaar parkeer je de auto op straat
Meestals zelfs een paar straten verderop omdat al je nurne ook drie auto's hebben
![]()
![]()
mijn zusje heeft nog verschillende auto;s gehad.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
wat hadden jullie eerst nog naast de 206 en de ML dan?
[afbeelding]
Jeh, die ziet d'r vertiefde baasjequote:
Bij ons volgende huis komt een schuur om te sleutelenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:37 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens Alexxxx, eigenlijk heb jij de ideale achtertuin, een grote sleutelruimte![]()
Wat moet ik daarquote:Op maandag 15 mei 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, je mailtje voor POL mod al klaar liggen?
Helpen Fok van zn rechtse imago af te helpen. Het is toch niet best als de meest linkse mod op een rechtsachtig iets als PTA zit?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat moet ik daarBeetje banrequests voor rascime uitschrijven?
[afbeelding]
flieft?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jeh, die ziet d'r vertiefde baasje
[afbeelding]
Neequote:
Flevoland?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
ik zit morgen gewoon de hele dag in de middle of fucking nowhere, en dan bedoel ik niet eens friesland
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat moet ik daarBeetje banrequests voor rascime uitschrijven?
[afbeelding]
Edit: Post 17 666![]()
Blijf je thuis?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef PeuRac het volgende:
ik zit morgen gewoon de hele dag in de middle of fucking nowhere, en dan bedoel ik niet eens friesland
de solli is nog niet openquote:Op maandag 15 mei 2006 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik ben te moe om een motivatie te schrijven
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |