Dat verschilt per evenement dus ik weet niet hoe het nu daar geregeld is :pquote:Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb je sowieso toegang tot het paddock hoor, netzoals bij Zandvoort.![]()
Ik wel, en ik dacht dat je bij de meeste evenementen gewoon op het paddock mag komenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef BoJo het volgende:
Ik ben nog nooit op het TT in Assen geweest dus misschien vergis ik me![]()
Volgens mij... Ik ga even foto's kijken, dan krijg ik vast weer herinneringenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wel, en ik dacht dat je bij de meeste evenementen gewoon op het paddock mag komen
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij... Ik ga even foto's kijken, dan krijg ik vast weer herinneringen
waar zit je het dan mee door elkaar te halen ?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik weet het niet meer hoorIk zit nu alles door elkaar te halen!
Met zandvoort en rosmalenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar zit je het dan mee door elkaar te halen ?![]()
Dus je weet het al?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:50 schreef Hugster het volgende:
google images kan heel veel schat [afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik zweaai wel!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Als jullie Johannes Dijkstra in zijn Stilo zien, zweaaien jullie dan wel even naar hem?![]()
que?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:32 schreef Fugie het volgende:
ik zit in een suffe trein post![]()
en hugo heb je teveel naar tekenfilms gekeken![]()
bamiquote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is het vandaag? Frikandellenwrap?
lekker door elkaar prakkenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Hugster het volgende:
Nasi met bruine bonen en boerenkool met pindasaus gok ik [afbeelding]
[afbeelding]
ik kon deel 2 daarstraks niet vindenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
We dont ship to the Netherlands #3
deel 3 alweer![]()
ieuwquote:Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bami en nasi doro elkaar is wel lekker btwen dan lekk rmet je vingertjes opeten
mn chinese sterrenbeeld is varkenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:36 schreef Fugie het volgende:
alexx is net zon chineese straatrat
ik ga naar de sportschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |